bestchoiceباقرزاده

  • موبایل
  • ایمیل

پخش باقرزاده با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تولید و پخش کاشی سرامیک در انواع مختلف اعم از لعابدار _ پولیش _نانوپولیش و سرامیک های دیواری ، کف ، اسلب توانسته به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده مبتکر و پیشرو در استان البرز مطرح شود. افتخار نمایندگی انحصاری کارخانجات بزرگ مهسرام _نایین _ ارس- آسیا _نوین سرام - پارس و فیروزه و همچنین مالک برند پارس آرسس کارخانه پارس در استان البرز دارا می باشد .

بکگراند
آگهی های این کاربر

البرز

کیفیت و تنوع محصول را با پخش باقرزاده تجربه کنید.

مشاهده
البرز

توزیع و فروش انواع محصولات سرامیکی و پرسلانی و گرانیتی با تنوع بیش از 3000 طرح و مدل متفاوت کاشی و سرامیک مورد نیازتان را از ما بگیرید .

مشاهده
البرز

کلیه ی محصولات پخش باقرزاده دارای طراحی روز دنیا و درعین حال قیمت بسیار مناسب و کیفیت بی نظیر می باشد که همین امر سبب متمایز کردن محصولات این برند گردیده است

مشاهده
البرز

کارشناسان ما همواره سعی در کسب رضایت مشتری و ارائه بهترین کیفیت برای شما هستند.

مشاهده
البرز

به همراه تیم حرفه ای خود به شما کمک می کنیم در سریع ترین زمان به خواسته تون برسید.

مشاهده
درج آگهی رایگان

سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.

اینمادSSL

تماس با ما

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.
ایمیل: info [@] agahi90.ir

طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع برعهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شتاب دهنده تبلیغاتی آگهی90 محفوظ است
تصویر آیکن بگراند