10 اثر تبلیغات اینترنتی بروی کسب و کار (2024)

10 اثر تبلیغات اینترنتی بروی کسب و کار (2024)

بازدید: 1678    انتشار: 1403/05/12    کد مطلب: 2797    دسته بندی: لیست آموزش

10 اثر تبلیغات اینترنتی بروی کسب و کار (2024)

واکنش شما در برخورد با کسی که تراکت پخش میکند چیست؟ شما از آن جمله افرادی هستید که شغل او را جز مشاغل کاذب و مضر جامعه میدانید و تراکت را بلافاصله بدون نگاه کردن مچاله کرده و به گوشه ای می اندازید و معتقد هستید که تراکت تبلیغاتی چیزی جز یک زباله نیست . شاید تراکت را در جیب و کیف خود میگذارید تا هنگام فراغت بخوانید و حس کنجکاوی خود را اغنا کنید که باعث شده ظن شما به هر موضوعی برود که آیا ممکن است متن تبلیغات موضوع مد نظر تان باشد و شاید جز کسانی هستید که همان جا با یک نگاه به تراکت و بی ربط تشخیص دادن آن با مشکلات خودتان تراکت را به خود تراکت پخش کن پس می دهید.

عکس درج آگهی رایگان

1. افزایش دسترسی به مخاطبان گسترده‌تر: با تبلیغات اینترنتی می‌توان به مخاطبان جهانی دسترسی داشت و دامنه مشتریان بالقوه را به طور چشمگیری افزایش داد.

2. بهبود هدف‌گیری و شخصی‌سازی تبلیغات: با استفاده از داده‌های بزرگ (Big Data) و هوش مصنوعی، تبلیغات اینترنتی می‌توانند به طور دقیق به مخاطبان هدف برسند و پیام‌ها به صورت شخصی‌سازی شده ارسال شوند.

3. کاهش هزینه‌های تبلیغاتی: تبلیغات اینترنتی معمولاً نسبت به روش‌های سنتی ارزان‌تر است و به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا با بودجه‌های کوچک‌تر نیز کمپین‌های موثری داشته باشند.

4. افزایش تعامل و مشارکت کاربران: تبلیغات اینترنتی، به ویژه در شبکه‌های اجتماعی، می‌تواند تعامل و مشارکت کاربران را افزایش دهد و آن‌ها را به مشتریان وفادار تبدیل کند.

5. اندازه‌گیری و تحلیل دقیق نتایج: با استفاده از ابزارهای تحلیلی، کسب و کارها می‌توانند عملکرد تبلیغات خود را به دقت اندازه‌گیری و تحلیل کنند و بازده سرمایه‌گذاری (ROI) را ارزیابی کنند.

6. ایجاد شناخت برند: تبلیغات اینترنتی می‌تواند به سرعت و به طور گسترده برند شما را معرفی کرده و شناخت آن را در بازار افزایش دهد.

7. افزایش ترافیک وب‌سایت: تبلیغات اینترنتی می‌تواند ترافیک وب‌سایت کسب و کارها را افزایش دهد و به جذب مشتریان جدید کمک کند.

8. ارتقاء فروش آنلاین: با استفاده از تبلیغات هدفمند و استراتژی‌های مناسب، کسب و کارها می‌توانند فروش آنلاین خود را افزایش دهند.

9. انعطاف‌پذیری در کمپین‌های تبلیغاتی: تبلیغات اینترنتی به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا به سرعت کمپین‌های تبلیغاتی خود را تغییر دهند و با شرایط بازار هماهنگ شوند.

10. افزایش وفاداری مشتریان: از طریق ارتباط مستمر و ارائه محتوای ارزشمند، کسب و کارها می‌توانند وفاداری مشتریان خود را افزایش داده و ارتباطات بلندمدت برقرار کنند.

عکس درج آگهی رایگان

آخرین و پر هیاهوترین و البته جذاب ترین شیوه تبلیغات استفاده از فضای مجازی و ظرفیت های گسترده و شاید بی انتهای آن است .فضای مجازی با انواع پیام رسان ها از تانگو ، وایبر ، واتس آپ و تلگرام و سایتهای تبلیغاتی  و حتی سایت های معروف خبری و غیرتبلیغاتی و تویتر و فیس بوک و اینستاگرام و حتی غول این دنیای مجازی یعنی گوگل همه وهمه در خدمت تبلیغات و معرفی انواع و اقسام عقاید و خدمات و کالاها هستند.

