معرفی 20 سایت ثبت رایگان آگهی (2024)

معرفی 20 سایت ثبت رایگان آگهی (2024)

بازدید: 14881    انتشار: 1403/05/12    کد مطلب: 24436    دسته بندی: لیست آموزش

معرفی 20 سایت ثبت رایگان آگهی (2024)



با توجه به هزینه های بالای انواع تبلیغات و بیلبوردهای شهری بهترین گزینه در حال حاضر استفاده از سایت های آگهی که دارای سرویس ثبت آگهی رایگان هستند میباشد. بطور یقین امروزه برای افزایش فروش محصولات و خدمات راهی جز تبلیغات برای معرفی وجود ندارد.


درج آگهی رایگان


برای کالاهایی که در مرحله بلوغ هستند تبلیغات از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا باعث میشود که مصرف‌کنندگان همچنان درباره محصول بیندیشند و آن را در خاطر داشته باشند . اولین مرحله در توسعه یک برنامه تبلیغات تدوین هدفهای تبلیغات است. این هدفها باید براساس تصمیمات مربوط به بازار هدف، موقعیت دهی و آمیخته بازاریابی تعیین شوند؛ در واقع بیانگر وظیفه ای باشند که تبلیغات در برنامه عمومی بازاریابی بر عهده دارد. پیش نیاز تدوین هدفها تحلیل موقعیت و پژوهش بازار است.


تبلیغات رایگان


اگرچه تعاریف متعددی از آگهی اینترنتی وجود دارد، اما میتوان گفت:  آگهی اینترنتی استفاده از اصول تبلیغات به منظور اثرگذاری بر رفتار افراد جهت بهبود شرایط زندگی آنها است. سایر تعاریف آگهی اینترنتی  نیز مفاهیم مشابهی را در بر دارند. در زمینۀ آگهی اینترنتی ، نیازی به داشتن مهارت خاصی نیست، با این وجود آشنایی با برخی از اصول اولیۀ نگارش آگهی تبلیغاتی  و  آشنایی با سلطان اینترنت یعنی سایت گوگل که هم اکنون فرمانروایی کل اینترنت در در اختیار دارد میتواند مفید واقع شود.


درج آگهی رایگان


- مقدم شمردن مشتری در ارائه خدمات کیفی از جمله عوامل تضمین موفقیت در بازار کسب وکار و تبلیغات در دنیای امروز است. تعبیری که هم اینک از مشتری میشود با آنچه در گذشته رواج داشت کاملا متفاوت است، به این معنی که مشتری دیگر خریدار صرف کالا یا خدمات خاصی نیست، بلکه عضو فعال و تأثیرگذار در تمامی فعالیتهای تجاری و تبلیغاتی است.


- مورد اصلی که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید شناخت کامل از مخاطبین و جامعۀ هدف خودتان است و آنها را در مرکز تمام تصمیماتی که اتخاذ میکنید قرار دهید. چرا که تبلیغات با مخاطبین شما آغاز میشود و با آنها به اتمام میرسد. برای درک این مطلب که چرا مخاطبین شما کارهایی را که شما میخواهید انجام نمیدهند، باید موانعی را که از دیدگاه آنها مانع از انجام این امور میشود را شناسایی و تحلیل کنید.


تبلیغات رایگان


- همه چیز در گروی اقدام به انجام تغییر مورد نظر است! به این معنی که فرآیند تغییر نگرش افراد با توجه به روش های تبلیغاتی در اینترنت و یا فضایی غیر از اینترنت نسبت به هنجارهای اجتماعی که در هر کشور و شهر و منطقه ای میتوانند متفاوت باشد در صورتی که به نتایج عملی منجر نشود فاقد ارزش است.


- وجود یک آگهی اینترنتی با ارزش لازم است. اگر شما میخواهید که یک نفر عادتی قدیمی را تغییر دهد باید در ازای آن، به وی چیزی قانع کننده و حتی وسوسه کننده و خیره کننده بدهید. در حقیقت با داشتن شناخت کافی از مخاطبان و نیازهای آنها، آنچه آنها را به منظور تغییر رفتارهایشان تحریک میکند شناسایی میکنید. در حقیقت در تبلیغات اینترنتی سوال اصلی این است که چه مزایایی را به این منظور میتوان برای افراد در نظر گرفت و چگونه میتوان تغییر را برای آنها آسانتر کرد.


