5 روند بازاریابی جالب در سال (2024) چیست ؟

5 روند بازاریابی جالب در سال (2024) چیست ؟

بازدید: 1343    انتشار: 1403/05/12    کد مطلب: 23414    دسته بندی: لیست آموزش
5 روند بازاریابی جالب در سال (2024) چیست ؟

Infographic


تاکتیک های جدیدی وجود دارد تا سیستم ها با رویکرد های استراتژیک جدید انتخاب شوند که می دانند بروی چه چیزی باید تمرکز کنند، بعد از یافتن آن می توانند به موفقیت برسند.

ما اخیرا از طریق میزبانان مختلف و گزارش های تحقیقاتی اخیر برای دیدن ابزار و ایده هایی که بازاریابان بیشتر از آن هیجان زده شده اند، داشته ایم. برای دیدن آنچه که پدید آمده است، نگاهی به طور کلی در زیر و همچنین 5 گام بازاریابی در سال جدید را خواهیم داشت.
بازاریابی جدید
1. کمپین های شبکه های اجتماعی 
هنگامی که ایده نفوذ رسانه های اجتماعی برای اولین بار محبوب شد، بازاریابان با توجه به تاثیرات کلان با پیروزی های بزرگی بروی آن متمرکز شدند. این تمرکز به سرعت در حال حرکت به کاربران جزء است.

چرا تغییر؟ از آنجا که محتوا از کاربران جزء (زیر 100،000 فالوور) کار می کند:

پست های کوچک و انفجاری دارای میزان تعامل بیشتر در مقایسه با بقیه هستند.پست های کوچک به طور متوسط 70 درصد برای اشتراک یک پست حمایت شده اند، در حالی که  30 درصد به طور متوسط برای تأثیرگذارترین آنها اعلام شده است، تأثیرگذارترین ها به طور کلی بیشتر از عوامل مختلف بهره برده اند:

70 درصد مشترکان YouTube معتقدند که بیشتر به ایجادکنندگان کانال نسبت به افراد مشهور مرتبط است. پس چرا نفوذ ناپذیری به طور گسترده ای پذیرفته نشده است؟ به همین دلیل مدیریت و معیارهای تا همین اواخر کمپین ها را برای راه اندازی، اجرا و پیگیری به مشکل انداخته بود.

این تغییر است یک میزبان از سیستم عامل های جدید را بسیار آسان تر کرده برای پیدا کردن کاربران جزء، اعمال کمپین ها و تجزیه و تحلیل عملکردها است که باعث می شود تاکتیک بسیار جذاب برای سال جدید بشمار بیاید.

بازاریابی جدید
2. شخصی سازی داده ها 
شخصی سازی شدن در سالهای گذشته به عنوان یکی از معروف ترین واژه ها شناخته شده است. ثابت شده است که به درستی اجرا شده است دوباره و دوباره کاربردی برنده دارد برای احترام به کابران.

46 درصد از بازاریابان بر این باورند که شخصی سازی یک ایده غلط است
مخاطبان انتظار دارند که شخصی سازی سطح (آدرس بر اساس نام و غیره) صورت گیرد:

55٪ از خریداران B2B می توانند روند مارک ها را تغییر دهند اگر یک فروشنده ارتباطات شخصی را نداشته باشد در حالی که این روند بر پایه ی خوبی است، بسیاری از بازاریابها شخصی سازی عمیق تر را انجام نداده اند - هدف گیری بیش از حد از پیام ها براساس اطلاعات غنی (منافع، اقدامات گذشته و پیش بینی شده، و غیره).

برنامه های بازاریابی کسب و کارهایی که شخصی سازی شده اند که بر اساس داده ها اتخاذ شده اند، تمایل بیشتری نسبت به همتایان خود دارند. این شرکت ها پیشرو در هدف قرار دادن تکنولوژی جدید هستند.

شرکت های با کارایی بالا می گویند تغییر و شخصی سازی نیاز است و باید انجام شود

مدیریت اطلاعات باهوش مصنوعی
سیستم های قدرتمند CRM
ابزار تجزیه و تحلیل بازاریابی

پیاده سازی شخصی سازی مبتنی بر داده ها در سیستم عامل های مناسب ریشه ای عمیق دارد. اینها به سرعت در حال تبدیل شدن به حالت در دسترس هستند، مرحله ای را برای پرش در تصویب در سال جدید را تعیین می کنند.

بازاریابی جدید
3. تجارب واقعیت افزوده 
کدامیک از تاکتیک های در حال ظهور مخاطبان در مورد بازاریان بیشتر مورد توجه است؟ پاسخ روشن است: واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR).