شاید این جمله معروف بیل گیتس موسس و بنیانگذار مایکروسافت  که در مورد تبلیغات و مخارج و هزینه های مربوط به آن را شنیده باشید که در جایی گفته بود : از هر یک دلاری که بدست می آورم 90 سنت آن را به تبلیغات اختصاص میدهم.

درج آگهی رایگان

1. تبلیغات تاثیر گذار: تبلیغاتی که با استفاده از تصاویر جذاب و متنی تاثیر گذار، مخاطبان را به عملیات خرید ترغیب می‌کنند.

2. تبلیغات تعاملی: تبلیغاتی که با استفاده از ابزارهای تعاملی مانند کوییز، نظرسنجی و بازی‌های آنلاین، مخاطبان را به خود جذب می‌کنند.

3. تبلیغات تبدیل‌پذیر: تبلیغاتی که با استفاده از طرح‌های طراحی مناسب و متنی جذاب، مخاطبان را به خرید ترغیب می‌کنند.

4. تبلیغات محتوایی: تبلیغاتی که با استفاده از محتوای ارزشمند و آموزشی، مخاطبان را به سمت خرید ترغیب می‌کنند.

5. تبلیغات تخفیف‌دار: تبلیغاتی که با ارائه تخفیف‌های ویژه و جذاب، مخاطبان را به خرید ترغیب می‌کنند.

6. تبلیغات شبکه‌های اجتماعی: تبلیغاتی که با استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک و توییتر، مخاطبان را به خود جذب می‌کنند.

7. تبلیغات تحلیلی: تبلیغاتی که با استفاده از ابزارهای تحلیلی و پیشرفته، مخاطبان را به سمت خرید ترغیب می‌کنند.

8. تبلیغات تجربی: تبلیغاتی که با استفاده از تجربیات و نظرات مشتریان، مخاطبان را به خود جذب می‌کنند.

9. تبلیغات موقعیتی: تبلیغاتی که با استفاده از موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به مخاطبان، تاثیر بیشتری روی آن‌ها می‌گذارد.

10. تبلیغات تجسمی: تبلیغاتی که با استفاده از تصاویر و ویدئوهای جذاب و تجسمی، مخاطبان را به خود جذب می‌کنند.

مثال دیگری را مطرح میکنم > وقتی شما به یک فروشگاه زنجیره ای بزرگ و حتی یک سوپرمارکت جمع و جور و کوچک برای خرید مصارف روزانه مراجعه میکنید اگر فروشنده به شما محصولی از یک برند گم نام را در مقابل برندهای معروفی که هر روز نام و نشان آنها را در تلویزیون و رادیو و یا بنرهای سطح شهرو حتی در دست اقوام و دوستان خود مبینید پیشنهاد دهد ، شما شخصا و بدون تعارف کدام را انتخاب میکنید؟

عکس درج آگهی رایگان

این مثال در مورد سایر نیازها و کالاهای ضروری از جمله خودرو ، لوازم منزل همچون لباس شویی و یخچال فریزر و تلویزیون و سایر موارد ، لپ تاپ ، گوشی موبایل و حتی لوازم جانبی مانند رم گوشی کاملا صدق میکند. البته این نظر غالب و عموم مردم در هر جامعه ای است چرا که چنین برندهایی به دلایل مختلف و البته موجه ، موظف به رعایت مواردی از جمله مشخص بودن محل کارخانه تولید کننده ، کسب مجوزهای لازم  از نهادهای مربوطه و رعایت حقوق مصرف کنند گان و ارائه خدمات پس از فروش و سایر مسائلی هستند که متاسفانه بعضی برندهای گم نام خود را از قید و بندهای آن رها میپندارند.

درج آگهی رایگان

در رفتار خانواده ، اقوام و دوستانتان و حتی شخص خوتان دقت کنید آیا سه یا چهار سال پیش  هم اینگونه بودند . شاید بپرسید از چه لحاظ ؟ خوب معلوم است ، سرگرم بودن با کامپیوتر ، لپ تاپ و گوشی موبایل و اپلیکیشن ها و شبکه های مجازی از اینستاگرام ، وایبر و تلگرام و درگیر بودن در انواع گروپ و کانال و فالو و لایک و ...

چقدر در شبانه روز وقت و سرمایه خود را صرف این مسائل می کنید . چه بصورت تفریحی و چه در ضمینه های هدف داری همچنون کسب و کار و درس و تحصیل و دانشگاه و یا سایر موارد. متاسفانه یا خوشبختانه اغلب انسانهای این زمانه ناچار به استفاده از فضای مجازی هستند. به قول معروف این یه توفیق اجباریه . با خودتان رو راست باشید ، حتما نظرات بزرگان علمی و سیاسی و حتی مذهبی این مملکت را درباره این توفیق اجباری شنیده اید که باید از امکانات فوق العاده این  تکنولوژی های نوین بهره برد تا از رقبا و بدخواهان عقب نمانیم چرا که با کوچکترین غفلتی رقبا کار خود را می کنند و خبری از رحم و انسانیت هم نخواهد بود.

