3 نکته جالب تبلیغات و آگهی در سال جدید (2019)
تبلیغات و آگهی به معنی ابلاغ و رساندن پیام است اما گاهی این تبلیغات و آگهی ها در نظر عموم مردم با تردید و سوء ظن همراه است و علت پیدایش چنین تفکراتی اقدام سود جویانه برخی افراد در امر تبلیغات در طی سالیان گذشته می باشد .
درون مایه تبلیغات و آگهی از گذشته تا حال دستخوش تغییرات زیادی شده است اما در زمان حال که شاهد آن هستیم تبلیغات خود باعث ایجاد نوعی جنگ روانی در بین موسسات و شرکت ها و همچنین مخاطبان آن ها گشته است و از هدف اصلی خود دور شده است .
بنابراین باید گفت که تبلیغات و آگهی در جامعه ما در اغلب موارد فاقد هدف و استراتژی خاص می باشد و بیشتر تبلیغات کپی شده ای از یکدیگر می باشند .
با توجه به مفاهیم گفته شده در بالا اهداف تبلیغات و آگهی را می توان به ۳ بخش زیر تقسیم نمود :
1.تبلیغات آگاهی دهنده :
این نوع تبلیغات و آگهی هنگامی که محصول جدیدی وارد بازار رقابتی می گردد و هدف ایجاد تقاضای اولیه می باشد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد .
2.آگهی ترغیب کننده :
این نوع آگهی زمانی که رقابت افزایش رو به رشدی می یابد و هدف ایجاد تقاضای انتخابی می باشد مورد استفاده قرار می گیرد .
3.تبلیغات یادآوری کننده :
این گزینه زمانی که محصول در منحنی عمر خود در مرحله شکوفایی قرار می گیرد و هدف این است که مشتریان راجع به آن محصول به طور مداوم درگیر باشند مورد استفاده قرار می گیرد .

با سپاسی بیکران
رسانه تبلیغاتی آگهی90