بازاریابان VR و AR را به عنوان پیشرفت های هیجان انگیز ترین در سه سال آینده رتبه بندی می کنند.
انتظار می رود سرمایه گذاری در هر دو VR و AR توسط مصرف کنندگان و شرکت ها به سرعت افزایش یابد:

پیش بینی می شود بازار VR و AR در سال 2025 به ارزش 692 میلیارد دلار برسد.
در حالی که VR توجه زیادی به رسانه ها می کند، AR-لایه بندی داده ها و تصاویری که در دنیای واقعی قرار دارد، برای تأثیر بیشتر در سال جدید تعیین شده است. چرا؟ از آنجا که تکنولوژی جدید بسرعت در حال رشد است.

فناوری: نسل جدید گوشی های هوشمند با طراحی AR طراحی شده است
بستر های نرم افزاری: ابزارهایی از شرکت ها مانند گوگل و اپل، توسعه نرم افزار AR را ساده تر می کنند
رفتار: افراد از طریق فرمت هایی مانند فیلترهای Snapchat و animojis به AR متصل می شوند
تجربیات AR فقط سرگرم کننده و احمقانه نیستند آنها می توانند به بازاریابان در سراسر شبکه کمک کنند تا به طور موثر محصولات / خدمات را نمایش دهند، مخاطبان را جذب کنند و اطلاعات مربوطه را ارائه دهند.
بازاریابی جدید

4. کارایی AI-Powered 
هوش مصنوعی (AI) در ابتدا ممکن است به عنوان یک ایده خارق العاده از علم و تخیلی، بنظر برسد اما به طور پیوسته به یک رویکرد با کاربردهای عملی برای بازاریابان تبدیل شده است. AI پیش بینی می کند که بالاترین نرخ رشد در میان بازاریابان هر گونه تاکتیک در دو سال آینده را داشته باشد.
این وضعیت بدین گونه پیش بینی شده و در پذیرش بر این باور است که AI به بازاریابان کمک می کند تا وظایف خود را به طور موثر و در مقیاس وسیع تر انجام دهند.

حوزه های برتر که بازاریابان معتقدند، AI به تلاش خود کمک خواهد کرد

شخصی سازی بهتر محتوا / توصیه
تحویل پویا از صفحات وب و تبلیغات پیشرفته
افزایش بهره وری از کارکنان بازاریابی
تحلیلی غنی شده و بهینه سازی پیشنهاد شده است
این مزایا امید انتزاعی نیستند، آنها در حال حاضر توسط متقاعد کننده های اولیه تحقق یافته اند:

55 درصد از شرکت هایی که از AI استفاده می کنند می گویند که بازده بازاریابی آنها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. این باعث می شود که ارائه خدمات موثر تر، افزایش بهره وری و ارائه بینش های ثروتمند تر شود. این ترکیب باید در سال جدید غیر قابل مقاومت باشد.
بازاریابی جدید

5. نقشه برداری سفر مشتری  
بسیاری از بازاریابان در سیل کار روزمره گرفتار شدند. آنها اغلب قادر به پیدا کردن زمان برای عقب نشینی و نقشه سفر مشتری همیشه در حال تغییر نیستند.

فقط 41 درصد از بازاریابان محتوا را بر اساس نکات خاصی در چرخه خرید طراحی می کنند
این فرصتی است که از دست رفته است. تحویل پیام درست در نقطه ای مناسب در سفر مشتری و نقش بازاریابان وابسته به این مورد است که بازدهی عمده ای برای مارک ها دارد.
89 درصد از شرکت ها با کارآیی بالا، نقش های بازاریابی را به یک استراتژی سفر مشتری ارزیابی می کنند.
کسب و کارهای با کارایی بالا 2.3 برابر بیشتر از شرکت های نامناسب هستند تا نقش های بازاریابی را به یک استراتژی سفر مشتری در نظر بگیرند.
اهمیت نقشه کشی سفر مشتری به طور مستقیم با رفتار تکامل ارتباط دارد. همانطور که مردم بیشتر کانال ها را جذب می کنند و پیام های مختلف کانال از طریق فرمت های مطلوب و در زمان های مناسب بسیار مهم تر می شود.

71٪ از بازاریابان می گویند درک این نقشه از چند نقطه تماس در سفر مشتری ایجاد خواهد  شد که در سال های آینده بسیار مهم میباشد.
در نهایت، این یک روند گسترده تر را نشان می دهد: تکنولوژی تغییر رانندگی با سرعت بیشتری به بار می آورد.

بازاریابانی که از استراتژی های جدید و رویکردهای جدیدی مانند AR، شخصی سازی اطلاعات، AI و تاثیر گذار بر روی کابران جزء استفاده می کنند، در سال جدید رشد خواهند کرد، بلکه به مدت طولانی فراتر خواهند رفت.


آگهی

آگهی

.
ثبت نام




ارسال نظر

[ نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود ]
درج آگهی رایگان

سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.

اینمادSSL

تماس با ما

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.
ایمیل: info [@] agahi90.ir

طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع برعهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شتاب دهنده تبلیغاتی آگهی90 محفوظ است
تصویر آیکن بگراند