10 مورد از بهترین روش تبلیغات در ایران (2024)
اکثر ما ابن گونه فکر می کنیم که به ازای هر یک تبلیغی که در یک سایت درج می کنیم حتما نمونه ای از بهترین تبلیغات را داشته ایم و این تبلیغات باید برای ما منجر به افزایش فروش و جذب مشتری گردد اما آیا این نوع بر داشت از مفهوم درج آگهی صحیح است؟ اگر واقعا بخواهیم واقع بین باشیم باید این طور برداشت کنیم که تبلیغاتی که بدون برنامه ریزی و بدون هیچ گونه ایده و طرح جدیدی همراه باشد و خود به خود باعث افزایش فروش و جلب مشتری گردد کاملا به صورت اتفاقی صورت گرفته است و نمی توان به طور قطع این روش را سودمند و درست دانست .
در زمانه ای که ما در آن هستیم و به نام عصر ارتباطات است تبلیغات دیگر منسوب به تبلیغات تلویزیونی و روزنامه ای نمی گردد. در حال حاضر متد های بسیار خاص و شکیلی برای بهترین تبلیغات مورد استفاده قرار گرفته است و می گیرد که گوش چشمی به این شیوه های جدید و امروزی در ایجاد دیدی وسیع و بازتر نسبت به این فرایند میتواند بسیار سودمند باشد و ایده های ناب تری را در ذهن کاربران و آگهی دهندگان ایجاد نماید.
بهترین روشهای تبلیغات در ایران در سال 2024 به شرح زیر است:
1. تبلیغات در شبکههای اجتماعی: با توجه به اینکه بیشتر جمعیت ایران در شبکههای اجتماعی حضور دارند، تبلیغات در این شبکهها میتواند به رشد کسبوکار شما کمک کند.
2. تبلیغات تلویزیونی: تبلیغات در شبکههای معتبر تلویزیونی میتواند از دیدار بیشتر مخاطبین برخوردار شود.
3. تبلیغات رادیویی: تبلیغات در رادیو نیز میتواند با توجه به پوشش گسترده رادیوها در سراسر کشور، به رشد کسب و کار شما کمک کند.
4. تبلیغات گوگل: تبلیغات گوگل میتواند به شما کمک کند تا در صفحه نتایج جستجوی گوگل در بالای لیست قرار گیرید.
5. تبلیغات در محیطهای دیجیتالی: تبلیغات در محیطهای دیجیتالی مانند سایتهای خبری و وبلاگها میتواند به رشد کسب و کار شما کمک کند.
6. تبلیغات در نمایشگاهها: شرکت در نمایشگاهها و جشنوارهها میتواند به شما کمک کند تا با مخاطبان مستقیماً در ارتباط باشید و بازار خود را تقویت کنید.
7. تبلیغات در محیطهای خارجی: تبلیغات در محیطهای خارجی مانند بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی میتواند با توجه به وجود آنها در مکانهای عمومی موثر باشد.
8. تبلیغات در مجلات و روزنامهها: تبلیغات در مجلات و روزنامهها میتواند به شما کمک کند تا با مخاطبانی که به خبرها و مطالب این رسانهها علاقه دارند، ارتباط برقرار کنید.
9. تبلیغات مستقیم: تبلیغات مستقیم شامل ارسال پیامک و ایمیل به مخاطبان میشود که میتواند به افزایش فروش شما کمک کند.
10. تبلیغات تجربی: تبلیغات تجربی شامل مشارکت در رویدادهای تجربی مانند کارگاهها و دورههای آموزشی میشود، که به شما کمک میکند تا با مخاطبان خود در یک محیط تعاملی و فعال ارتباط برقرار کنید.
در حال حاضر روش های تبلیغاتی متفاوت و متنوعی برای انواع کسب و کار ها به وجود آمده است که این روزها برای تبلیغات محصولات و خدمات مورد استقبال عمومی قرار گرفته است و آن چیزی نیست جز تبلیغات در سایت های جذب آگهی که نمونه ای از درج بهترین تبلیغات می باشد و یکی از این سایت های مورد استقبال سایت تبلیغاتی آگهی۹۰ است که در پیش روی دیدگان شما عزیزان قرار گرفته است .
همانطور که شما کاربران گرامی مطلع هستید مبحث تبلیغات و آگهی های تبلیغاتی اکنون وسیع تر و پیچیده تر و در عین حال آسان تر و نوین تر شده است اگر کمی مطالعه در زمینه رسانه های درج آگهی تبلیغاتی اینترنتی داشته باشیم .
این متد تبلیغاتی در طی این سال ها روندی را طی کرده است که اگر ده سال در مورد چنین روش تبلیغاتی سخن به میان می آمد مورد مخالفت شدید افراد قرار می گرفت و ناشناخته باقی می ماند .
از علت های پیشرفت و نوآوری در حوزه تبلیغ و آگهی های تبلیغاتی اینترنتی می توان به تکامل و پیشرفت فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی اشاره کرد . اکنون در هر جایی که دسترسی به دنیای مجازی هست به طور قطع آثاری از تبلیغات اینترنتی را در آن مکان و موقعیت مشاهده می کنیم و انواع متفاوتی از آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهیم . اما آنچه در این میان دارای اهمیت فراوانی است شناخت مشتریان خاص در حوزه های مختلف مشاغل برای استفاده مفید از هریک از ابزارهای تبلیغاتی به روز است .
به طور قطع این جمله به گوش شما نیز خورده است که تبلیغات هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری بهینه است .
آیا هر روش تبلیغاتی سرمایه گذاری به حساب می آید ؟به طور حتم که این گونه نیست.
