• در شتاب دهنده تبلیغاتی هستید

okصفحه اختصاصی گروه صنعتی شهاب profile-page

bestchoiceگروه صنعتی شهاب

  • موبایل
  • ایمیل
  • تلفن

گروه صنعتی شهاب تولید کننده ادوات هیدرولیک و پنوماتیک با بیش از 25 سال سابقه، آمادگی خود را جهت همکاری در اجرای پروژه های آسانسور هیدرولیکی، بالابر و نفربر فروشگاهی، لیفتراک، جک پارکینگی و تعمیرگاهی اعلام می نماید.لازم به ذکر است این شرکت اولین مرکز ارائه دهنده تجهیزات آسانسور هیدرولیک در شرق استان خراسان رضوی بوده و با نصب چندین مورد در شهرستان های مختلف توانایی خود را در راستای همکاری در اجرای پروژه های مذکور اعلام می نماید.گروه صنعتی شهاب برای اولین بار سیستم بالابر هیدروپنوماتیک را برای ارتفاع 2 تا 6 متر طراحی و اجرا نموده است. از جمله مزایای این سیستم می توان به موارد زیر اشاره نمود: ü مصرف انرژی پایین ü استهلاک کم ü قیمت ارزان ü ایمنی بالا همچنین خدمات دیگری که توسط این شرکت ارائه می شود به شرح زیر می باشد: ارائه دهنده انواع خدمات هیدرولیک،پنوماتیک و ابزار دقیق،جک سوسماری،تجهیز آزمایشگاه،مبدل حرارتی،سردکن روغن،تزریق پلاستیک،لوله خم کن هیدرولیک،پرس دروازه ای،لیفتراک،جک آسانسور،انجام پروژه های دانشجویی رشته مکانیک و ساخت و تولید،ساخت دستگاه اندازه گیری ظرفیت پل ماکارونی،اکچویتر،پمپ پیستونی پره ای دنده ای،شیلنگ و کوپلینگ،شیر پنوماتیکی 2-2 هیدرولیک،فیتینگ،فلوکنترل،هیدروموتور،ترمومتر،قفل کن خطی،انتقال دهنده فشار،پرشرسوئیچ،گیج،فیلتر،گلدانی،فولی،درب باک و... در صورت نیاز این شرکت آمادگی دارد اطلاعات تکمیلی و رزومه کاری خود را جهت بررسی ارسال نماید. جهت برقراری ارتباط با گروه صنعتی شهاب لطفا از یکی از پل های ارتباطی زیر با ما ارتباط برقرار کنید. همچنین شما مي توانيد قيمت قطعات و تجهيزات مورد نياز از گروه صنعتي شهاب را استعلام و سپس اقدام به خريد نماييد. با تشکر گروه صنعتی شهاب آدرس: خراسان رضوی-سبزوار-خیابان اسدآبادی-نبش اسدآبادی 16-طبقه پایین هایپر باران تلفن تماس :05144245930 مدیرفنی : 09155715903 مدیر فروش و تلگرام: 09158933008 وب سایت: www.shahab-co.ir پست الکترونیک :shahabco@yahoo.com

بکگراند
آگهی های این کاربر

خراسان رضوی

ارائه دهنده انواع خدمات هیدرولیک،پنوماتیک و ابزار دقیق،تجهیز آزمایشگاه ،جک آسانسور،لیفتراک ، نفربر و بالابر هیدرولیک

مشاهده
خراسان رضوی

ارائه دهنده انواع خدمات هیدرولیک،پنوماتیک و ابزار دقیق،تجهیز آزمایشگاه ،جک آسانسور،لیفتراک ، نفربر و بالابر هیدرولیک

مشاهده
درج آگهی رایگان

سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.

اینمادSSL

تماس با ما

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.
ایمیل: info [@] agahi90.ir

طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع برعهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شتاب دهنده تبلیغاتی آگهی90 محفوظ است
تصویر آیکن بگراند