10 نکته جالب تبلیغات و آگهی در سال جدید (2024)
تبلیغات و آگهی به معنی ابلاغ و رساندن پیام است اما گاهی این تبلیغات و آگهی ها در نظر عموم مردم با تردید و سوء ظن همراه است و علت پیدایش چنین تفکراتی اقدام سود جویانه برخی افراد در امر تبلیغات در طی سالیان گذشته می باشد .
درون مایه تبلیغات و آگهی از گذشته تا حال دستخوش تغییرات زیادی شده است اما در زمان حال که شاهد آن هستیم تبلیغات خود باعث ایجاد نوعی جنگ روانی در بین موسسات و شرکت ها و همچنین مخاطبان آن ها گشته است و از هدف اصلی خود دور شده است .
تبلیغات و آگهی، یکی از روشهای مهم تبلیغاتی در سال جدید 2024 است. برای استفاده از این روش، به 10 نکته جالب زیر توجه کنید:
1. استفاده از تکنولوژیهای جدید: برای جذب مخاطبان بیشتر، باید از تکنولوژیهای جدید مانند واقعیت افزوده، هوش مصنوعی و چتباتها در تبلیغات خود استفاده کرد.
2. تمرکز بر تجربه کاربری: برای جذب مخاطبان بیشتر، باید تمرکز خود را بر تجربه کاربری قرار داد و تلاش کرد تا تجربه کاربری بهتری را در تبلیغات خود ایجاد کنید.
3. ارائه محصولات جدید: برای جذب مخاطبان بیشتر، میتوانید محصولات جدید و متنوع را در تبلیغات خود معرفی کنید.
4. تمرکز بر پایداری: در سال جدید، مخاطبان بیشتر به پایداری و محیط زیست توجه میکنند. بنابراین، برای جذب مخاطبان بیشتر، باید در تبلیغات خود به این موضوع توجه کرد.
5. استفاده از تبلیغات ویدئویی: تبلیغات ویدئویی به دلیل جذابیت و تاثیرگذاری بالایش، در سال 2024 نیز محبوب خواهد بود.
6. تنوع در تبلیغات: برای جذب مخاطبان بیشتر، باید در تبلیغات خود از تنوع استفاده کرد و تبلیغات خود را با استفاده از رسانههای مختلف مانند تصویر، ویدئو، پوستر و... طراحی کرد.
7. استفاده از تبلیغات هدفمند: با استفاده از تکنولوژیهای هدفمند، میتوانید تبلیغات خود را بر اساس نیازهای و علاقههای مخاطبان طراحی کنید و از این طریق به نتیجه بهتری دست یابید.
8. استفاده از افکار جمعی: برای جذب مخاطبان بیشتر، میتوانید از افکار جمعی مانند "تیم ما" و "ما با هم" در تبلیغات خود استفاده کنید.
9. تمرکز بر تأثیرات اجتماعی: با توجه به اینکه مخاطبان بیشتر به تأثیرات اجتماعی توجه میکنند، برای جذب مخاطبان بیشتر، باید به این موضوع در تبلیغات خود توجه کنید.
10. ارتباط با مخاطبان: برای جذب مخاطبان بیشتر، باید با آنها در ارتباط بود و به نیازهای و نظراتشان پاسخ داد. همچنین باید توجه کرد که ارتباط با مخاطبان برای بهبود تبلیغات و افزایش فروش بسیار مهم است.
بنابراین باید گفت که تبلیغات و آگهی در جامعه ما در اغلب موارد فاقد هدف و استراتژی خاص می باشد و بیشتر تبلیغات کپی شده ای از یکدیگر می باشند .
با توجه به مفاهیم گفته شده در بالا اهداف تبلیغات و آگهی را می توان به ۳ بخش زیر تقسیم نمود :
1.تبلیغات آگاهی دهنده :
این نوع تبلیغات و آگهی هنگامی که محصول جدیدی وارد بازار رقابتی می گردد و هدف ایجاد تقاضای اولیه می باشد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد .
2.آگهی ترغیب کننده :
این نوع آگهی زمانی که رقابت افزایش رو به رشدی می یابد و هدف ایجاد تقاضای انتخابی می باشد مورد استفاده قرار می گیرد .
3.تبلیغات یادآوری کننده :
این گزینه زمانی که محصول در منحنی عمر خود در مرحله شکوفایی قرار می گیرد و هدف این است که مشتریان راجع به آن محصول به طور مداوم درگیر باشند مورد استفاده قرار می گیرد .
با سپاسی بیکران
رسانه تبلیغاتی آگهی90