10 نکته جالب برای تبلیغات قوی و ارزان (2024)
شرکت ها و کسب و کارهای زیادی همه روزه برای مشتریان خود فاکتورهایی را صادر میکنند که به مکان های مختلف ارسال میشود.که این کاغذ خود یکی از راههای تبلیغات ارزان است همین فاکتور معمولاً بارها دست به دست می شود تا به دست پرداختکننده آن میرسند و حتی پس از آن هم ممکن است دست به دست شود. در فاکتورها میتوانید کالا و خدمات جدید خود را معرفی کنید و یا اخبار مربوط به کسب و کار خود را در آن منعکس کنید.
برای طراحی تبلیغات قوی و ارزان میتوانید به نکات زیر توجه کنید:
1. استفاده از رسانه های اجتماعی: رسانه های اجتماعی مثل اینستاگرام، توییتر، فیسبوک و لینکدین، راهی ارزان و موثر برای تبلیغات است. در این رسانهها میتوانید با هزینه کم به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.
2. ارائه تخفیفهای ویژه: ارائه تخفیفهای ویژه به مشتریان، میتواند به جذب مشتریهای جدید کمک کند و همچنین باعث بالا رفتن فروش شما شود.
3. ارائه کوپنها: ارائه کوپنهای تخفیف به مشتریان میتواند به جذب مشتریهای جدید کمک کند و باعث افزایش فروش شما شود. کوپنها میتوانند به صورت الکترونیکی یا چاپی بوده و در فرآیند خرید مشتریان استفاده شوند.
4. استفاده از تبلیغات گوگل: تبلیغات گوگل، راهی دیگر و موثر برای تبلیغات است. با استفاده از این روش، میتوانید با هزینه کم به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.
5. استفاده از تبلیغات محلی: تبلیغات محلی میتواند کمک کند تا به مخاطبان خود در نزدیکی شما دسترسی پیدا کنید. مثلاً با انتشار آگهی در روزنامه محلی، میتوانید به مخاطبان خود در منطقه خود دسترسی پیدا کنید.
6. استفاده از پست الکترونیکی: ارسال ایمیل به مشتریان میتواند به جذب مشتریان جدید کمک کند و باعث بالا رفتن فروش شما شود.
7. استفاده از ویدیو: ویدیو ها میتوانند به جذب مخاطبان کمک کنند و به صورت کارآمدی از کاربران استفاده شوند.
8. استفاده از تبلیغات کوچک: تبلیغات کوچک مثل برگههای تبلیغاتی، کارتهای تبلیغاتی و بنرهای کوچک میتوانند به جذب مخاطبان کمک کنند.
9. به روز رسانی محتوا: به روز رسانی محتوای وب سایت و رسانه های اجتماعی میتواند باعث جذب مخاطبان شما شود. هرچه محتوای شما به روز تر باشد، احتمال جذب مخاطبان بیشتر خواهد بود.
10. استفاده از تبلیغات موقعیتی: استفاده از تبلیغات موقعیتی، میتواند به جذب مخاطبان کمک کند. به عنوان مثال، با استفاده از نقشه گوگل، میتوانید به مخاطبان در نزدیکی محل شما دسترسی پیدا کنید.
اگر قیمتها دچار تغییراتی شده است یا گاهی فروش فوقالعاده برگزار خواهید کرد این موارد را در فاکتورها قید کنید.وقتی مشتری محصول خاصی را میخرد، معمولاً محصولات وابستهای وجود دارند که باید در فاکتور معرفی کرد. مثلا یک مشتری از شما جوهر پرینتر میخرد. چنین شخصی احتمالا به کاغذ با ابعاد مختلف، لوازم جانبی پرینتر و خدمات و تعمیرات آن نیز احتیاج دارد. محصولات وابسته به محصول خریداری شده را در فاکتور معرفی کنید.
بستهبندی کالا و خدمات بهترین تبلیغ ارزان :
شرکت ها و کسب و کارها معمولاً محصولات خود را در کارتن یا بستهبندی مخصوص ارائه میکنند. بستهبندی می تواند یک کیسه پلاستیکی باشد و یا حتی جعبه چوبی گرانقیمت ویژه. بستهبندی ها این امکان ویژه را فراهم میکند تا کسب و کار خود را به سایرین معرفی کنید. اکثر مشتریان محصولی را که میخرند معمولاً آنرا به دوستان خود نیز نشان میدهد.
اگر کیسه های پلاستیکی را استفاده میکنید روی آنها نشان و لوگوی کسب و کار و شماره تلفن و آدرس خود را قید کنید.روش دیگر گذاشتن تراکت معرفی دیگر محصولات در بستهبندی است. مشاغل عرضه محصولات فرهنگی مثل لوازم التحریر فروشی یا کتابفروشی ها میتوانند از این روش استفاده کنند و با هر فروش، فهرستی از کتابها و محصولات پرفروش را ضمیمه کنند.
لباس رسمی بپوشید :
ایا دقت کرده اید که مردم به کسانیکه یونیفرم پوشیدهاند احترام بیشتری میگذارند. اگر شما و همکارانتان با لباس نامناسب در محل کار حضور یابید باعث تاثیر ناخوشایند بر دیگران خواهید شد.اما تهیه یونیفرم معمولاً گران است پس میتوانید نوعی از لباس با رنگی مشخص بپوشید.
حتی کسب و کارها و شرکت های کوچک میتوانند از این روش تبلیغات ارزان استفاده کنند. مشتریان وقتی کارکنان شما را ببینند که با لباسهایی مرتب و یکدست در محل کار حضور دارند، احساس آرامش و امنیت بیشتری میکنند.
با سپاسی بیکران
رسانه تبلیغاتی آگهی90
.