تبلیغات رایگان


- رقابت همیشه وجود دارد چرا که مخاطبان شما همیشه حق انتخاب دارند. در سایت آگهی90 خواهید دید که برای شما که میخواهید یکی از محصولات خود را بازاریابی کنید و با تبلیغات اینترنتی آن را به مخاطب معرفی و در نهایت به فروش برسانید هم رقیب وجود دارد. این رقیب میتواند یک محصول تجاری باشد که رفتاری خلاف رفتار مورد نظر شما را تشویق میکند. تبلیغات اینترنتی به طور خاص برای رفع موانعی فروش مفید واقع میشود.


درج آگهی رایگان


استفاده از سایت تبلیغاتی آگهی90 که دارای سرویس ثبت آگهی رایگان میباشد به طور یقین در دراز مدت و کوتاه مدت بدون تاثیر نخواهد بود شاید بیشتر مدیران به سبک فکری سنتی هنوز بروی تبلیغات سنتی پافشاری میکنند و هیچ گونه اعتقادی به فضای اینترنت ندارند. در هر صورت باید بپزیرند که با گذشت زمان باید خود را تطبیق داد و از این قافله عقب نماند. امروزه بسیاری از کسب و کارهای کوچک و شرکت های بسیار کوچک با تکیه بر قدرت اینترنت به شرکت ها و کسب  کارهای بسیار بزرگ و قدرتمندی تبدیل شده اند. بسیاری از آنها از یک اتاق 3 در 4 شاید شروع کرده باشند و الان دارای صدها کارمند و دها اتاق و سالن برای کسب و کار خود باشند. با تبلیغات گسترده در فضای اینترنت میتوانید مانند دیگر شرکت ها سیری رو به رشد داشته و در کوتاه مدت به اهداف تان جامع عمل بپوشانید.


درج آگهی رایگان


در دنیای کنونی، تبلیغات در فضای اینترنت میتواند به چندین شکل مختلف نقش منحصر به فردی ایفا کند، شرکتها از طریق تبلیغات میتواند با هزینه بسیار اندکی به انبوهی از مشتریان پراکنده در نقاط مختلف جغرافیایی کشورشان و حتی دیگر کشورهای جهان دسترسی پیدا کنند. آگهی به فروشنده این امکان را میدهد که پیامها را چندین بار تکرار کند و برای خریدار این امکان را به وجود میآورد که پیامهای تبلیغاتی شرکتهای رقیب را با هم مقایسه کند. ازآنجا که آگهی، ماهیت عمومی و همگانی دارد، مصرف‌کنندگان، محصولات تبلیغ شده را در زمره محصولات استاندارد و معقول می گنجانند.


درج آگهی رایگان


 آگهی های گسترده میتواند مطالبی ارزنده درباره بزرگی، شهرت و موفقیت شرکت فروشنده به خریدار بدهد. آگهی های تجاری به ویژه در بازارهای مصرفی، اغلب اولین نقطه تماس بین بازاریابان و مشتریان آنهاست. رسانه های تبلیغاتی پولی شامل پخش تلویزیون و رادیو، چاپ مجالت و روزنامه ها و بسیاری از انواع رسانه های بیرونی مانند پوسترها، تابلوهای اعلانات، تابلوهای پیام الکترونیک و حتی اتوبوس میباشد که بعضا هزینه های کلانی نیاز هست. فرصتهای جدید و تحریک‌کنندهای نیز برای انتشار اطلاعات از طریق اینترنت و وب وجود دارد. شرکتهای بسیار زیادی در حال مستقر ساختن پایگاه های وب بعنوان یک منبع اطلاعاتی برای مشتریان و متقاضیان خود هستند. میتوان تبلیغات تجاری را با بروشورهای تحویل داده شده از طریق واسطه ها یا با بازاریابی مستقیم از طریق پست به انجام رسان که در دنیای فعلی کم کم دیگر جایگاه خود را از دست میدهد، تماسهای تلفنی بازاریابی از راه دور هزینه های مخابرات فراوان برای شرکت ها در پی خواهد داشت، دورنگار یا پست الکترونیک نیز از جمله تبلیغات موثر در فضای امروزیست.


تبلیغات رایگان,100 راه و روش تبلیغات رایگان برای کسب و کار شما در اینترنت - 1397



 ثبت آگهی رایگان در سایت های معتبر بمنظور بازاريابي محصولات که هدف اصلی آن تأثيرگذاري بر ذهن و رفتار مخاطب براي دستيابي به هدف تجاري و غيرتجاري است، که در آن تبلیغات از روش های مانند روانشناسي، بازاريابي، جامعه شناسي و ... بهره گرفته است. بنابراين دروازه ورود به دانش تبليغات، اطلاع از مفاهيم بازاريابي ارتباطات، روانشناسي و رفتار مصرف كننده است. به يقين باید گفت، كاركرد تبليغات، كاركردي بسيار پيچيده است. اين دشواري، در چگونگي پاسخ مخاطبان به تبليغات نهفته است كه شامل پيچيدگيهایی در توجه، پردازش اطلاعات تبليغ و به ‌يادآوري و واكنش نسبت به جاذبه هاي تبليغات توسط مخاطبان است. 


