• در شتاب دهنده تبلیغاتی هستید

okصفحه اختصاصی گروه صنعتی پویش کاران profile-page

bestchoiceگروه صنعتی پویش کاران

  • موبایل
  • ایمیل
  • تلفن

گروه صنعتی پویش کاران، طراح، سازنده و صادر کننده ماشین‌آلات صنایع غذایی، آشامیدنی، دارویی و شیمیایی با تجربه فعالیت ده ساله در این عرصه، با گردآوری جمعی از متخصصین زبده و حرفه ای‌ترین نفرات، در جمع ماشین‌سازان این عرصه می‌باشد. نقطه آغازین فعالیتهای تولیدی این گروه در سال ۱۳۸۸ ، با طراحی و ساخت اولین خط تمام صنعتی تولید چیپس و خلال سیب زمینی شروع و با گذشت سالها از ورود به این زمینه ی تولیدی ، هم اکنون جزو تولید کنندگان و صادر کنندگان ماشین آلات خطوط مختلف تولیدی در داخل کشور و بیش از پنج کشور خارجی می باشد. رعایت اصول کاری و استانداردهای داخلی و بین المللی سرلوحه ی تمامی قسمت های تولیدی این رگوه صنعتی بوده که بعد از اتمام و راه اندازی ماشین آلات خود ، اقدام به ارائه اصول کاری حرفه ای به مشتریان و شرکتهای همکار نموده که حائز اهمیت می باشد. تمامی ماشین الات تولیدی این گروه صنعتی بعد از اتمام فرایندهای تست و کنترل کیفیت ، مفتخر به دریافت گواهینامه ISO 2018 و نشان CE و تاییدیه های ارگانهای داخلی گردیده اند.

بکگراند
آگهی های این کاربر

البرز

ماشین آلات کامل خط تولید و بسته بندی انواع عرقیات گیاهی و داروئی شامل سیستم های تقطیر ، پاستورریزاسیون ، مخازن ذخیر سازی ، پرکن و ...

مشاهده
البرز

تجهیزات کامل خط تولید و بسته بندی آب معدنی لیوانی در ظرفیت های مختلف

مشاهده
البرز

خط کامل تولید و بسته بندی آب معدنی و آشامیدنی گروه صنعتی پویش کاران بصورت کاملا اتوماتیک

مشاهده
البرز

خط کامل تولید ،فرآوری و بسته بندی پیاز داغ صنعتی گروه صنعتی پویش کاران از جنس استیل استنلس و با ظرفیت های مختلف از ۲ کیلو تا ۱۰۰ کیلو در ساعت می باشد.

مشاهده
ایران

فروش خط کامل تولید و بسته بندی سیب زمینی خلال نیم پز(فرنچ فرایز) با بهترین متریال و کیفیت و به صورت تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست

مشاهده
البرز

طراحی و ساخت خط تولید چیپس و خلال سیب زمینی با ظرفیت های مختلف

مشاهده
درج آگهی رایگان

سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.

اینمادSSL

تماس با ما

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.
ایمیل: info [@] agahi90.ir

طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع برعهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شتاب دهنده تبلیغاتی آگهی90 محفوظ است
تصویر آیکن بگراند