منظور تبلیغات اینفلوئنسری چیست؟ | مزایای اینفلوئنسر مارکتینگ

منظور تبلیغات اینفلوئنسری چیست؟ | مزایای اینفلوئنسر مارکتینگ

بازدید: 1263    انتشار: 1403/05/12    کد مطلب: 26080    دسته بندی: رپورتاژ آگهی

منظور تبلیغات اینفلوئنسری چیست؟ | مزایای اینفلوئنسر مارکتینگ [رپورتاژ آگهی]


با نگاهی کوتاه به اعداد و ارقام کمپین‌های تبلیغاتی در سال‌های گذشته، به جرئت می‌توان گفت که طی این مدت یکی از بهترین روش‌‌ها برای جذب مخاطب و برندسازی، اینفلوئنسر مارکتینگ بوده است. در اینفلوئنسر مارکتینگ، برندها از افراد اثرگذار در شبکه‌های اجتماعی برای معرفی محصول خود و فروش آن استفاده می‌کنند. از آنجایی که مخاطبان به این افراد اعتماد دارند، حرفشان را به راحتی قبول می‌کنند و این موضوع باعث می‌شود که میزان درگیری افراد موجود در این صفحات با محصول و احتمال فروش آن به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.

برای بهره‌مندی هرچه بیشتر از مزایای تبلیغات اینفلوئنسری، باید نسبت به آن آگاهی کاملی داشته باشید. به همین دلیل در ادامه، به تعریف دقیق اینفلوئنسر مارکتینگ و انواع آن می‌پردازیم؛ همچنین مزایای آن را نیز بیان می‌کنیم تا بتوانید روش تبلیغات کسب و کار خود را با دید بازتری انتخاب کنید.

اینفلوئنسر مارکتینگ در شبکه های اجتماعی چیست؟

به تمامی فعالیت‌هایی نظیر تبلیغات در اینستاگرام و یا حتی تبلیغات در تلگرام که برای معرفی محصولات، تبلیغ یا فروش آن‌ها از طریق افراد تأثیرگذار، اینفلوئنسر مارکتینگ یا تبلیغات اینفلوئنسری گفته می‌شود. این افراد به طور معمول نظرات خودشان را در مورد محصول بیان می‌کنند و به این صورت معرفی کالا یا خدمات شما را به انجام می‌رسانند. میزان بازدهی این روش بسیار بالا است، زیرا به صورت غیرمستقیم و برای مخاطبان هدف محصول مورد نظر انجام می‌شود.

تبلیغات اینفلوئنسری

اگر محصول مورد نظر، کیفیت خوبی داشته باشد، افراد استفاده‌ کننده از آن باعث به وجود آمدن موجی برای استفاده از آن کالا می‌شوند و میزان آگاهی افراد نسبت به کالا را با استفاده از بازاریابی دهان به دهان، افزایش می‌دهند. البته، استفاده از این روش محدود به شبکه‌های اجتماعی نیست و می‌توان از آن در بسترهای مختلفی مانند وبلاگ یا تبلیغات ویدیویی تلویزیونی استفاده کرد که باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید.

اینفلوئنسر کیست؟

اینفلوئنسر کسی است که بر تعدادی از افراد اثرگذار است و می‌تواند نظرات آن‌ها را در مورد موضوعی تغییر دهند. دلیل این اثرگذاری، شناخته ‌شدن آن‌ها در حوزه کاری خودشان به عنوان یک فرد با تجربه یا صاحب سبک است. به طور معمول می‌توانید این افراد را در بستر شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر، لینکدین و تلگرام پیدا کنید، زیرا تعداد مخاطبانشان زیاد است.

