10 نکته جذاب در آگهی فروش قدرتمند (2019)
درج آگهی فروش در اینترنت برای انواع کسب و کار ها بسیار متداول شده است و روزانه افراد زیادی آگهی فروش محصولات خود را از طریق سایت های اینترنتی به نمایش می گذارند و هم چنین مشتریان و کاربران زیادی نیازهای خود را از طریق آگهی فروش در اینترنت و سایت های تبلیغاتی می یابند .
چگونه باید یک آگهی فروش مناسب و گیرا بنویسیم؟کجا به ثبت برسانیم و چگونه طراحی کنیم؟
سایت های نیازمندی بسیار زیادی برای درج آگهی فروش به زبان فارسی وجود دارد که برخی ازاین سایت ها همانند سایت تبلیغاتی آگهی۹۰ بستر مناسبی برای خرید و فروش انواع خدمات شما می باشد .
نکته مهم و اصلی برای درج یک آگهی فروش محتوای مناسب و تصاویر مرتبط با آن است . در این قسمت ما و شما به کمک یکدیگر نکات مناسب برای ایجاد آگهی فروش را مورد بررسی قرار خواهیم داد ، پس لطفا با ما همراه باشید...
1.آگهی فروش خود را نسبت به محصولی که قصد فروش آن را دارید در گروه مناسب خود در سایت تبلیغاتی قرار دهید .
2.تیتر آگهی شما باید مناسب با کالایتان بوده و دقیق انتخاب شده باشد .
3.نام محصول را حتما در ابتدای متن بنویسید و سپس کلامات کلیدی مناسب با آن را هم درج نمائید .
4.سعی کنید بهترین و با کیفیت ترین و گویا ترین تصویر ممکن را برای آگهی خود قرار دهید .
5.اطلاعات و فیلد های خواسته شده در سایت های تبلیغاتی را به درستی درج نمائید .
متن آگهی فروش محصولات خود را به گونه ای بنویسید که در عین سادگی و احترام در مشتریان و کاربران ایجاد علاقه کرده باشید تا آن ها ترجیح دهند این کالا را از شما بخرند و نه اینکه برای خرید به سراغ رقیبان شما بروند .
خواننده آگهی خود را متقاعد کنید که محصول شما از نظر کیفیت و زیبایی و سایر فاکتور های مورد نیازی که یک محصول باید داشته باشد را داراست و می تواند نیاز مشتری و خریدار را به خوبی برآورده کند .
برخی از دوستان آگهی دهنده ، اعلامیه فروش را با آگهی فروش اشتباه می گیرند در حالیکه این دو کاملا جدای از یکدیگر هستند . اعلامیه فروش فرایندی است که در آن به دادن اطلاعاتی از محصول یا خدمات بسنده می شود و موجب می شود که بیننده فقط آن کالا را بشناسد و ذهنیتی از آن در ذهن خود داشته باشد . این در حالیست که آگهی فروش منجر به خرید محصولات می گردد و در خریدار و بیننده نوعی حس نیاز به آن کالا را ایجاد می کند نه صرف دادن اطلاعات به مشتری.
از دیگر اشتباهاتی که در ثبت آگهی فروش با آن مواجه هستیم اینست که در آگهی ها فقط به مشخصات کالا اشاره می کنند و هیچ توضیحی درباره مزایای آن کالا برای مشتری نیست ، مشتریان همواره به دنبال کالائی هستند که دارای مزیت های زیادی برای آنان باشد .
خریداران اصولا به تیتر یک آگهی دقت می دهند تا متن آن . زمانی که بتوانید یک تیتر جذب کننده و جالب برای آگهی فروش بنویسید قطعا خواهید توانست متنی در خور آن نیز تولید نمائید ، زمانی که تیتر آگهی شما تکراری و مانند آگهی های دیگر باشد هیچ توجهی را در خریدار به سمت خواندن آگهی خود ایجاد نکرده اید . زمانی شما بهترین آگهی فروش را خواهید داشت که در آن برای رفع مشکلات مشتریانتان پرداخته باشید و مشکلات مشتری را به عنوان مشکل خود قلمداد کنید و با مشتری رابطه ای بیگانه نداشته باشید و صرفا به فروش محصول و سود خود نیاندیشید . ایجاد حس اعتماد و اطمینان در مشتری برای کسب و کار شما حیاتی است .
همیشه محتوای آگهی فروش را به روز کنید و از درج آگهی های جدیدی که تکرار های آزار دهنده محتوایی و تصویری دارند جدا خودداری کنید .
نوشتن و ثبت یک آگهی فروش بهینه و صحیح از چشم موتورهای جستجو دور نخواهد ماند و آگهی شما با رتبه مناسب در ابتدای موتورهای جستجو قرار خواهد گرفت و از نتیجه آگهی خود شگفت زده خواهید شد .
کسب و کار بدون رقیب بی معنیست و داشتن یک آگهی فروش بدون وجود آگهی های فروش مشابه آگهی شما هم بی معنی و ناخوشایند است و این رقابت است که کسب و کار را دلنشین و پر جنب و جوش می کند و موجب می شود راه های جدیدی برای تبلیغات کسب و کار خود و در نهایت افزایش فروش و مشتری خود داشته باشیم ، پس باید بدانیم که هر چه قدر رقیب قدرتمند تر کسب و کار لذت بخش تر . با سپاسی بیکران
رسانه تبلیغاتی آگهی90

..
...