درج آگهی رایگان در سایت معتبر

شما در هنگام استفاده از فضای مجازی  و انواع امکانات خوب یا بد آن ، البته امکانات بد مربوط به شما نیست و تعدادی هر چند انگشت شمار را شامل میشود  ، چقدر با انواع تبلیغات  چه بصورت ویدئویی در آپارات و یوتیوب و یا در قالب عکس هایی جذاب و منحصر به فرد در اینستاگرام  و متن هایی اغنا کننده به همراه عکس و کلیپ در تلگرام  و حتی تبلیغات در اپیکیشن ها مواجه شده اید . آیا تمام اینها را انکار میکنید . البته که نمی شود ، چون هر چه که تلاش کنیم  در نهایت یکی از آنها را  مورد لطف خود قرار داده  و  به آن توجه خواهید کرد .  اگر این مورد را هم قبول ندارید و رد می کنید پس با این اپراتورهای محترم همراه اول ، ایرانسل و رایتل  و انواع پیامک های  به درد نخور و  البته  هر چند کم اما به درد بخور آنها که وقت و بی وقت بسوی ما گسیل کرده اند  چه میکنید .

درج آگهی رایگان

خوب  از همه اینها گذشته ، هدف این مقاله اغنای شما  برای استفاده از تبلیغات اینترنتی و مجازی نیست  و نخواهد بود  .هدف روشن شدن این موضوع بود که تبلیغات به هر شکلی چه سنتی و قدیمی و چه جدید و پر تم تراق آنچنان که می پنداریم مضر و بی فایده نیست . شاید جوابتان این باشد که جنس و کالا و خدمات خوب از مرغوبیت و کیفیت آن مشخص است  و کمپانی های معتبر نیازی به تبلیغات ندارند  ، البته که کاملا نادرست است چرا که اگر این گونه بود پس این حجم عظیم تبلیغات و سرمایه گذاری این کمپانی های معتبر در عرصه  اسپانسری  ورزش و مسابقات جهانی و المپیک و حتی برنامه های تلویزیونی به چه علت است.

درج آگهی رایگان

صد البته که مدیران ارشد آنها  در ضمینه های بازاریابی بین المللی و فروش دچار نقص عقل و شعور نشده اند که هیچ  ، بلکه هر روز در پی یافتن راه و شیوه ای نوین تر در معرفی محصولات خود به  مشتریان بیشتری در اقصی نقاط دنیا هستند.چرا که مشتری بیشتر یعنی کار بیشتر ، رونق بیشتر ، کارمندان بیشتر ، جرم کمتر ، پول بیشتر ، رفاه بیشتر و در نتیجه پیشرفتهای بیشتر و رنج کمتر  و تکنولوژی های برتر که منتج به امنیت بیشتر در هر کشور و بالاتر رفتن کیفیت زندگی و افزایش عمر مفید  در هر فرد خواهد شد .

درج آگهی رایگان

تمام این حرف ها و جملات یک طرف و نظر و تصمیم شما در مورد فضای مجازی و مفید یا مضر بودن آن  یک طرف .  اما نتیجه و خلاصه مقاله این که در زندگی هر فردی مسئولیت  تصمیم ها و اعمال  و عملکرد  هر شخص متوجه خود اوست چرا که چاقوی مورد استفاده یک جراح جان بیمار رانجات می دهد و چاقو در دست یک جانی و شیاد برای  افراد جامعه مضر است . شرایط فضای مجازی هم  مستثنی  از این قاعده نیست  . نحوه استفاده از فضای مجازی و دستاوردهای آن ،که یکی از آنها  تبیلغ  و معرفی  کسب و کار  ، کالا و خدمات  است بستگی به فرهنگ فردی و اجتماعی استفاده کننده از آن دارد.


حال تصمیم با شماست. به نظر شما آیا تبلیغات در اینترنت تاثیری دارد؟

 با سپاسی بیکران

رسانه تبلیغاتی آگهی90


آگهی

آگهی

..
ثبت نام

 







ارسال نظر

[ نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود ]
درج آگهی رایگان

سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.

اینمادSSL

تماس با ما

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.
ایمیل: info [@] agahi90.ir

طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع برعهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شتاب دهنده تبلیغاتی آگهی90 محفوظ است
تصویر آیکن بگراند