3 نکته جالب برای تبلیغات بهتر با شبکه های اجتماعی (2024)

3 نکته جالب برای تبلیغات بهتر با شبکه های اجتماعی (2024)

بازدید: 1521    انتشار: 1403/05/12    کد مطلب: 23418    دسته بندی: لیست آموزش

3 نکته جالب برای تبلیغات بهتر با شبکه های اجتماعی (2024)


گزارش اخیر رسانه اجتماعی Nielsen نشان داد که فیس بوک همچنان در سدر  رسانه های اجتماعی می باشد. این گزارش آخرین اطلاعات ویدیویی اجتماعی را نشان داد که مصرف کنندگان وقت زیادی را صرف پلت فرم های اجتماعی، به ویژه فیس بوک می کنند، که در حال حاضر بخش عمده ای از کل رسانه ها را تشکیل می دهند. در ادامه توضیح داد که چرا فیس بوک با چنین حجمی از تماشاگران روبر است.

تبلیغات

پیام اجتماعی در ویدیو :
Nielsen Social متوجه شد که 81 درصد از مشارکت با توییت های مرتبط با ویدیو از نظر مخاطبان به صورت کاملا یونیک بوده است. جالب توجه است، یکشنبه شلوغ ترین روز هفته برای فعالیت های ویدیویی اجتماعی بود. بر اساس این گزارش، فعالیت های ویدیویی اجتماعی در روزهای یکشنبه ها نسبت به هر روز دیگر در هفته بالاتر بوده. و فیس بوک 43 درصد از صحبت های مربوط به ویدیوی خود را برای هفته در روزهای یکشنبه انجام داده. هنگامی که به تماشای ویدیو در مورد برنامه های ویدیویی علاقه مند شد این زنان بودند که به فیس بوک علاقه مند شدند. در واقع 61 درصد از تعاملات مربوط به فیس بوک مربوط به ویدیو از پایه بر محوریت کاربر زن بوده است.

تبلیغات

پس از فیس بوک، توییتر بود که همان روند ویدیویی روز یکشنبه را اجرا کرد. در حقیقت، 37 درصد از نظرات ویویویی هفتگی توییتر از طرف کاربران در روزهای یکشنبه دیده شده است.

Multitasking چندرسانهای چندرسانه ای :
با استفاده از ابزارهای دیجیتالی متعدد در میان افراد مختلف، یکی از آخرین روندهای ویدیویی، همزمان با تماشای برنامه های تلویزیونی در فعالیت های مختلف دیجیتال شرکت میکنند. و با استفاده از گوشی های هوشمند به معنای واقعی کلمه در نوک انگشتان بیننده قرار داشت، تعجب برانگیز نیست که تماشاچیان ویدیو در این دستگاه های تلفن همراه اغلب در حال تماشای برنامه های مورد علاقه خود هستند.


طبق گزارش Nielsen Social،  و 30درصد از کاربران گوشی های هوشمند از تلفن های خود برای تماشای برنامه های ویدیویی استفاده می کنند، تقریبا 20 درصد آن ها چندین بار در هفته انجام می دهند. در عین حال، 21 درصد از کاربران ثابت گفتند که هنگام تماشای تلویزیون چندین بار در روز استفاده می کنند، در حالی که 20 درصد در کاربران تماشای تلویزیون چندین بار در هفته قرار می گیرند. و حدود 15٪ از هر دو مخاطب، هنگام تماشای تلویزیون حداقل یک بار در روز، از دستگاه های تلفن همراه خود استفاده می کنند.
تبلیغات

و در حالی که تماشاگران ویدیو اغلب از دستگاه های دیجیتال در دسترس استفاده میکنند، آنها همچنین ترجیحات خاصی در مورد سیستم عامل هایی که به آن دسترسی داشتند، دارند. تماشاچیان ویدیو با استفاده از دستگاه های دیجیتال خود در حالی که برنامه هایی را برای تماشا انتخاب می کردند برای شرکت در فیس بوک بسیار بیشتر از توییتر بود. این گزارش نشان داد که حدود 57 درصد از افرادی که از تلفنهای هوشمند و رایانه های لوحی استفاده می کردند هنگام تماشای تلویزیون در همان زمان از فیس بوک بازدید کرده بودند. این بیش از دو برابر بیشتر از کاربران گوشی های هوشمند و رایانه های لوحی بود که درحال تماشای تلویزیون از توییتر بازدید کردند.

نمایش ویدیویی لحظاتی که تماشاگران در پی آن هستند: 
درست مثل اینکه همیشه چندین بازدید از بخش های مختلف ویدیوها وجود دارد که تعداد زیادی از بینندگان را جذب می کند، همچنین تعداد کمی از لحظات تلویزیونی به یاد ماندنی می رسد که تماشاگران در رسانه های اجتماعی به اشتراک میگذارند. بزرگترین لحظه سریال درام در فصل پاییز سال 2016 در طول نمایش فصل "The Walking Dead" رخ داد و 936،000 تعامل اجتماعی تلویزیونی را در فیس بوک و توییتر به دست آورد. بزرگترین لحظات واقعیت TV در طول "The Voice" با 667،000 تعامل اجتماعی تلویزیونی در همان سیستم عامل ظاهر شد. و لحظه کمدی برتر در تلویزیون اجتماعی در جریان یک اپیزود نوامبر "شب شنبه شب" بود که 92000 تعامل اجتماعی تلویزیونی را ثبت کرد.
سعی کنید حتما برای تبلیغات خود از شبکه های اجتماعی داخلی هم استفاده کنید.

موفق باشید..

آگهی

آگهی


ثبت نام



ارسال نظر

[ نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود ]
درج آگهی رایگان

سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.

اینمادSSL

تماس با ما

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.
ایمیل: info [@] agahi90.ir

طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع برعهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شتاب دهنده تبلیغاتی آگهی90 محفوظ است
تصویر آیکن بگراند