10 روش قدرتمند تبلیغات اینترنتی کسب و کار (2024)

10 روش قدرتمند تبلیغات اینترنتی کسب و کار (2024)

بازدید: 1624    انتشار: 1403/05/12    کد مطلب: 2801    دسته بندی: لیست آموزش

 10 روش قدرتمند تبلیغات اینترنتی کسب و کار (2024)


امروزه در دنیا روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که اکثر در همه ی کشور ها تقریبا در بیشتر موارد یکسان میباشد.

ما با توجه به نوع کار و توان مالی میتوانیم به هر شکل ممکن تبلیغات خود را به نمایش قرار دهیم.

روش های تبلیغات


1. تبلیغات در موتورهای جستجو (SEM): استفاده از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) مانند گوگل ادوردز، کسب‌وکارها را قادر می‌سازد تا تبلیغات خود را به کاربرانی که به دنبال کلمات کلیدی خاصی هستند، نشان دهند.


2. بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO): بهبود سئو وب‌سایت به منظور جذب ترافیک ارگانیک و افزایش رتبه‌بندی در نتایج جستجو.


3. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی: استفاده از پلتفرم‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و لینکدین برای نمایش تبلیغات هدفمند به کاربران براساس علایق و رفتارهای آن‌ها.


4. تبلیغات ویدئویی: تبلیغات در پلتفرم‌های ویدئویی مانند یوتیوب و آپارات که به کاربران محتواهای ویدئویی جذاب و خلاقانه نمایش داده می‌شود.


5. ایمیل مارکتینگ: ارسال ایمیل‌های هدفمند به مخاطبان با محتوای شخصی‌سازی‌شده برای افزایش تعامل و تبدیل.


6. محتوای حمایت شده (Sponsored Content): همکاری با وب‌سایت‌ها و بلاگرها برای انتشار مقالات و محتواهایی که به تبلیغ محصولات و خدمات کسب‌وکارها می‌پردازند.


7. تبلیغات نمایشی (Display Advertising): استفاده از بنرها و تبلیغات تصویری در وب‌سایت‌های مرتبط برای جذب توجه کاربران.


8. تبلیغات همسان (Native Advertising): ایجاد محتوای تبلیغاتی که به طور طبیعی با محتوای وب‌سایت میزبان همخوانی دارد و کمتر به چشم می‌آید که تبلیغات است.


9. اینفلوئنسر مارکتینگ: همکاری با اینفلوئنسرها و افراد تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ محصولات و خدمات.


10. تبلیغات ریتارگتینگ (Retargeting): نمایش تبلیغات به کاربرانی که قبلاً از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند ولی اقدام به خرید نکرده‌اند، برای ترغیب آن‌ها به بازگشت و انجام خرید.

هر یک از این روش‌ها می‌تواند به تنهایی یا به‌صورت ترکیبی مورد استفاده قرار گیرد تا استراتژی تبلیغاتی مؤثرتری ایجاد شود و نتایج بهتری برای کسب‌وکار به همراه داشته باشد.

فیلم های تبلیغاتی جذاب: ایجاد فیلم های تبلیغاتی جذاب و هدفمند، می تواند به عنوان یکی دیگر از روش های مؤثر در تبلیغات اینترنتی

روش های تبلیغات چیست؟

مثلا کمپانی معروفی با شعار تبلیغاتی این شرکت که محصولات برتر برای همه مردان، از مرزهای بین المللی گذشت و به محبوبیت جهانی بین مردم دست یافت. مدیر بازاریابی این شرکت معروف می‌گوید: “خوش شانسی ما به دلیل عرضه محصولی پرمصرف است که در سطح جهانی نیاز یکسانی را برآورده خواهدکرد.”

بسیاری از تولیدات مانند ساعت‌ های گران قیمت الماس، پوشک بچه، شامپو، کفش‌های اسپرت، نوشیدنی های غیرالکلی، ساعت‌های ساخت سوئیس و پوشاک، نمونه‌ای از محصولاتی است که بازار هدف آنها واقعاً جهانی است، زیرا آنها جهت برطرف کردن نیازهای یکسان در سطح گسترده می‌توانند از تبلیغات تقریباً یکسان و استاندارد در سطح جهان به موفقیت و افزایش سهم خود در بازار دست یابند. البته این نکته نباید فراموش شود که بعضی از این گونه اجناس مشتریان خاصی را در عرصه جهانی دنبال می کند.

تبلیغات سریع

ریزه کاری های که در تبلیغات در اینترنت میتواند ما را به موفقیت در کوتاه ترین زمان ممکن برساند استفاده از شگرد های تبلیغاتی با رویکردهای مختلف برای قشرها و سنین مختلف و یا حتی جنسیت مختلف میباشد.

