5 نکته جالب چاپ و تبلیغات در سال جدید (2019)

5 نکته جالب چاپ و تبلیغات در سال جدید (2019)

بازدید: 1436    انتشار: 1398/03/11    کد مطلب: 2821    دسته بندی: لیست آموزش


5 نکته جالب چاپ و تبلیغات در سال جدید (2019)
 

در چاپ و تبلیغات کسب و کار خود از کلمات بی ربط نباید استفاده کرد. برای اینکه این کلمات نه تنها به رونق کسب و کار شما کمکی نخواهد کرد بلکه در بعضی موارد باعث دلسردی دیگران که تبلیغات شما را مشاهد میکنند میشود. کلماتی که دیگر در چاپ و تبلیغات نخ نما شده اند و مردم دیگر به آنها اعتماد ندارند.

چاپ و تبلیغات

واقعاً

اگر مایل هستید محتوای تبلیغات خود را از بین ببرید، این کلمه را در آن بنویسید. این کلمه کمکی به آگهی شما نخواهد کرد. در عوض، توجه مشتریان به این کلمه جلب شده و احتمالاً باعث می شود که آنها حتی آگهی تان را به طور کامل نخوانند. با استفاده از چنین واژه هایی، فضای آگهی خود را هدر ندهید. مطمئن شوید که هر کلمه ای در متن تبلیغات به دلیل خاصی گنجانده شده است.

چاپ و تبلیغات

ضمانت یا گارانتی

در بازار امروز، اندک کسانی به تضمین ها و ضمانت ها باور دارند مگر این که شما بتوانید اثبات کنید که ضمانت وعده داده شده از سمت شما حقیقت دارد. در این شرایط باید آدرس شرکت یا املاکی ارزشمند را در تبلیغ خود بگنجانید تا بتواند پیغامی موثر را به دست مشتریان خود برسانید تا شاید ادعای شما را قبول کرده و دست به اقدام مفیدی بزند.

چاپ و تبلیغات

رایگان

تبلیغاتی که در بردارنده پیام هایی درباره عرضه خدمات یا محصولات رایگان هستند، می توانند به هنگام رکود اقتصادی کارآیی داشته باشند در هر صورت مصرف کنندگان باید کارایی خوب آنها را ببینند. بخش هرزنامه در ایمیل ها پر از پیام هایی است که می توانید این واژه را به وفور در آنها ببینند. وقتی شرایط اقتصادی دشوار است، شما نمی توانید ریسک کنید و پیام های الکترونیکی خود را برای کسانی ارسال کنید که تمایلی به پذیرش آنها ندارند. کلمه «رایگان» را با واژه هایی چون «اهدایی» یا «افتخاری» جایگزین کنید تا اثربخشی تبلیغات حفظ شود.

چاپ و تبلیغات

خیلی

به نظر شما کاربرد این واژه باعث بهتر شدن تبلیغات می شود؟ آیا تبلیغ «هنگامی که به نان خیلی تازه نیاز داشتید با نانوایی فلان تماس بگیرید»، اثربخش تر از این عبارت است که « هنگامی که به نان تازه نیاز داشتید با نانوایی فلان تماس بگیرید »؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است، بند آخر مقاله را دوباره بخوانید.

چاپ و تبلیغات

که

زمانی که نوشتن متن تبلیغاتی یا بازاریابی خود را به اتمام رساندید، یک بار خودتان آن را با دقت بخوانید و تعدادی را که از واژه «که» استفاده کرده اید را یادداشت کنید. شاید شما تا بیش از نیمی از کلمات استفاده شده را حذف کنید زیرا «که» واژه ای است که فقط متن تبلیغات را طولانی تر کرده اما توجه مشتری را جلب نمی کند. حذف این واژه زمان خواننده را کاهش می دهد. متنی را ارائه کنید که مخاطب به آن پاسخ دهد. در نتیجه هر چه کوتاه تر منظورتان را برسانید بهتر است.

چاپ و تبلیغات

همیاری

بعضی وقت ها از این واژه استفاده می شود اما به نظر شما زمان آن فرا نرسیده که دیگر از این واژه عبور کنیم. این گونه عبارات ارزش مالی ندارند. در آگهی خود از واژگان تخصصی استفاده نکنید زیرا بعضی مخاطبان باید برای درک معنای آنها به دنبال فرهنگ لغات باشند. مشتریان توجهی به جایگاه منحصر به فرد ارزشی شرکت یا خود شما ندارند. آنها خواستار آن هستند در ازای پولی که می دهند همان محصول یا خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند. معمولاً استثناهایی در این مورد وجود دارد مانند آگهی های تبلیغاتی برای برخی کسب و کارها که باید در آنها از واژگان تخصصی استفاده کرد. این اصل ابتدایی را رعایت کنید.

چاپ و تبلیغات موثر

 خیلی زیاد

از واژه ای مانند «خیلی زیاد» استفاده نکنید چرا که باعث تمایز کسب و کار شما از سایرین نمی شود. سعی کنید غنای آگهی را افزایش دهید. به عقیده شما کدام یک جذاب تر است: «مشتریان می توانند از بین انواع خیلی زیاد گل های موجود در گل فروشی ما انتخاب کنند» یا « مشتریان می توانند از بین بیش از ۱۰۰ نوع گل از گل فروشی ما انتخاب کنند»؟ «خیلی زیاد» شاید معانی متفاوتی برای افراد مختلف داشته باشد. زمینه را برای حدس و گمان در تبلیغات خود ایجاد نکنید. تبلیغات شما باید آن قدر واضح باشد که جایی برای سردرگمی مخاطبان باقی نگذارد.

تبلیغات و چاپ

فرصت

وقتی از واژه فرصت استفاده می کنید، در واقع هیچ کمکی به مخاطبان خود نمی کنید. مشتریان به دنبال فرصت نیستند. آنها به دنبال کسانی هستند که بتوانند اعتماد کنند که پول حاصل از زحماتشان درست هزینه شده است. آنها در پی رسیدن به نتایج مورد نظرشان هستند نه فرصت های مورد ادعای شما.

تبلیغات چاپی

قابلیت مصرف

یک کمپانی معروف همواره از این عبارت استفاده می کند. اما توجه داشته باشید که نباید از سایرین تقلید کنید. در مقابل، تولیدات و کسب و کارتان را با جملات منحصر به فرد متمایز کنید تا شاید مخاطبان هدف شما را ترغیب کند تا به شما پاسخ دهند.


قاعده های تبلیغات موثر هر سال تغییر نمی کند اما چون بازار و محیط  همیشه تغییر می کنند، شما باید تبلیغات خود را به روز کنید. از این مقاله به عنوان یک راهکار در قبال روش تبلیغات خود در آینده استفاده نمایید.بودن یا نبودن، مسئله این است: آگهی یا تبلیغات خود را به صورت واضح بنویسید نه مجهول. اگر از واژگانی که گفته شد استفاده کرده اید، متن خود را بازنویسی کنید. استفاده از حالت مجهول، به نتیجه نخواهد انجامید. تبلیغات خود را به صورت ساده و روان بنویسید. 

با سپاسی بیکران

رسانه تبلیغاتی آگهی90


آگهی

آگهی

..
ثبت نام







دیدگاه خود را بنویسید


[نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود.]