درج آگهی بدون ثبت نام نیازی به ایجاد حساب کاربری در سایت ندارد. هرچند ممکن است این یک مزیت به حساب آید، ولی معایبی نیز دارد. از معایب آن می توان به این موارد اشاره کرد:

  • نمی توانید آگهی خود را ویرایش کنید.
  • نمی توانید آگهی خود را تمدید کنید.
  • برای این آگهی ها پیام «تماس با ما» ارسال نمی شود.
  • این نوع آگهی نمی تواند ویژه شود.
جهت افزایش بازدید آگهی خود، بالا بردن کیفیت، اثر بخشی بیشتر و کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو، راهنمای درج آگهی را مطالعه کنید.
پرکردن قسمت هایی که با × مشخص شده اند الزامی است.
در درج آگهی بدون ثبت نام، نوع آگهی عادی است و نمی تواند ویژه باشد. برای عضویت کلیک کنید.


نوع و مدت آگهی ×        Advertising1

در درج آگهی بدون ثبت نام، نوع آگهی عادی است و نمی تواند ویژه باشد
برای مشاهده مزایای درج آگهی ویژه کلیک کنید.

دسته بندی ×    Group

راهنما: بخشی که از نظر موضوعی بیشترین انطباق با آگهی شما را دارد انتخاب کنید. انتخاب صحیح و دقیق بخش مربوط به آگهی، تاثیر بسزایی در میزان مشاهده آگهی شما دارد

استان و شهر ×        City

راهنما: در صورتی که خدمات شما در استان و شهر خاصی ارائه میشود، استان و شهر را انتخاب کنید.

راهنما: عنوان آگهی خود را به گونه ای واضح و جمله معنی دار بنویسید. کلمات کلیدی(اصلی) را در عنوان به کار ببرید. از تکرار بی مورد کلمات کلیدی پرهیز کنید. بهترین تعداد حروف، حداکثر 60 کاراکتر است. مثال:
عنوان نامناسب: «پراید، پراید سفید، پراید صفر کیلومتر»
عنوان مناسب: «فروش پراید سفید صفر کیلومتر»

راهنما: توضیحی کوتاه و کمی متفاوت با عنوان اصلی و حداکثر 170 کاراکتر وارد کنید.
این توضیح کوتاه در جستجوی گوگل معرف آگهی شماست و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

راهنما: متن آگهی خود را کامل و واضح بیان کنید. این متن تنها راه متقاعد کردن بازدید کننده است. پس از به کار بردن اصطلاحات و جملات نا آشنا خود داری کنید. کلمات کلیدی خود را به جا و هوشمندانه به کار ببرید.
متن آگهی حداقل باید 300 حرف باشد.

راهنما: کلمات کلیدی، کلمات یا عباراتی است که کاربران برای یافتن کالا و یا خدمات شما آن ها را در موتور های جستجو و یا سایت آگهی 90 به کار میبرند. انتخاب کلمات کلیدی مناسب تاثیر بسیاری در افزایش بازدید آگهی شما دارد.
از تکرار کلمات کلیدی خودداری کنید.
کلمات کلیدی مرتبط و کوتاه استفاده کنید.
حداکثر 15 کلمه کلیدی بنویسید.
کلمات کلیدی را می توانید با , ، - | + ; جدا کنید و یا هر کلمه کلیدی را در یک خط بنویسید.
کمتر از 250 کاراکتر.

راهنما: اگر وب سایتی حاوی توضیحات بیشتر در مورد آگهی خود دارید، آدرس آن را وارد کنید.
//:http را حتما وارد کنید

راهنما: لینک ویدئوی آپلود شده در آپارات را در اینجا وارد نمایید. برای مثال:
https://www.aparat.com/v/ABCDEF

راهنما: در صورتی که کالای یا خدمات شما قیمت مشخصی دارد، آن را وارد کنید.
هرچیزی می توانید بنویسید (ریال یا تومان را هم بنویسید.)

راهنما: عکس باید با موضوع آگهی شما مطابقت داشته باشد. برای بالا بردن کیفیت آگهی موارد زیر را رعایت نمایید.
1)حداقل حجم عکس 100 و حداکثر 300 کیلوبایت باشد.
2) حداکثر طول و عرض عکس 800 پیکسل باشد.
3) عکس ارسالی با فرمتهای jpg, gif, png باشد.
4) اگر آگهی شما ویژه باشد جمعا 7 تصویر میتوانید اضافه نمایید البته بعد از تایید آگهی در پنل کاربری > لیست آگهی ها > گالری


اطلاعات آگهی دهنده

راهنما: در صورتی که آیدی یاهو دارید وارد نمایید. اگر کاربری آگهی شما را ببیند و شما در آن لحظه آنلاین باشید، میتواند با شما چت کند و سریع تر به جواب برسد.