5 راز استفاده از داده های دیجیتال برای تبلیغات هدفمند (1403)
چه بخواهیم و چه نخواهیم بازاریابی دیجیتال هر روز بروز رسانی می شود. تکنولوژی پیشرفته ردیابی و هدایت, امروزه مقدار زیادی از اطلاعات را ارائه می دهد که بینش برجسته ای را در عملکرد کمپین های مختلف ارائه می دهد. در نتیجه، بازاریابان هم اکنون می توانند به مصرف کنندگان مناسب بر روی دستگاه های دیجیتالی مناسب دست پیدا کنند. همه این داده ها به بازاریابان اجازه می دهد تا کسب وکار آنلاین را سفارشی کنند و مصرف کنندگان را به سمت هدف ترغیب کنند. و در هر مرحله از راه، بازاریابان می توانند از آنچه می خواهند و آنچه که نیاز دارد اطلاع یابند. داده ها به طور واضح تغییرات در بازاریابی دیجیتال را هدایت می کنند، اما برخی از بازاریابان هنوز در مورد نحوه استفاده درست از این روش برای هدفمند سازی دقیق تر مطمئن نیستند. خوشبختانه، آگهی 90 هر گونه سردرگمی را با به اشتراک گذاری 5 روش زیر برای بازاریابان برای استفاده از داده ها برای هدف قرار دادن نتایج واقعی تا حدودی از بین میبرد.
1. با برنامه ریزی نرم افزار رسانه ای
خداحافظی با شیوه های قدیمی خرید رسانه ها. خرید نرم افزار، فرآیند خرید را به بهتر شدن تغییر داده است. این یک روش خودکار و قابل تنظیم برای خرید رسانه دیجیتال در زمان کوتاه است. این راهکار انعطاف پذیری بیشتر برای به روز رسانی سریع برنامه های کاربردی،از جمله تمام موارد مربوط به رعایت نظم و سهولت توزیع شدن را داراست.
2. افراد هدف را با آگهی های درست بیابید
اگر مخاطبان هدف شما تبلیغات شما را نمی بینند، هیچ نتیجه ای از تلاش هایتان نخواهید دید. گاهی اوقات ممکن است تأیید شود که هر پیام تبلیغاتی توسط مصرف کنندگان واقعی مشاهده می شود، اما این می تواند نسبتا هزینه بر باشد. در عوض، با استفاده از آخرین تاکتیک ها و فن آوری برای به دست آوردن داده های مصرف کننده، بازاریابان می توانند اطمینان حاصل کنند که تبلیغات خود را به افراد مناسب توسط خودشان می رسانند.
3. سفارشی کردن وب سایت از طریق محتوای پویا و قدرتمند
یک وب سایت از هزاران عنصر بصری منحصر به فرد تشکیل شده است، اما لازم نیست برای هر کاربر به همان شیوه نمایش داده شود. در حقیقت درست تر است که این عناصر را برای هر فرد بازدید کننده براساس داده های قبلی خود مصرف کننده سفارشی کنید. این داده ها می توانند از الگوهای خرید آنها وسوابق جستجوهای آنها شناخته شوند. حتی بدون چنین داده های قبلی، وب سایت می تواند از رفتار هر بازدید کننده برای سفارشی کردن استفاده کند. این کار شما را قادر می سازد تک تک بازدید کننده گان را با محتوایی که بیشتر مربوط به منافع و نیازهای آنها است، آشنا کنید.
4. دستگاه های دیجیتال چندگانه با پایه مبتنی بر افراد را ردیابی کنید
همه جا دستگاه های دیجیتالی سفرهای مشتریان را در انواع مسیرهای آنها ثبت میکند. به همین دلیل است که مصرف کنندگان از قبل، با برندهای مختلف در بسیاری از دستگاه های مختلف ارتباط برقرار می کنند. و مصرف کنندگان انتظار دارند که یک تجربه کاملا سازگار در هر مورد داشته باشند.
5.ردیابی دیجیتال ردیابی دیجیتال ردیابی دیجیتال
تنها راه شکوفایی این نوع تجربه، ردیابی اطلاعات دیجیتالی است که مربوط به هر یک از مصرف کنندگان است. این را می توان به راحتی با استفاده از سنجش مبتنی بر افراد انجام داد که بر شناسایی های منحصر به فردی که ارتباطات مصرف کننده را در هر وسیله ای که استفاده می کنند،پردازش می کند. داده های به دست آمده از معیارهای مبتنی بر مردم به بازاریابان کمک می کند پیام های مناسب را در هر نقطه تماس با مصرف کننده ارائه کنند. علاوه بر این، همچنین بازاریابان را قادر می سازد تا معیارهای دقیق رسیدن به هدف را بدست آورند.
.