7 نکته طلایی روند تبلیغات در اینترنت تلویزیون و مجلات (2024)
واضح است که ظهور اینترنت تاثیری بر نحوه مصرف رسانه ها دارد.هر کسی که توجه خود را به رفتار خود و یا به ویژه رفتار نسل جوان تر جلب می کند، می تواند بگوید ما متن ها، ویدئو ها و صوت ها را به روش های مختلف و در حالات مختلف از آنچه ما استفاده می کنیم می بینیم.با این حال، در حالی که این تغییر گسترده غیرممکن
بنظر میرسد، جزئیات آن اغلب دشوار میباشد.
دقیقا چطور مردم این روزها از رسانه ها
استفاده می کنند؟
تا چه اندازه کانال های جدید و کانال های سنتی مورد استفاده قرار می گیرند؟ چگونه عادت مصرف کنندگان مسن تر و جوان تر تغییر
میکند؟آنچه که از تحقیقات مطرح می شود این است که عادت های رسانه ای ایالات متحده در سال جدید بسیار شفاف تر از آنچه اغلب نشان داده می شوند
هستند.به طور خاص، این ایده که کانال های دیجیتال به سادگی کانال های سنتی را از بین می برد، به هیچ وجه داستان کاملی نیست.به عنوان مثال، مردم امروز به طور متوسط روزانه بیش از دو سال پیش به طور متوسط زمان بیشتری صرف این کار می کنند.به عبارت دیگر، دیجیتال فقط تغییر یک ترکیب نیست؛ این نیز بازار کلی را میتواند افزایش دهد.این پیچیدگی کلی در داده های خاص قالبا نمایش داده می شود.
در اینجا چندین یافته ی کلیدی مربوط به کانال های محبوب وجود دارد:
اینترنت و رسانه های اجتماعی داستان بزرگ در رابطه با استفاده از اینترنت این است که در حال حاضر جریان اصلی، وابسته به سن و درآمد است.با توجه به تحقیقات انجام شده توسط eMarketer، نفوذ اینترنت به 82.5٪ از جمعیت بزرگسال ایالات متحده رسیده است.حدود 96٪ از افراد 18 تا 24 ساله به طور منظم آنلاین را در مقایسه با 53٪ از کسانی که 65+ دارند به طور منظم آنلاین می گذرانند. تقریبا 95 درصد از مردم در خانه هایی با درآمد خانوار 100 دلاری + درآمد آنلاین به طور منظم در مقایسه با 60 درصد از کسانی که درآمد کمتر از 25 دلار دارند، زندگی می کنند.رشد مصرف اینترنت چیست؟ تلفن های همراه حدود 96 درصد از آمریکایی هایی که MRI Gfk را مورد بررسی قرار داده اند، یک تلفن همراه دارند و 82 درصد گوشی هوشمند دارند.
از نظر رسانه های اجتماعی، نظرسنجی GFK MRI دریافت که 68 درصد از آمریکایی ها در ماه گذشته از یک پلت فرم استفاده کرده اند. زنان بیشتر از مردان نسبت به مردان استفاده می کنند (74٪ در مقابل 62٪) و مصرف کنندگان بین 18 تا 24 ساله تقریبا سه برابر بیشتر از مصرف کنندگان بالای 65 سال هستند.آیا چیزی را که می خوانید دوست دارید؟
پیگیری اهداف تبلیغاتی .دنبال کردن تلویزیون و جریان ویدئو
تلویزیون سنتی به طور گسترده ای توسط اشخاص در سال گذشته مورد استفاده قرار می گیرد، اما با مصرف کنندگان مسن تر از افراد جوان تر محبوب تر است.با توجه به تحقیق GFK MRI توسط eMarketer، 89
درصد از جمعیت بالغ در ایالات متحده، هر هفته حداقل نیم ساعت از تلویزیون را تماشا می کنند. حدود 45 درصد از پاسخ دهندگان کابل، 24 درصد تماشا تلویزیون رایگان و 25 درصد تلویزیون ماهواره ای دارند.حدود 96٪ از مصرف کنندگان 65 سال و بالاتر + تماشای 30 دقیقه یا بیشتر تلویزیون هر هفته، در مقایسه با 79٪ از 18 تا 24 ساله.برعکس، 75 درصد از افراد 18 تا 24 ساله ویدیوهای دیجیتال را در YouTube تماشا می کنند، در حالی که فقط 20 درصد از افراد سالم 65 ساله این کار را انجام می دهند.
رادیو و جریان صوتی
همانطور که با تلویزیون، رادیو سنتی همچنان قابل انطباق باقی می ماند: 85 درصد از جمعیت بالغ در ایالات متحده هر هفته یک ساعت رادیو را گوش می دهد.با توجه به تحقیقات نیلسن، اندازه مخاطبان رادیو در طول دو سال گذشته ثابت یا رشد کرده است. در ماه مارس ، حدود 124.8 میلیون مصرف کننده از طریق رادیو هر هفته دریافت شد؛ در ماه
بعدی این اندازه مخاطب 125.4 میلیون نفر بود.محققان معتقدند که این مخاطب پایدار به احتمال زیاد به دلیل افرادی است که در محل کار و همچنین در هنگام رفت و آمد به گوش دادن ادامه می دهند.در مورد جریان صوتی، سهم بازار آن به طور قابل توجهی کوچکتر از رادیو سنتی است: تنها 21 درصد از بزرگسالان آمریکایی می گویند که هر هفته از طریق اینترنت یا برنامه رادیویی حداقل نیم ساعت موسیقی گوش می دهند.با این حال، این شکاف بین سنتی و دیجیتال ممکن است به مدت طولانی ادامه پیدا کند: در نیمه اول سال
جدید تعداد جریان های آنلاین صوتی در مقایسه با یک سال پیش 62 درصد افزایش پیدا کرد.
مجلات و روزنامه ها
در نهایت، چه چیزی در مورد OL OLD چاپ
میتواند دریافت؟
مجلات نسبتا محبوب هستند. با توجه به تحقیقات GFK MRI توسط
eMarketer، 72 درصد بزرگسالان ایالات متحده می گویند که هر ماه حداقل یک مجله را میخوانند و 91 درصد از آنها گفته اند که در شش ماه گذشته یک مجله را به صورت چاپی یا دیجیتال خواندند.خوانندگان روزنامه به طور قابل توجهی کوچکتر هستند: 45 درصد از پاسخ دهندگان آمریکایی گفته اند که در 28 روز گذشته یک مقاله خوانده اند. با این حال، 40٪ می گویند که آنها به یک نسخه الکترونیکی / وب یک مقاله نگاه کرده اند.
بنابراین، بازاریابان باید از این همه مطالب جمع آوری شده چه کاری انجام دهند؟
به طور کلی، به نظر می رسد که بحث اصلی رسانه های دیجیتال است به خصوص با مصرف کنندگان جوان تر، اما کانال های سنتی همچنان نیز بزرگترین مخاطبان را
داراست. با توجه به این که بیشتر مارک ها باید به استفاده از یک ترکیب رسانه ای به خوبی فکر کنند، و نه
فقط با تکیه بر
یک رویکرد خاص.
بر گرفته ای از
یک مجله ی اروپایی در زمینه تبلیغات و بازرایابی