bestchoiceحسینی

  • موبایل
  • ایمیل

بکگراند
آگهی های این کاربر

ایران

با استفاده از نیتروکسی‌پن کرایوتراپی زگیل تناسلی را بصورت شخصی و در خانه انجام دهید.

مشاهده
ایران

نیتروکسی‌پن اسپری کرایوتراپی خانگی است. با استفاده از این محصول به راحتی می‌توانید زگیل تناسلی و انواع ضایعات گوشی را در خانه و بصورت شخصی درمان کنید.

مشاهده
ایران

هنگام استفاده از دستگاه کویتیشن RF نیاز است از یک رسانا برای ارتباط بین پراب‌های دستگاه و بافت بدن استفاده شود.

مشاهده
ایران

پد کرایولیپولیز کولتک دارای ابعاد استاندار23 در 28 و حاوی 185 گرم ژل بسیار غلیظ و معطر است که سبب محافظت از پوست در مقابل سرمای ایجاد شده توسط دستگاه می‌شود.

مشاهده
ایران

یکی از مهمترین نگرانی‌ها برای مهاجرت، شرایط سخت و زمان‌بر پروسه دریافت مدارک و آموزش‌های لازم برای پیدا کردن شغل مناسب و درآمد کافی در کشور مقصد است.

مشاهده
ایران

شرکت فانو تنها تولید کننده کرم آر اف لیفت با مواد اورگانیک می‌باشد. کرم آر اف لیفت فانو فاقد هرگونه مواد نگهداره می‌باشد

مشاهده
ایران

دستگاه کرایولیپولیز ADSS دارای چهار عدد هندپیس در اندازه‌های مختلف است. هر کدام از هندپیس‌ها را در ناحیه خاصی از بدن می‌توان استفاده کرد.

مشاهده
ایران

این دستگاه با شعار “از بین بردن چربی‌های سرسخت بدن” طراحی گردیده و به الزامات کلینیک‌های زیبایی تبدیل شده است. همچنین این دستگاه از سیستم خنک‌سازی ۳۶۰ درجه برخوردار می‌با

مشاهده
ایران

پدهای کرایولیپولیز بکو با توجه به فرمولاسیون ژل استفاده شده در تولید آن، دارای ویسکوزیته و چسبندگی بسیار مناسبی است.

مشاهده
ایران

برای آسیب ندیدن پوست در مقابل سرمای ایجاد شده توسط دستگاه کرایولیپولیز، نیاز است ژل موجود در پد توسط وکیوم دستگاه بلعیده نشود.

مشاهده
ایران

کرم آر اف لیفت فانو در اثر گرمای هندپیس آراف حالت اسفنجی به خود می‌گیرد. با توجه به وجود مواد آبرسان در ترکیب تولید کرم، حالت خنکی بر روی پوست ایجاد می‌کند.

مشاهده
ایران

مجموعه فانو تنها عرضه کننده کرم‌های RF لیفت بدون مواد نگهداره در ایران است. کرم RF لیفت را با بهترین کیفیت و به قیمت عمده تهیه کنید.

مشاهده
ایران

با توجه به جنس زگیل تناسلی که یک نوع ویروس می‌باشد روش سرما درمانی برای درمان این ضایعات پوستی نتایج بسیار موثر و مطلوبی دارد.

مشاهده
ایران

در حین انجام لاغری به روش کرایولیپولیز، مهمترین عامل محافظت از پوست در مقابل سرمای ایجاد شده توسط دستگاه، جهت فریز و تخریب سلول‌های چربی، ژل موجود در پد استفاده شده است.

مشاهده
ایران

کرایوتراپی یکی از موثرترین روش های درمان زگیل تناسلی و ضایعات گوشتی است.

مشاهده
ایران

در صورت رقیق و بی کیفیت بودن ژل استفاده شده در تولید پد، ژل در اثر فشار وکیوم وارد دستگاه و علاوه بر امکان ایجاد نکروز پوستی سبب آسیب دیدن دستگاه نیز می‌شود.

مشاهده
تهران

تعمیر و نگهداری یکی از مهمترین اقدامات جهت محافظت از دستگاه کرایولیپولیز است.

مشاهده
ایران

کرایوتراپی یا سرمادرمانی، یک شیوه سرپایی و غیرتهاجمی برای از بین بردن ضایعات و عارضه‌های پوستی است.

مشاهده
ایران

در لاغری با استفاده از دستگاه مراجعه کننده حداقل 10 جلسه به کلینیک مراجعه کند و این موضوع به ما اجازه می‌دهد روند لاغری را بطور کامل کنترل و زیر نظر داشته باشیم.

مشاهده
ایران

تعمیر و نگهداری از تجهیزات کلینیک و سالن زیبایی خود را به متخصصان با تجربه بسپارید.

مشاهده
تهران

. با توجه به افزایش چشم‌گیر تقاضا برای انجام خدمات لاغری غیر تهاجمی، استفاده از این دستگاه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

مشاهده
ایران

تکنسین لیزر، شغلی مناسب برای خانم‌ها بعد از مهاجرت است

مشاهده
ایران

مهندسین شرکت تجهیزات زیبایی فانوآماده ارایه خدمات تعمیر و سرویس دوره‌ای کلیه دستگاه‌های کرایولیپولیز بکو، کول‌شیپ، کول‌تک و ... می‌باشند.

مشاهده
ایران

کرم RF لیفت صورت و بدن فانو، انتخاب شماره یک حرفه ای هاست!

مشاهده
ایران

تعمیرات تخصصی انواع تجهیزات پزشکی-زیبایی توسط مهندسان الکترونیک و مخابرات

مشاهده
ایران

دستگاه لاغری کویتیشن آر.اف، بهترین انتخاب برای کلینیک های تازه تاسیس

مشاهده
ایران

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مهاجرین، یافتن شغل مناسب در کشور مقصد است. از مشاغلی که در عمان و کشورهای حاشیه خلیج فارس، مورد استقبال است، مشاغل پزشکی و پیراپزشکی است.

مشاهده
تهران

ژل خالص کرایولیپولیز برای انواع پد قابل استفاده است و توصیه می‌شود جهت کاهش هزینه های کلینیک به همراه هر 50 عدد پد کرایولیپولیز، یک کیلوگرم ژل خالص هم تهیه شود.

مشاهده
صفحه1 - 2قبلی · بعدی
درج آگهی رایگان

سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.

اینمادSSL

تماس با ما

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.
ایمیل: info [@] agahi90.ir

طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع برعهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شتاب دهنده تبلیغاتی آگهی90 محفوظ است
تصویر آیکن بگراند