bestchoiceنوشین اکبری

  • موبایل
  • ایمیل
  • تلفن

سام اکسون در سال ۱۳۵۴ به واسطه تجربه ای که طی نسل های گذشته بدست آورده و همزمان کسب متد روز دنیا پا به عرصه طراحی و تولید مبلمان گذاشت و در سال ۱۳۶۸ فعالیت رسمی و حرفه ای خود را به صورت رسمی آغاز کرد. به پشتوانه سالها تولید و ارتباط با برترین برندهای بین المللی در صنعت مبلمان موفق به خلق کانسپت های جدید شد. در حال حاضر واحد تحقیق و توسعه سام اکسون با بهره گیری از برترین متد روز دنیا ، استفاده از متریال و استراکچر درجه یک ،ارائه خدمات به مشتریان و ۱۸ ماه ضمانت خدمات پس از فروش، مفتخر است بروزترین مبلمان را در کشور عزیزمان با کیفیتی کاملا قابل رقابت با برندهای معتبر بین المللی ارائه کند. سام اکسون از نظر ارائه خدمات مشتری نیز در چند سال متوالی موفق به دریافت جایزه مشتری مداری و جایزه برند برتر از دیدگاه صنعت و معدن ،رعایت حقوق مصرف کننده،مدیر برتر جوان تولید کننده و ... گردیده است.

بکگراند
آگهی های این کاربر

ایران

ست کامل سرویس چوب جهیزیه و منزل خود را بصورت ست و یکجا با کیفینتی که انتظار دارید و قیمتی که انتظار ندارید از ما بخواید .

مشاهده
درج آگهی رایگان

سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.

اینمادSSL

تماس با ما

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.
ایمیل: info [@] agahi90.ir

طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع برعهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شتاب دهنده تبلیغاتی آگهی90 محفوظ است
تصویر آیکن بگراند