• در شتاب دهنده تبلیغاتی هستید

okصفحه اختصاصی موسسه آموزشی ویژگان profile-page

bestchoiceموسسه آموزشی ویژگان

  • موبایل
  • ایمیل
  • تلفن

در موسسه ویژگان باگذراندن مهارت در رشته های تخصصی مختلف علاوه بر دریافت مهارت در آن رشته ، با گذراندن دروس عمومی در مدرسه آموزش از راه دور ویژگان می توانید دیپلم رسمی از آموزش و پرورش دریافت کنید. موسسه آموزشی ویژگان علم گرافیک و مدرسه از راه دور ویژگان با ۲۳ سال سابقه * با مجوز از وزارت آموزش و پرورش - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - سازمان فنی و حرفه ای کشور ---------------------------------------------------------- ✔️ معتبرترین مرکز مهارت آموزی ویژه اخذ دیپلم رسمی کار و دانش از آموزش و پرورش کاملا قانونی و استعلام با قبولی ۱۰۰ درصد. ✔️ رتبه ۱ مدرسه نمونه در سال ۱۴۰۰ در استان تهران ✔️ تحصیل آسان در دانشگاه در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته با ۱۰۰ درصد قبولی و بدون حضور در کلاس ها ویژه شاغلین. ✔️ برگزاری دوره های کوتاه مدت کامپیوتر ، حسابداری ، گرافیک ، زبان ، فتوشاپ و ... ✔️ خدمات تحقیق و پروژه دانش آموزی و دانشجویی در سراسر کشور ✔️ پذیرش دانشگاه علمی و کاربردی با همکاری موسسه آموزشی ویژگان مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات (کاملا قانونی و رسمی با استعلام). مشاوره تحصیلی رایگان، شهریه اقساطی، معافیت تحصیلی، اخذ کارت دانشجویی، اوقات فراغت تحصیلی

بکگراند
آگهی های این کاربر

تهران

در مجتمع ویژگان با گذراندن مهارت و دروس عمومی ، به آسانی دیپلم معتبر از آموزش و پرورش دریافت نمایید

مشاهده
تهران

اخذ دیپلم رسمی آموزش و پرورش در کوتاه ترین زمان و ورود به دانشگاه

مشاهده
درج آگهی رایگان

سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.

اینمادSSL

تماس با ما

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.
ایمیل: info [@] agahi90.ir

طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع برعهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شتاب دهنده تبلیغاتی آگهی90 محفوظ است
تصویر آیکن بگراند