این نکته را از یاد نبرید که پیش از راه‌اندازی کمپین‌ تبلیغات اینفلوئنسری و انتخاب اینفلوئنسر، باید به تعداد فالوور و میزان درگیری افراد با محتوای پیج یا شخص مورد نظرتان توجه داشته باشید. سپس اقدام به تبلیغات در اینستاگرام توسط اینفلوئنسرها نمایید.
زیرا ممکن است که یکسری از افراد با استفاده از فالوور فیک سعی کنند، خودشان را به عنوان اینفلوئنسر جا بزنند. از طرفی دیگر اگر میزان درگیری مخاطبان با محتوای فرد مورد نظر کم باشد، میزان اثرگذاری تبلیغ شما نیز به طور قابل‌توجهی کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین، اینفلوئنسر باید شناخت خوبی نسبت به مخاطبان خودش داشته باشد تا بتواند محصول شما را در زمان مناسب معرفی کند. به این چند ویژگی باید در هنگام انتخاب افراد اثرگذار دقت داشته باشید.
 تبلیغات اینفلوئنسری

انواع اینفلوئنسر بر اساس نوع فعالیت آن‌ها

اینفلوئنسرها شامل انواع مختلفی هستند و می‌توان آن‌ها را بر اساس معیارهای مختلف دسته‌بندی کرد. اینفلوئنسرها را می‌توان بر اساس نوع کارشان به دو دسته تقسیم‌بندی کرد که در ادامه توضیحات لازم در مورد آن‌ها را برای شما بیان می‌کنیم تا به اطلاعات کاملی در این زمینه دست یابید:

بلاگر (Blogger)

بلاگر کسی است که در حوزه‌های مختلف تخصصی به تولید محتوای ویدیویی و صوتی در شبکه‌ها اجتماعی می‌پردازد. این دسته از اشخاص اثرگذار برای فروش گزینه‌های مناسبی هستند، زیرا تعامل و نرخ تبدیل صفحات آن‌ها بسیار بالاتر است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم از آن‌ها در اینفلوئنسر مارکتینگ خود استفاده کنید.

واینر (Viner)

به افرادی که در شبکه‌های اجتماعی به تولید محتوای طنز می‌پردازند، واینر گفته می‌شود. پس از افزایش تعداد فالوور این اشخاص، می‌توان از آن‌ها در اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کرد. البته باید توجه کنید که میزان تعامل و مرتبط ‌بودن آن‌ها کم است و تنها می‌توانند برای آگاهی از برند، موارد مناسبی به نظر برسند؛ اما میزان دیده ‌شدن پست‌های آن‌ها بسیار زیاد است و این موضوع سبب می‌شود تا کالا یا خدمات شما به خوبی توسط افراد مختلف در شبکه‌های اجتماعی متفاوت دیده شود.

مزایای تبلیغات اینفلوئنسری

اینفلوئنسر مارکتینگ، مزیت‌های فراوانی دارد و فواید زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برخی از مهم‌ترین مزایای تبلیغات اینفلوئنسری در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی را در ادامه برای شما بیان می‌کنیم تا به آگاهی کاملی در این زمینه برسید:

افزایش برند اورنس یا آگاهی از برند

برند اورنس یا آگاهی از برند، یکی از گام‌های اساسی در برندینگ به شمار می‌آید که باید به آن اهمیت زیادی بدهید؛ زیرا هرچه آگاهی از برند افزایش پیدا کند، تعداد افراد مراجعه‌کننده برای مشاهده محصولتان و خرید آن نیز افزایش خواهد یافت. اینفلوئنسر مارکتینگ به این کار کمک زیادی می‌کند و آن را برای شما ممکن می‌سازد، بنابراین توصیه می‌کنیم از آن استفاده کنید.
 تبلیغات اینفلوئنسری

ایجاد سرنخ‌های مناسب برای تولید محتوا

بعد از انجام هر کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ، شما شناخت بیشتری نسبت به مخاطب پیدا می‌کنید و می‌توانید سرنخ‌های محتوایی مناسبی برای تولید محتوای خودتان بیابید.

برخورداری از بازدهی خوب و هزینه‌ مناسب

اگر اینفلوئنسر مارکتینگ به درستی انجام شود و طبق برنامه پیش برود، می‌تواند نتایج و بازدهی بسیار خوبی برای شما به همراه داشته باشد؛ بنابراین باید به برنامه آن توجه ویژه داشته باشید و آن را به درستی تدوین کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را به دست بیاورید.

