• در شتاب دهنده تبلیغاتی هستید

okصفحه اختصاصی پاک زیست فرآیند profile-page

bestchoiceپاک زیست فرآیند

  • موبایل
  • ایمیل
  • تلفن

شرکت مهندسی پاک زیست فرآیند با هدف ارتقا، بهره وری صنایع، افزایش سلامت جامعه و حفظ محیط زیست در حوزه سیستم های های تصفیه آب و فاضلاب می کوشد برای مشکلات موجود، با بکارگیری آخرین فن آوری های روز دنیا و متخصصین مجرب، مناسب ترین فرآیند و اقتصادی ترین راهکار را ارائه نماید.

بکگراند
آگهی های این کاربر

ایران

فیلترهای کارتریج میکرونی یا میکرو فیلترها معمولاً در جایی که میزان مواد معلق در آب کمتر از 100PPM باشد مورد استفاده قرار می گیرند.

مشاهده
ایران

دیفیوزرها تجهیزاتی هستند که برای هوادهی یا تهویه آب و فاضلاب در تصفیه خانه های فاضلاب و استخرهای پرورش ماهی و سیستم های تصفیه آب بکار میروند.

مشاهده
ایران

از مهم ترین کاربردهای این مخازن می توان به فیلتر شنی، فیلترکربنی و سختی گیر اشاره کرد.

مشاهده
ایران

تیغه های قطره گیر برای جلوگیری از پخش ذرات آب و ممانعت از خروج آنها به محیط بیرون از برج خنک کن بکار می‌روند.1قطره گیر های لانه زنبوری2قطره گیر های تیغه ای

مشاهده
ایران

در روش هوادهی عمقی در مخازن هوادهی در فرآیندهای تصفیه فاضلاب، جهت انتقال هوای تولید شده توسط بلوئر می بایست از دیفیوزر استفاده گردد.

مشاهده
ایران

در مزارع پرورش ماهی یا استخرهای پرورش ماهی گرمابی و سردابی (قزل آلا ، کپور و سایر آبزیان) جهت هوادهی آب استخرهای ماهی و میگو

مشاهده
ایران

پکینگ های گرید اسپلش(Grid Splash Packing) یا پکینگ های مشبک نوع دیگری از پکینگ های اسپلش از جنس پلی پروپیلن(PP) هستند

مشاهده
ایران

دیفیوزر های بشقابی یا دیفیوزرهای دیسکی در تصفیه آب و فاضلاب و استخرهای پرورش ماهی در دو نوع دیفیوزر حباب درشت و حباب ریز تولید می شوند.

مشاهده
ایران

جهت بهینه سازی فرآیند ته نشینی و زلال سازی ایده آل پسابها از صفحات لاملا ( Lamella ) استفاده می شود.

مشاهده
ایران

بلوئرها(Blowers) یا دمنده ها عامل اصلی در فرآیندهای تصفیه فاضلاب های بهداشتی و صنعتی به روش لجن فعال به کمک باکتریهای هوازی هستند که به آنها هواده نیز می گویند.

مشاهده
ایران

میکسرهای مستغرق جهت اختلاط و یکنواخت سازی آب و فاضلاب در مخازن متعادل ساز، مخازن انوکسیک حذف نیترات و خنثی سازی اسید و سود استفاده می شود.

مشاهده
ایران

در مواردی که اضافه کردن مواد شیمیایی به آب یا فاضلاب میبایست بصورت دقیق انجام پذیرد تا نسبت غلظت وزنی رعایت گردد از پمپ های تزریق یا دوزینگ پمپ استفاده می شود.

مشاهده
ایران

درپکیج کلرزنی یا کلریناتور مایع ، کلر را می توان بصورت گاز کلر و کلر مایع استفاده نمود.

مشاهده
ایران

پکینگهای برج خنک کننده یا کولینگ تاور مهمترین قطعه جهت تبادل حرارت برجهای خنک کننده به حساب می آیند.Grid Splash Packing

مشاهده
ایران

جهت اسپری(spray) کردن و توزیع آب ورودیmake up به برج خنک کننده از نازل ها یا آب پخش کن های برج خنک کننده که عموما از جنس پلی پروپیلن یا پی پی(PP) می باشد استفاده می شود.

مشاهده
ایران

در فرآیند صاف سازی آب در مخازن تحت فشار مثل فیلتر شنی و فیلتر کربنی و مخازن ثقلی ( فیلتر کند و فیلتر تند ) ، جهت جلوگیری از فرار سیلیس یا کربن و جداسازی آب تصفیه شده

مشاهده
ایران

یکی از روشهای پرکاربرد در هوادهی آب و فاضلاب، روش هوادهی سطحی می باشد. دو نوع هواده در هوادهی سطحی کاربرد دارند: 1) هواده های سطحی دور کند 2) هواده های سطحی دور تند

مشاهده
ایران

پکینگ های ثابت تصفیه فاضلاب در مخازن هوادهی ، مخازن بی هوازی و مخازن حذف چربی می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

مشاهده
ایران

مدیاهای معلق ( رندوم مدیا ها ) یا پکینگ های تصفیه فاضلاب این شرکت از جنس پلی اتیلن با دانسیته بالا ( HDPE ) ساخته می شوند و دارای تنوع با سطح ویژه های مختلف می باشد .

مشاهده
ایران

دیفیوزر هوادهی در زمینه هوادهی استخرهای پرورش ماهی با ضریب اکسیژن دهی بالا و هوادهی فاضلاب های صنعتی و بهداشتی وحیوانی و انسانی و...

مشاهده
درج آگهی رایگان

سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.

اینمادSSL

تماس با ما

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.
ایمیل: info [@] agahi90.ir

طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع برعهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شتاب دهنده تبلیغاتی آگهی90 محفوظ است
تصویر آیکن بگراند