bestchoicezincoxide

  • موبایل
  • ایمیل

بکگراند
آگهی های این کاربر

تهران

#اکسید_روی_صنعتی در واقع نوعی پودر سفید رنگ است که قابلیت انحلال در آب را دارد و در صنایع گوناگون از این #پودر_مصنوعی استفاده فراوانی می‌‌نمایند.

مشاهده
تهران

#قیمت_اسید_سولفوریک فله | #مرکز_خرید_سولفوریک و #فروش_انواع_مواد_شیمیایی صنعتی

مشاهده
تهران

#خرید_اسید_سولفوریک کشاورزی یکی از دغدغه های #کشاورزان بخصوص باغ های پسته می باشد.

مشاهده
تهران

اسید #سولفوریک مایع در درجه خلوص های متفاوت تولید می ‌شود که قیمت آنها با یک دیگر متفاوت است.

مشاهده
تهران

#اسید_سولفوریک از قدیمی ترین #مواد_شیمیایی است که با نام #جوهر_گوگرد شناخته می شد. در ادامه به شرح این محصول خواهیم پرداخت و #انواع_اسیدها را نام خواهیم برد.

مشاهده
تهران

اسید_سولفوریک_مایع در درجه خلوص های متفاوت تولید می ‌شود که قیمت آنها با یک دیگر متفاوت است.

مشاهده
قم

شرکت ها و کارخانه های مختلفی، #شرکت_تولید_اکسید_روی_صادراتی در کشور هستند و علاوه بر #تجارت_اکسید_روی در بازار های مختلف داخلی در #صادرات_اکسید_روی نیز فعالیت دارند.

مشاهده
قم

#اکسید_روی یک #اکسید_فلزی می باشد که به روش های مختلفی تولید می شود. سالیانه چیزی در حدود یکصد هزار تن از آن در جهان تولید شده و دارای درجه خلوص متفاوتی می باشد

مشاهده
قم

این ماده از #اکسیداسیون فلز نقره ای 2 ظرفیتی روی که دارای جرم اتمی 38/65 و نقطه جوش 907 درجه سانتی گراد است، در اثر حرارت به دست می‌آید.

مشاهده
تهران

روی_اکسید یا #اکسید_روی به انگلیسی: ZINC OXIDE با فرمول شیمیایی #ZnO، پودری سفید رنگ با دانه بندی بسیار ریز و وزن مخصوص 6/5، دارای بلوری 6 وجهی است که در آب نامحلول می‌با

مشاهده
تهران

هر کدام از اکسیدهای روی دارای مشخصه هایی می باشند که در #صنعت_رنگ سازی مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از #اکسید_در_رنگ می‌تواند خواص آن را بهبود بخشیده و باعث رقیق شد

مشاهده
تهران

امکان #خرید_اینترنتی_اکسید_روی #ارسیان_کو برای تمام مشتریان وجود دارد. این مراکز قادرند افراد را در انتخاب بهترین کالای مورد نیازشان یاری کنند

مشاهده
درج آگهی رایگان

سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.

اینمادSSL

تماس با ما

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.
ایمیل: info [@] agahi90.ir

طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع برعهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شتاب دهنده تبلیغاتی آگهی90 محفوظ است
تصویر آیکن بگراند