3 نکته مهم کسب درآمد از وبلاگ با تنظیم قیمت تبلیغات (2024)
بیاموزید که چگونه نرخ تبلیغات آنلاین را محاسبه کنید تا به وبلاگ نویسی بپردازید. و از آن کسب درآمد داشته باشید.
هیچ محاسبه ای وجود ندارد که بتواند قیمت مناسبی را برای تعیین مبلغ تعرفه ی تبلیغاتی که می خواهند تبلیغات را در وبلاگ خود قرار دهند به شما بگوید. با این حال ، برخی از قوانین محاسبه سر انگشتی و پایه وجود دارد که می توانید برای شروع کار از آنها استفاده کنید. علم واقعی محاسبه نرخ تبلیغات آنلاین از طریق آزمایش انجام می شود.
واقعیت این است که عوامل زیادی وجود دارد که مبلغی را که برای تبلیغات آنلاین باید در وبلاگ خود تعیین کنید تأثیر می گذارد. نوع آگهی (تصویر ، فیلم ، متن و موارد دیگر) می تواند بر قیمت و همچنین قرارگیری و ساختار پرداخت تأثیر بگذارد (برای مثال ، پرداخت هر کلیک در مقابل پرداخت هر تصور در برابر نرخ آن). به عنوان مثال ، تبلیغات قرار داده شده در بالای سایت باید هزینه بیشتری از تبلیغات زیر سایت داشته باشد ، اما چالش یافتن قیمت مناسب برای به حداکثر رساندن درآمد است. به عبارت دیگر ، هزینه مناسب برای هر نوع تبلیغی که در وبلاگ خود منتشر می کنید و در هر مکان ممکن که در آن امکان نمایش آن برای بازدید کنندگان وجود دارد ، چقدر است؟
محاسبه نرخ تبلیغات وبلاگ
نکته جالب در قیمت گذاری تبلیغات شما قیمتی است که فضای تبلیغ را پر می کند بدون اینکه آن فضای را کم ارزش ارزیابی کند. یک روش محبوب برای محاسبه نرخ تبلیغات وبلاگ تقسیم تعداد بازدید کنندگان روزانه به وبلاگ شماست که می توانند آگهی را به ده نفر مشاهده کنند نشان دهد. محاسبه شما شبیه به این صورت خواهد بود:
10 ÷ تعداد بازدید کنندگان روزانه = نرخ تبلیغات 30 روزه
درک این نکته مهم است که ارزش مخاطبان شما می تواند بر قیمت تبلیغات نیز تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، وبلاگ با مخاطب دسته بندی شده بسیار هدفمند و مطلوب که تبلیغ کنندگان می خواهند با آن ارتباط برقرار کنند می توانند نرخ تبلیغاتی برتر را از این تبلیغ کنندگان بخواهند. علاوه بر این ، تمایل مخاطبان شما برای کلیک روی تبلیغات نیز می تواند در میزان تبلیغات تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، اگر مخاطبان شما تمایل به کلیک بر روی تبلیغات ندارند ، باید آن را در مدل قیمت گذاری خود تعیین کنید.
وبلاگ خود را تحت الشعاع قرار ندهید یا بیش از اندازه ارزیابی نکنید
مهم است که فضای تبلیغاتی را در وبلاگ خود تا حد امکان به آن نقطه شیرین یاد شده نزدیک کنید. با این حال ، تا زمانی که مشخص نکنید آن نقطه شیرین چیست ، می توانید به راحتی در دام ارزیابی ارزشمند یا ارزش افزوده شدن وبلاگ خود قرار بگیرید.
کاهش ارزش فضای تبلیغاتی در وبلاگ شما ممکن است آن فضای را پر نگه داشته و تضمین کند که شما می توانید از آن فضا درآمد کسب کنید ، اما این بدان معناست که شما به همان اندازه که واقعاً توانسته اید از آن فضا درآمد کسب نکنید. علاوه بر این ، کم ارزیابی کردن فضای تبلیغاتی شما در ذهن تبلیغ کنندگان ایجاد می کند که وبلاگ شما ارزش آن را از آنچه واقعاً ارزش دارد ، می کند. شما می خواهید تبلیغ کنندگان وبلاگ شما را به عنوان ارزش خوبی برای پول درک کنند بدون اینکه ارزان به نظر برسند.
ارزیابی بیش از حد فضای تبلیغاتی وبلاگ شما می تواند شما را از فروش همه فضای تبلیغی خود در هر ماه باز دارد. علاوه بر این ، ممکن است در ذهن تبلیغ کنندگان این تصور ایجاد شود که تبلیغات آنها بطور مکرر دیده می شود و مخاطب شما نسبت به تبلیغات بسیار پذیرنده است. اگر نتایج تبلیغات تبلیغاتی که در وبلاگ شما می پردازند انتظارات آنها را برآورده نکند ، آنها دوباره در وبلاگ شما تبلیغ نمی کنند. این یعنی درآمد آینده را برای شما از دست داده است.
تعیین قیمت فضای تبلیغ بر اساس نرخ رقابتی وبلاگ
قدم مهم دیگر در محاسبه نرخ تبلیغات برای وبلاگ شما ، تجزیه و تحلیل عملکرد رقبای شما است. وبلاگ های دیگر با مخاطبان مشابه و سطح ترافیک مشابه خود را پیدا کنید و برگه نرخ تبلیغات آنها را بررسی کنید . از وب سایت ارائه دهنده تبلیغات آنلاین بازدید کنید ، جایی که می توانید به سرعت در مورد تبلیغات در انواع وبلاگ ها تحقیق کنید. از همه این اطلاعات برای تعیین بهترین نرخ برای شارژ برای تبلیغات آنلاین در وبلاگ خود استفاده کنید ، و با آزمایش فرمت های مختلف تبلیغات ، مکان ها و غیره آماده باشید تا آن نرخ ها را تنظیم کنید. اگر از نرخی که می توانید فضای تبلیغاتی را در وبلاگ خود هزینه کنید ، راضی نیستید ، نگران نباشید. در عوض ، مدتی را صرف اجرای کلاهبرداری کنید تا مبلغ پولی را که می توانید در وبلاگ خود کسب کنید ، افزایش دهید.
منبع : reference
lifewire.com