ایجاد تبلیغات با رویکرد هنری: رویکرد هنری تبلیغات به نمایش‌های عینی و قابل درک توسط عموم توجه دارد. مثلاً چاپ و پخش تبلیغات. بعضی از نمونه های نمایش‌ عینی، در سطح جهانی بین مردم قابل فهم هستند. به عنوان مثال، یک کمپانی معروف جهانی در زمینه تولید انواع نوشیدنی ها، چهار تم تبلیغاتی را در یک تبلیغ همزمان استفاده می‌کند. در این تبلیغات، افراد جوانی شادمان در کنار ساحل گرد هم آمده‌اند و این در حالی است که آنها منعکس کننده محیط فیزیکی عمومی و ویژگی‌های نژادی آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا و آسیا هستند. همچنین در موسیقی این تبلیغ از سلیقه‌های جنوبی، اروپا، آفریقا و آسیا استفاده میشود. در آن راک‌اند رول آمریکای شمالی و بسانووای آمریکای لاتین نواخته می‌شود. یکی دیگر از موارد مهم در تبلیغ بین‌الملل این مورد است که اجرای عینی یک تبلیغ در بازار بین اللملی طولانی نشود.

مقاله تبلیغات اینترنتی

شناخت تنوعات و اختلافات فرهنگی، به خصوص نمادهای مرتبط با ویژگی‌های فرهنگی، در تبلیغ مهم و لازم است. مدیران محلی می توانند که در این مورد گزارشات ارزشمندی ارایه کنند. به عنوان مثال در ارائه تبلیغ، استفاده از بعضی رنگ‌ها و ارتباطات بین زن و مرد گاهی می‌تواند اشتباه باشد. در ژاپن تعامل تنگاتنگ بین زن و مرد موجه نیست و حتی در کشوری چون عربستان خلاف قانون است.

تاموتسوکیشی هفت ویژگی پیامها و تبلیغات ژاپنی‌ها که نسبت به آمریکایی‌ها متفاوت است، را مشخص کرده است:

۱ – در تبلیغات شکل‌های غیرمستقیم در مقایسه با نوع مستقیم در توصیف پیام و منظور مورد نظر ارجحیت دارد.

۲ – اکثرا ارتباط کمی بین محتوای پیام و محصول نهایی تبلیغ شده وجود دارد.

۳ – در تبلیغات ژاپنی ‌یک بیان کوتاه در تلویزیون پخش می‌شود که کمترین محتوای توصیفی را دارد. در فرهنگ ژاپن، هر چه فرد بیشتر صحبت کند، کمتر وی را به عنوان فردی قابل اعتماد و یا دارای اعتماد به نفس بالا می‌دانند.

گذاشتن تبلیغات رایگان

۴ – در ایجاد حس دو جانبه، باید از نوعی طنز و یا سرگرمی مرتبط استفاده کرد.

۵ – در فیلم‌های تبلیغاتی، اشخاص معروف در قالب دوستان نزدیک و یا افراد معمولی به تصویر کشیده می شوند.

۶ – اعتماد به شرکت‌ها اولویت بالاتری دارد، تا کیفیت محصول آنها. چون شرکتی که وجهه عمومی خوبی داشته باشد محصولاتش هم با کیفیت است.

۷ – نام محصول یا برند با یک تبلیغ ۱۵ ثانیه‌ای و کوتاه بیان می‌شود و اثر بسیار مطلوبی بر مخاطب هدف دارد.

ثبت آگهی رایگان خودرو

اگر چه در کشورهای صنعتی بازارها در حال همسان‌سازی هستند، اما شرایط رسانه‌ای هنوز هم متفاوت است. چرا که در دسترس بودن تلویزیون، روزنامه و سایر رسانه های الکترونیکی و رسانه‌های چاپی در سرتاسر دنیا متفاوتند. این موضوع می‌تواند روی تصمیمات رسانه‌ای در مورد تبلیغات اثر بگذارد. به عنوان مثال تعداد تیراژ روزنامه‌ها براساس سرانه جمعیت پوشش بعضاً گسترده‌ای دارد. در ژاپن، که استفاده از روزنامه در سطح بالایی است، برای هر دو نفر یک روزنامه وجود دارد. در آمریکا حدود ۶۵ میلیون تیراژ روزنامه در چرخه روزانه وجود دارد که نشان‌دهنده چاپ یک روزنامه برای هر چهار نفر است. در آمریکای لاتین هر یک روزنامه برای ۱۰ تا ۲۰ نفر است و در نیجریه و حتی سوئد هر ۲۰۰ نفر یک روزنامه مطالعه می‌کنند.