تبلیغات همان گونه که گفته شد یک فرایند به هم پیوسته ی هزینه بر می باشد که با قطع روند تبلیغاتی هر شغلی می تواند دچار مشکلات اساسی گردد .
تعداد کسب وکارهای فراوانی وجود داشتند که در روز ها و ماه های اولیه فروش خود به دلیل عدم مشکل مالی صاحبان آن ها با تبلیغات بسیار وسیع و گسترده و چشم نوازی، خود را به مشتریانشان شناسانده اند اما با از دست دادن پشتوانه مالی خود و یا عدم ایجاد طرح های نوین در تبلیغات خود و قطع ناگهانی تبلیغات به صورت بسیار آرام و نامحسوسی از چرخه رقابت عقب زده شده اند و در اذهان مشتریان خود نیز به فراموشی سپرده شده اند .
یکی از بهترین تبلیغات در افزایش فروش یک محصول درج تبلیغات اینترنتی در سایت های تبلیغاتی می باشد که البته تعداد این گونه سایت ها کم نیستند و هم چنان روزانه شاهد پیدایش تعداد جدیدی از این سایت های تبلیغاتی هستیم . اما باید به این مطلب توجه داشت که بهترین تبلیغات اینترنتی ، تبلیغاتی می باشند که دارای لینک به وب سایت آگهی دهنده هستند. این نوع تبلیغات را اصطلاحا تبلیغات لینکدار می نامند. پس اگر به دنبال تبلیغات در اینترنت و سایت های جذب آگهی می باشید دقت فرمائید که از تبلیغاتی استفاده کنید که دارای لینک هستند البته این زمانی به وقوع می پیوندد که سایت یا وبلاگ یا صفحه اینترنتی شما دارای رتبه بالایی از نظر موتورهای جستجو باشد تا مدیران سایت های با رتبه بالا نیز لینک شما را درج نمایند در غیر این صورت این امر امکان پذیر نمی باشد .
از سوی دیگر تبلیغی که در سایت های معتبر به نمایش در می آیند در میزان افزایش فروش کالا ها و محصولات شما تاثیر به سزایی دارند .
برای پی بردن به اهمیت این موضوع گفتگویی داشتیم با مدیر مسئول رسانه تبلیغاتی آگهی۹۰.آی آر در زمینه روش های تبلیغات اینترنتی و روند آنها در افزایش فروش یم محصول و جذب مشتری بیشتر . که بنا به گفته ایشان : از نظر موتور های جستجوگری همانند گوگل و ... تبلیغاتی که در صفحه اول یک سایت به نمایش درمی آیند نسبت به صفحات داخلی تر آن سایت از اهمیت و رتبه بالاتری بر خوردار است ، این نکته را باید یاد آورم کنم که درج آگهی رایگان نیز چندان بی تاثیر نخواهد بود اما باز خورد تبلیغات ویژه به مراتب بالاتر از آگهی رایگان است . و مدت زمانی که یک تبلیغ در یک سایت به نمایش در می آید هر چقدر طولانی تر باشد برای آن آگهی مفید تر خواهد بود .
اگر صاحبین کسب و کارهای گوناگون به دنبال بازخورد خوبی از تبلیغات خود در سایت هستند باید روی تبلیغات بلند مدت برنامه ریزی داشته باشند تا طعم فروش اینترنتی محصولات خود را بچشند و رضایت از این متد تبلیغاتی را به عینه ببینند .
یکی دیگر از نکاتی که بشدت حائز اهمیت است این مورد است که در هنگام ثبت آگهی در سایت های تبلیغاتی همچون آگهی۹۰ دقت فراوانی به خرج دهند که توضیحات کاملی در مورد خدمات یا محصولات خود درج نمایند . هر قدر که این توضیحات کامل تر و وسیع تر باشد از نظر سرچ گوگل بهتر خواهد بود زیرا دید وسیعی را به مشتریان در مورد یک محصول می دهد . همچنین قرار دادن عکسی با کیفیت عالی و مرتبط به تیتر آگهی تاثیر زیادی روی رتبه آگهی شما از نظر الگوریتم های موتور های جستجو خواهد داشت .
امروزه بهترین تبلیغات و روش های مربوط به آن همان تبلیغات اینترنتی است که در همه جای دنیا شاهد این روند هستیم این نوع تبلیغ بسیار به صرفه و مورد پسند صاحبان مشاغل و مشتریان آنان است زیرا دسترسی را بهبود بخشیده است و مشتریان را با تمامی کالا های مورد نیاز خود پیوند داده است . هوشمندی و ایده این نوع آگهی ها در این است که خریدار و کاربر را برای دیدن این آگهی تشویق می کند .
بهترین روش تبلیغات در ایران :
1- شبکه های اجتماعی
2- تبلیغات ویدویی رایگان
3- سایت های تبلیغات رایگان
4- ایجاد وبلاگ و وبلاگ نویسی
5- ارسال ایمیل غیر تبلیغاتی
6- ارسال خبر نامه
7- پادکست
8- پاسخ به نظرات
9- هدیه دادن
10- استراک عکس
در حالی که این متد های تبلیغاتی بایستی به روشی زیرکانه طراحی شده باشند که به صورت مستقیم و آگاهانه مطلب را به بیننده این آگهی انتقال دهد و هیچ گونه جای سوال و شک و شبهه ای در خریداران و مشتریان نسبت به ماهیت محصول باقی نگذارد که تمامی این امکانات در رسانه تبلیغاتی آگهی۹۰ برای شما گنجانده شده است تا با خاطری آسوده اقدام به تبلیغ محصولات خود و درج آگهی برای خدمات خود نمائید و لذت یک تبلیغ اینترنتی را برای کسب و کار خود داشته باشید .
با سپاسی بیکران
رسانه تبلیغاتی آگهی90
..