اهمیت اینفلوئنسر مارکتینگ برای کسب و کارها

اینفلوئنسر مارکتینگ به دلایل مختلی برای کسب و کارها، اهمیت زیادی دارد که مهم‌ترین آن‌ها را در این بخش برای شما بیان می‌کنیم.

اعتماد مشتریان به اینفلوئنسر‌ها زیاد است

به طور معمول، اعتماد مشتریان به اینفلوئنسرها زیاد است و به همین دلیل راحت‌تر به حرف آن‌ها گوش می‌دهند. همین موضوع باعث می‌شود تا بازدهی تبلیغ برند مورد نظر بهبود قابل ‌توجهی داشته باشد.

اینفلوئنسر‌ها می‌توانند در بهترین زمان، پیام شما را به درستی منتقل کنند

افراد اثرگذار مخاطب هدف را می‌شناسند و می‌دانند که باید چه نوع محتوای تبلیغی را در چه زمانی به آن‌ها ارائه داد. به این صورت میزان درگیری مخاطبان با آن محتوا، افزایش قابل‌توجهی خواهد یافت.

به شما امکان دسترسی راحت‌تر به مخاطبین هدفتان را می‌دهد

با استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ، شما دسترسی راحت‌تری به مخاطبان هدف خواهید داشت و می‌توانید تبلیغات خود را به آن‌ها آسان‌تر نمایش دهید.
 
تبلیغات اینفلوئنسری

نحوه اجرای کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ

با توجه به مزایای اینفلوئنسر مارکتینگ و تاثیر قابل توجه آن در افزایش فروش و برندینگ کسب و کارها، بهتر است کمپین‌ها را به‌طور کاملا اصولی و هدفمند اجرا کنید؛ همچنین شما می‌توانید تبلیغات اینفلوئنسری را به افراد یا آژانس های اینفلوئنسر مارکتینگ معتبر و متخصص بسپارید تا با بهترین روش‌ها کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ شما را اجرا کنند. شاید اکنون برایتان سوال پیش آمده باشد که خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ را به کجا بسپارم؟

برای پاسخ به این سوال می‌توانیم آژانس‌ها و افراد مختلفی را معرفی کنیم؛ آژانس دیجیتال مارکتینگ ادوایس یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در زمینه تبلیغات اینفلوئنسری است که به‌طور کاملا تخصصی شما را در اجرای کمپین‌های تبلیغاتی یاری می‌کند؛ تیم ادوایس از کارشناسان حرفه‌ای و با تجربه تشکیل شده و تاکنون کمپین‌های موفق زیادی را اجرا کرده‌اند.

چرا آژانس دیجیتال ادوایس را برای اینفلوئسر مارکتینگ انتخاب کنیم؟

آژانس تبلیغاتی ادوایس یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌هایی است که در تبلیغات اینفلوئنسری با برندهای بزرگی همکاری داشته‌است. درواقع آژانس ادوایس یکی از بهترین شرکت‌های بازاریابی دیجیتال و تبلیغات محسوب می‌شود که رضایت مشتریان زیادی را کسب کرده‌است. جهت ارتباط با کارشناسان ادوایس می‌توانید به وب‌سایت advicedigital.agency مراجعه کرده و با شماره‌های موجود در وب‌سایت تماس بگیرید.


آدرس سایت ما :

https://advicedigital.agency

برای اینکه با ما و تیم ما بیشتر آشنا شوید حتما به ما سر بزنید
با سپاسی بیکران 

منبع : (reference)

advicedigital.agency

/ پایان رپورتاژ

 این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و آگهی90 هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

هشدار پلیس
هشدار پلیس :
لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.



ارسال نظر

[ نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود ]
درج آگهی رایگان

سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.

اینمادSSL

تماس با ما

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.
ایمیل: info [@] agahi90.ir

طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع برعهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شتاب دهنده تبلیغاتی آگهی90 محفوظ است
تصویر آیکن بگراند