۸ راه ساده برای اینکه در روند کاهش وزن، سر در گم نشوید

۸ راه ساده برای اینکه در روند کاهش وزن، سر در گم نشوید

بازدید: 164    انتشار: 1396/11/14    کد مطلب: 2958    دسته بندی: لیست مطالب

۸ راه ساده برای اینکه در روند کاهش وزن، سر در گم نشوید


برای کاهش وزن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بیشتر از مقدار مصرفتان، کالری بسوزانید. برای کار به همین سادگش، به نظر می رسد که اطلاعات بسیاری وجود دارد، طوری که می تواند هر کسی را گیج کند.
زمانی که من برنامه تندرستی و تناسب اندامم را شروع کردم، از ناتوانی در تحلیل درست، بسیار ناراحت بودم. سعی می کردم که هر چیزی که به آن دسترسی دارم را بخوانم. وقتی به آن روزها نگاه می اندازم، می فهمم که در از دست دادن چربی، نیازی ندارید که حتما پیروی از یک برنامه بسیار پیچیده و عجیب را در پیش بگیرید.
این هم ۸ راه که من برای جلوگیری از سردرگمی هنگام کاهش وزن، یاد گرفتم:



۱-    بدانید که برای هر برنامه تغذیه، یک سایز مناسب خاص وجود ندارد.

بدن هر کس با دیگری متفاوت است. چیزی که برای یک نفر جواب می دهد، ممکن است برای شما فایده ای نداشته باشد. بعضی افرادترجیح می دهند که صبحانه بخورند، در حالی که بعضی ها ترجیح می دهند در جایی که میتوانند صبحانه را انتخاب کنند، مدام روزه باشند.
هر دو روش، تاثیرگذار است، کلید موفقیت در کاهش وزن، پیدا کردن یک برنامه غذایی است که به شکلی یکپارچه، با شیوه زندگی شما تناسب داشته باشد، بدون اینکه در تنظیمات آن، تغییر عمده ای ایجاد کند.

۲-    عاشق آب باشید.

مصرف آب آسان ترین راه برای شروع کاهش وزن است.
نوشیدن آب در عین حال که به بهبود سوخت و ساز شما کمک می کند، سلامت مفاصل را از طریق حفظ روانی مزاج و خاصیت ارتجاعی عضلات، بهبود می بخشد.
مزیت بسیار مهم دیگر آب این است که به عنوان یک مهارکننده طبیعی اشتها عمل می کند. اینکه همیشه سیراب باشید به شما کمک می کند که با ولع خوردن غذا مبارزه کنید و از خوردن غذاهایی که روند رو به جلوی شما را کند می کنند، پرهیز کنید.
صبحتان را با ۱۶ اونس (معادل حدود ۴۵۰ سی سی) آب شروع کنید، در اینجا می توانید راه های دیگری را برای افزایش میزان آب مصرفی بدنتان، مشاهده کنید.

۳-    همه چی روبه راه است، مدام کالری ها را نشمارید.

شمردن کالری ها کار بسیار پر استرسی است.
این کار در هنگامی که در یک رستوران مشغول غذا خوردن هستید، بسیار مشکل و ناخوشایند است. اضافه کردن یک نگرانی جدید به زندگی های پرمشغله امروز، اصلا ضروری نیست.
یک روش ساده این است که با اندازه اجزا جلو بروید:
-    ۱ قسمت پروتئین= اندازه یک وجب شما.
-    ۱ قسمت چربی سالم= اندازه تمام انگشت شست شما.
-    ۱ قسمت کربوهیدرات = اندازه گودی کف دست شما.
-    ۱ قسمت سبزیجات = اندازه مشت شما.

۴-    اکثر ذخیره ها و منابع خوردنی را از بین ببرید.

اگر بتوانید از ورود به داخل مغازه خودداری کنید و همان بیرون منتظر بمانید، رفتن برای خرید خواربار و خوردنی بسیار آسان تر می شود.
قفسه های بیرونی سبزیجات، میوه، تخم مرغ و گوشت دارند، در حالی که قفسه های داخلی شامل غذاهای فرآوری شده و همه آت و آشغال هایی هستند که باید از خوردن آنها پرهیز کنید.

۵-    خود را به یک برنامه ورزش روزانه متعهد کنید.

تا زمانی که تغذیه، مهم ترین مسئله در کاهش چربی هاست، تمرین های ورزشی استقامتی، قطعه مهم دیگر پازل است.
به انجام سه تمرین کامل بدنی متعهد باشید، و مطمئن باشید که در راه رسیدن به یک نسخه لاغرتر، سالم تر، قوی تر و جذاب تر از خودتان قرار می گیرید.

۶-    خواب مناسب، دوست جدید شماست.

خواب، در موفقیت برنامه کاهش وزن، یک جزء محوری و اساسی است.
بدون خواب کافی، احتمال افزایش وزن بیشتر می شود، همانطور که سطح کورتیزول بالا می رود. کورتیزول، هورمون استرس است که وقتی سطح آن بالا می رود، روند چربی سوزی را کند می کند.
هدفتان این باشد که هر شب، حداقل ۷ ساعت بخوابید.

۷-    خوردن خود را، آسان بگیرید.

وقتی زمان خوردن فرا می رسد، فکر کنید که بشقاب خود را به سه قسمت تقسیم کرده اید.
یک قسمت، پروتئین است، که شامل هر غذایی در این دسته خواهد بود. قسمت دوم را برای سبزیجات قرار دهید. و قسمت آخر را بسته به هدفی که طراحی کرده اید، برای افزودن کربوهیدرات ها یا چربی های سالم باقی بگذارید.

۸-    اگر به طور ۱۰۰%  تابع رژیم خود نیستید، نگران نباشید.

دلیلی وجود ندارد که برای خوردن دقیق وعده های برنامه غذاییتان، در هر روز، به خودتان استرس وارد کنید.
از زندگی لذت ببرید، موفقیت در برنامه کاهش وزن، به دست می آید. تناسب اندام و تندرستی، به عنوان هدف، نباید همه زندگی شما بشود.
آیا یک شام خانوادگی مهم در پیش دارید، آیا قرار است دوستانتان را ملاقات کنید، یا قرار است به یک مهمانی در دفتر کارتان بروید؟
با زیاده روی در خوردن دو برش کیک، از خودتان پذیرایی کنید و لذت ببرید، اشکالی ندارد. اگر در رعایت عادت های غذاییتان، به طور طبیعی ثابت قدم بمانید، دو برش کیک هرگز نمی تواند تمام اهداف شما را نابود کند.
با یک دید کلی تر نسبت به ماجرا، اگر روزی ۴ وعده غذا بخورید، هفته ای ۱۸ وعده غذا خورده اید. اگر در ۳-۴ تا از این وعده ها زیاده روی کردید، شما هنوز هم ۸۵% تابع رژیم غذاییتان بوده اید، و این فوق العاده است.
راه هایی که کاهش وزن را آسان می کنند و استرس آن را از بین می برند، چه هستند؟ ما دوست داریم که نظرات شما را در این باره بشنویم.

آگهی

آگهی

..
ثبت نام




ارسال نظر
[نظر شما پس از تایید مدیر نمایش داده می شود.]
درج آگهی رایگان

سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.

logo-samandehi
تماس با ما
می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.
ایمیل: info [@] agahi90.ir
پشتیبانی آگهی دهندگان : 3770 - 465 - 0911

طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع برعهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شتاب دهنده تبلیغاتی آگهی90 محفوظ است وبتینا وبتینا
تصویر آیکن بگراند