تبلیغات رایگان


اگرچه هدف نهايي اغلب تبليغات بازاريابي، افزايش فروش است، اما اثر آن بر عوامل رفتاري پيش از تصميمگيري خريد، نبايد ناديده گرفته شود. پس براي اندازه گيري و ارزيابي آثار تبليغ، لازم است به مجموعهاي از عوامل رفتاري، روانشناختي، ارتباطي و فروش نيز توجه شود. تبلیغات به دو دلیل زیر که حکایت از قدرت سرایت آن دارد، به عنوان یک ابزار بسیار مهم ترویجی به حساب ميآيد؛ به ویژه برای شرکتهایی که در بازار مصرف برای فروش کالا و خدمات خود در چالش و تکاپو هستند.

– 
ثبت آگهی رایگان یک روش ثمربخش و سودمند برای ارتباط با مخاطبان بسیار است- تبلیغات میتواند در خلق تصویر ذهنی برند و جاذبه های نمادی برای یک شرکت یا برند مفید باشد. اما با وجود این ضرورت و اهمیت، متأسفانه تبلیغات در کشور ما چندان که باید از نظر علمی و زیبایی شناختی بررسی نشده است و به دلیل ساده انگاری ساختار آن احتمالا هر فردی حتی بدون تخصص به آن مبادرت می ورزد و چهره ی شهری را روز به روز کثیف و کثیف تر میکنند. تبلیغات ازنظر تکنیکی عبارت است از هر نوع معرفی غیرشخصی و ترویج ایده ها و کالاها یا خدمات در مقابل دريافت پول که یک فرد یا مؤسسه مشخصی آن را انجام میدهد.


درج آگهی رایگان


نوع دیگری از تعریف برای تبلیغات وجود دارد که میگوید : تبلیغات عبارت است از نمادی از سازمان، که به صورت ارتباط غیرشخصی از طریق رسانه های مختلف، به منظور آگاه سازی یا اقناع بخشی از مخاطبان هدف آن سازمان.در این تعریف تبلیغات جزو نماد سازمان تلقی شده است که در حقیقت میان سه عنصر تشکیل دهنده فشار مورد مبادله در محیط، یعنی کالا، انرژی و اطلاعات، در دسته اطلاعات جای گرفته است. 


آگهی90,Agahi90.ir



هنگام تهیه یک برنامه تبلیغاتی، مدیریت باید درباره 5 مورد مهم تصمیم بگیرد؛ مدیران بازاریابی به هنگام تهیه یک برنامه تبلیغاتی، باید همواره کار را با شناسایی و تعریف بازار هدف و انگیزشه ای خریدار آغاز کنند. آنگاه برای تهیه برنامه تبلیغاتی باید پنج تصمیم عمده اتخاذ کنند که از این قرارند :

 - هدفهای تبلیغات کدام اند؟

 - چه مقدار پول میتوان به این کار اختصاص داد؟

 - چه پیامی فرستاده شود؟

 - از چه وسیله ارتباطی استفاده شود؟

 - نتایج را چگونه میتوان ارزیابی کرد ؟


درج آگهی رایگان



عملیات اطلاع رسانی یا تبلیغات از مهمترین عملیات در طیف فعالیتهای بازاریابی است. اگر کلایی، بهترین صفات و ویژگیها را داشته باشد و قیمت آن نیز مناسب و قابل رویت باشد و توسط مطمئن ترین و مناسبترین روشهای پخش نیز توزیع شود اما مصرف‌کننده از وجود آن مطلع نباشد، به طور قطع آن کالا از بازار خارج خواهد شد. تبلیغات، کاربردهای متفاوتی دارد؛ یکی از وظایف تبلیغات، ایجاد تغییرات در ترجیحات مصرف‌کننده است .

بنابراین تبلیغات میتواند اطلاع رسان، ترغیب‌کننده یا یادآورکننده باشد. هنگام معرفی یک محصول عمدتا تبلیغات اطلاع رسان جدید به ‌کارگرفته میشود. در این مورد هدف، ایجاد تقاضای اولیه است.

 هنگامی که رقابت افزایش مییابد، تبلیغات ترغیبی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. دراین حالت، هدف شرکت، پدیدآوردن تقاضای گزینشی است.