وقتی که درصد در دسترس بودن رسانه بالاست، استفاده از آن رسانه به عنوان یک عامل تبلیغاتی محدود می‌شود. به عنوان مثال، در برخی کشورهای اروپایی تبلیغات تلویزیونی یا وجود ندارد و یا مثل نروژ، دانمارک و سوئد محدود است. زمان مجاز برای پخش تبلیغات در هر روز از ۱۲ دقیقه در فنلاند تا ۲۰ دقیقه در سوئیس، آلمان و استرالیا در نوسان است.

بهترین سایت های آگهی رایگان

 قوانین مرتبط با محتوا نیز متغیر است و زمان انتظار برای پخش، گاهاً دو سال به طول می‌ انجامد. در آلمان، هزینه زمان تبلیغات باید از یک سال قبل آن پرداخت شود. در عربستان سعودی قوانین مربوط به تبلیغات بدین صورت است: هنگام تبلیغات باید الزامات مذهبی رعایت شود و لیستی تهیه شده که برابر قانون ممنوع اعلام شده است که این لیست شامل تبلیغات خرافاتی و فالگیری و آینده خوانی براساس گردش ستارگان و هر گونه مفاهیمی از این قبیل است. همچنین تبلیغات وحشت انگیز برای بچه ها، استفاده از روش هایی که نشان‌دهنده یک خبر یا جمله رسمی باشد، ممنوع است. استفاده از ادعاهای تبلیغاتی و فیلم‌های فریبنده و استفاده از زنان در تبلیغات، همگی ممنوع هستند. البته اگر بانوان لباسی بلند و پوشیده داشته باشند و فقط چهره و دست‌های آنها نمایان باشد و نوع تبلیغ نشانگر امور خانوادگی باشد و همچنین استفاده از بچه‌های زیر شش سال که به نوعی فعالیت‌های بچه‌گانه انجام می‌دهند، بلامانع است.

آگهی نامه تبلیغاتی

ابزارهای تبلیغات و هزینه‌های مرتبط: در تصمیمات بازاریابی، تبلیغ کنندگان اکثراً بین رسانه‌های معروف محلی یا جهانی، یک کدام را انتخاب کنند. رسانه جهانی شامل تلویزیون، مثل شبکه های ITV، MTV و CNN هستند که به سرعت در سطح جهانی پخش می‌شوند. در حال حاضر تبلیغات از طریق اینترنت نیز به گستردگی انجام می‌شود. هر شرکت یا سازمان یا فرد می‌تواند در شبکه یک سایت داشته و از این طریق حضور جهانی داشته باشد.

آیا تا به حال به تبلیغات نوین در فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای و مراکز خرید نوساز دقت کرده‌اید؟ آیا توجه تان به صفحات بزرگ نمایش یا همان تلویزیون های پلاسما، یا به صفحات تاچ ‌کنترل که مکان‌های فروش محصولات را در طبقات مختلف مراکز خرید نشان می‌دهند بوده است؟آیا این دستگاه های نمایش دیجیتال قیمت‌ها را دیده‌اید، یا کیوسک‌ها و دستگاه‌هایی را که بدون حضور فروشنده به شما قهوه و چای و نوشیدنی‌های گوناگون و اغذیه های مختلف و روزنامه می‌فروشند؟

تبلیغات رایگان سایت شما

 فرد ویکمن (Fred Wakeman) در یکی از رمان های خود در مورد تبلیغات اینگونه می نویسد : در میان یک جلسه تجاری مردی روی میز سالن کنفرانس تف میکند و سپس گفت: چند لحظه پیش مرا در حال انجام عمل زشتی دیدید. تف کردن کار ناپسندی است اما این کار من را همیشه به یاد خواهید داشت . اما دقت کنید تبلیغات تهوع آور و خسته کننده و فاقد نکته ظریف در دراز مدت برای صنعت تبلیغات زیان آور و مضر است. مصرف کننده و مخاطب احمق نیست!

ویلیام برن باخ از نظریه پردازان صاحب سبک عرصه تبلیغات است وی معتقد است: تا وقتی که مردم شما را باور نکرده اند آنچه را که گفته اید حقیقت نخواهد داشت اگر جلب توجه نکنید به شما اهمیت نمیدهند. تا زمانی که از قدرت خیال خود چیزهای زنده و جذاب خلق نکنید توجهشان را جلب نخواهید کرد. راهی که پیش بگیرد که شما را به سوی ایجاد یک نام تجاری پایدار پیش ببرد.