درج آگهی رایگان



یکی از مهمترین عواملی که تبلیغات در اینترنت را از روش های سنتی مجزا مینماید برد اثر بخشی آن میباشد که فقط محدود به یک شهر و یک کشور نمیشود و درصورت پیشرفت یک شرکت آنرا در معرض دید جهانی قرار خواهد داد و محدود به شهری نمیشود که در آن قرار دارد.


انواع آگهی های بر حسب تقسیم بندی :


آگهی هاي محصولی: شرکت ها براي تبلیغ کالا از این نوع آگهی استفاده می کنند. شرکت ها، 

آگهی هاي غیرمحصولی یا شرکتی یا مؤسسه اي: آگهی هایی که رسالت یا فلسفه شرکت را تبلیغ می کنند. 

آگهی هاي غیرتجاري: توسط دولت ها و سازمان هاي غیرانتفاعی و به منظور جلب حمایت هاي داوطلبانه استفاده می شود. مانندکمک هاي خیریه

آگهی هایی جهت تغییر رفتار مصرف کنندگان آگهی هاي آگاهی دهنده: تصویري از محصول ایجاد و آن را به طور رقابتی تبلیغ می کنند مثل آگهی هاي تلویزیونی

آگهی هاي عملی: به دنبال واکنش مستقیم و فوري خواننده هستند. مانند آگهی موجود در ایمیل یا نامه برخی از آگهی ها ترکیبی از آگهی هاي عملی و آگاهی دهنده هستند. مثل آگهی شصت ثانیه اي تلویزیون که پنجاه ثانیه اول به تصویرسازي در ذهن بیننده و ده ثانیه بعد اعلام شماره تلفن براي کسب اطلاعات می پردازد.


درج آگهی رایگان


پس همین حالا یک برگه سفید رو میز کارتون قرار دهید و آدرس سایت های رو که دوستدارید محصولات و خدمات خود را در آنجا ثبت نمایید با کمی جستجو در اینترنت بیابید و سایت های را انتخاب نمایید که معتبر باشند حداقل نماد اعتماد الکترونیک "اینماد" رو داشته باشند. به یاد داشته باشید که تبلیغات خود را فقط محدود به یکی دو سایت نکنید بهترین حالت تبلیغات در سایت های ثبت آگهی رایگان این مورد است که حداقل در 10 سایت معتبر اینکار را انجام دهید تا بازخورد آن افزایش یابد.


درج آگهی رایگان



سعی نمایید قبل از شروع تبلیغات در این سایت ها حداقل 10 برگ در مورد محصول خود کاملا به زبان محاوره ای بنویسید و شرکت, محصولات, خدمات خود را با زبان ساده معرفی نمایید. از بیهوده گویی در مورد کسب کار خود بپرهیزید و این قانون کلی گوگل را رعایت نمایید که حداقل 300 کلمه در مورد آن در هر صفحه توضیح دهید. یعنی توضیحات در هر صفحه از تبلیغات شما در هر سایت نباید کمتر از 300 کلمه باشد.


سایت تبلیغاتی Agahi90.iR نیز دارای سرویس ثبت آگهی رایگان بوده و میتوانید به تعداد نامحدود به درج آگهی رایگان برای معرفی شرکت, سایت ,محصولات ,خدمات خود بپردازید. سعی نمایید که تبلیغات شما حتما داری عکس با کیفیت مطلوب باشد. اکثر کاربران اینترنت تبلیغات بدون تصویر را بدون توجه به آن رها مینمایند.


  1. ایستگاه
  2. ایفروش
  3. آگهی90 
  4. ویستا
  5. پیام سرا 
  6. درج آگهی
  7. دیوار
  8. شیپور
  9. نوین تبلیغ
  10. نیازپرداز
  11. آگهی آریا
  12. نیازمندیها
  13. آگهی ۲۴
  14. لوکوپوک
  15. پست آگهی
  16. نیازمندی های شهر
  17. ایران تجارت
  18. آفتاب
  19. آگهی چی
  20. نیازمندیها


با سپاسی بیکران...

رسانه تبلیغاتی آگهی90

درج آگهی رایگان,تبلیغات رایگان,نیازمندیها,آگهی,آگهی90,ثبت آگهی مجانی

آگهی

آگهی

ثبت نام



ارسال نظر

[ نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود ]
درج آگهی رایگان

سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.

اینمادSSL

تماس با ما

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.
ایمیل: info [@] agahi90.ir

طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع برعهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شتاب دهنده تبلیغاتی آگهی90 محفوظ است
تصویر آیکن بگراند