بهترین سایت های تبلیغات رایگان

چند نکته ضروری برای فروش بهتر:

- خواست و نیاز مشتری را تا آنجا که می توانید بیاموزید. از کارخانجات تولیدکننده بازدید کنید تا با نحوه تولید آشنا شوید به اندازه کافی راجع به آنها مطالعه کنید . شرط اساسی تبلغات شناخت مشتری، مصرف کننده ، محصول و بازار است.

لویی پاستور‌: (شانس همراه فردی است که همیشه حاضر است) 

- مصرف کننده محصول را بشناسید : در مورد خصوصیاتشان مطالعه کنید، آنها را حس کنید. در دنیای آنها غوطه ور شوید .

- جایگاه کنونی محصول مورد نظر را در بازار هدف بررسی کنید: نویسنده کتاب به جایگاه سازی معتقد است در مغز هر مصرف کننده برای یادآوری میزان محدود و کمی حافظه وجود دارد. کارشناسان احتمال می دهند برای هر محصول سه کلمه در ذهن باقی می ماند.

بهترین سایت درج آگهی رایگان

اگر روی محصولی فعالیت کنید که یکی از سه نام نیست باید یکی از رقیبان را از میدان به در کنید. جایگاه خود را بین رقیبان شناسایی کنید. در کدام عرصه ها به عقب مانده اید؟ تا جای ممکن در مورد اعتلای محصول و نام تجاری خود تلاش کنید. پرچم خود را در بالاترین قله بکوبید.

- برای تعیین یک استراتژی قوی پافشاری و سماجت کنید.

استراتژی واضح و روشن می تواند امید آفرین باشد. استراتژی های مبهم دست و پای شما را می بندند. استراتژی باید ساده و قابل اجرا باشد.

- دقت کنید سخنی که می گویید مهم باشد. پیام باید توجه افراد را به خود جلب کند. باید خواسته مصرف کننده باشد و در جهت رفع مشکلات باشد.

- تبلیغات رقیبان خود را بررسی کنید. استراتژی نام های تجاری موفق را شناسایی و بررسی کنید.

آگهی در سایت

خلق آگهی: گفتن پیامی درست به شکلی درست!

فراموش نکنید که با دو نوع مشکل روبرو هستید: مشکل مشتری و مشکل خودتان

مشکل مشتری: بیان واقعیت هاست که با گفتن واقعیت در مورد خواست او حل میشود.

مشکل شما: گفتن آن حرف به شکلی درست و جذاب و مورد نظر مشتری

مشکل را به عنوان سوال مطرح کنید:

جهت اثبات این مورد که در شرایط سخت برف و یخ بندان هم قابل اطمینان است این سوال مطرح شد‌: هیچ فکر کرده اید راننده ماشین راه بازکن چگونه به ماشین خود می رسد؟ 

- واقعیت اساسی را درباره محصول پیدا کنید: رنگ مو برای جوان تر به نظر رسیدن نیست بلکه برای این است که خود را بیشتر بپسندیم.

محصول رقیب را امتحان کنید: نقطه ضعف پیشتاز را بیابید و از آنجا به او بتازید.در بازار اتومبیل کرایه آمریکا شرکت (اویس Avis) ‌از هرتز عقب تر بود به مشتریان خود گفت در شرکت ما با صف های کوتاه تری مواجه خواهید شد. 

تبلیغات رایگان در سایتها

روی فواید محصول تاکید کنید:

خصوصیات محصول مهم نیست بلکه فوایدی که این خصوصیات ایجاد می کنند حائز اهمیت است. دقت کنید که انسانها مته شش میلیمتری نمی خرند بلکه آنها به دنبال سوراخ ۶ هستند.

روی مد تاکید نداشته باشید: مدها دائما تغییر می کنند. به جای تلف کردن وقت روی موضوع های گذرا و قول زننده فعالیت خود را روی نیازهای اساسی انسان متمرکز کنید.

حرف راست را بگو و راهت را ادامه بده: ساده = خوب: اگر از این متن خواستید چیزی یاد بگیرید بگذارید آن یک چیز این باشد: ساده بودن در هر زمان بهترین روش است.

در هرحال باتوجه انواع روش های موجود در بازار بهترین و سریع ترین و کم هزینه ترین روش های تبلیغات تبلیغات در سایت های آگهی رایگان میباشد. 

ایجاد آگهی رایگان


حال تصمیم با شماست. به نظر شما آیا تبلیغات در اینترنت تاثیری دارد؟

 با سپاسی بیکران

رسانه تبلیغاتی آگهی90


آگهی

آگهی


ثبت نام



ارسال نظر

[ نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود ]
درج آگهی رایگان

سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.

اینمادSSL

تماس با ما

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.
ایمیل: info [@] agahi90.ir

طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع برعهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شتاب دهنده تبلیغاتی آگهی90 محفوظ است
تصویر آیکن بگراند