10 ترفند طلایی تبلیغات آنلاین موفق (2024)

10 ترفند طلایی تبلیغات آنلاین موفق (2024)

بازدید: 99066    انتشار: 1403/05/12    کد مطلب: 21358    دسته بندی: لیست آموزش
10 ترفند طلایی تبلیغات آنلاین موفق (2024)


اول از هر چیزی باید هدفمون از تبليغات مشخص شود باید با كمترين هزينه بيشترين مخاطبان را جذب كنيد. اگر اين هدف بدرستي انجام شود تبليغات، موفقيت كسب و كار شما را به همراه خواهد داشت.
...

 در اين مقاله بسیار مهم نكات  ضزوزی در مورد تبليغات موثر را به عرض دوستان  عزیز 
مي رسانيم.

تبلیغات یعنی استفاده از راهکارها و متد های جدید برای جلب نظر مخاطب

مخاطب

در دنیای تبلیغات آنلاین، رویکردهای متنوعی برای جذب مخاطبان و افزایش فروش وجود دارد. در زیر 10 ترفند طلایی برای تبلیغات آنلاین موفق در سال 2024 آورده شده است:

1. تمرکز بر تجربه کاربری: برای تبلیغات موفق، باید بهبود تجربه کاربری در سایت یا اپلیکیشن خود از طریق طراحی مناسب و محتوای جذاب داشته باشید.

2. استفاده از تکنولوژی: استفاده از تکنولوژی‌های مدرن مانند هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و افزوده و ابزارهای تحلیل داده، می‌تواند در بهبود نتایج تبلیغات مفید باشد.

3. استفاده از تبلیغات شبکه‌های اجتماعی: تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، با توجه به تعداد کاربران آن‌ها، می‌تواند مفید باشد.

4. استفاده از تبلیغات محتوایی: تبلیغات محتوایی با عنوان تبلیغات محتواست که محتوای مفید و جذابی را به مخاطبان ارائه می دهد و به فروش محصولات و خدمات کمک می کند.

5. استفاده از تبلیغات نمایشی: تبلیغات نمایشی شامل تبلیغات بنری، تبلیغات ویدئویی و تبلیغات تصویری است که به خوبی می‌تواند مخاطبان را جذب کند.

6. توسعه تبلیغات موبایلی: با توجه به افزایش استفاده از دستگاه‌های هوشمند، توسعه تبلیغات موبایلی می‌تواند در جذب مخاطبان موثر باشد.

7. استفاده از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک: استفاده از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) می‌تواند در بهبود نتایج تبلیغات مفید باشد.

8. استفاده از ایمیل مارکتینگ: استفاده از ایمیل مارکتینگ با ارسال ایمیل‌های جذاب به مخاطبان، می‌تواند در جذب مخاطبان و افزایش فروش موثر باشد.

9. استفاده از تبلیغات بر اساس مکان: استفاده از تبلیغات بر اساس مکان می‌تواند در جذب مخاطبانی که در نزدیکی کسب و کار شما هستند، مفید باشد.

10. افزایش دید پست‌ها در شبکه‌های اجتماعی: با افزایش دید پست‌های شما در شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید و فروش خود را افزایش دهید.

- به دنبال مخاطبان هدفتان باشيد:

 يك سیکل تبليغاتي بايد روي قسمتي خاص و مشخص از خدمات يا محصولات شما متمركز شود. اشتباه رایجی كه بيشتر شرکت ها مرتكب آن مي شوند اين است كه به صورت كلي تبليغ مي كنند و روي محصولات به صورت تخصصي و تكي تبليغ نمي كنند تا بتوانند توجه مشتريان خود را معطوف به آن كالا يا خدمات كنند.


- برتر بودن خود را نمايان سازيد:

 يكي از شاه كليدهاي تبليغات موفق و موثر اين است كه براي شرکت شما جايگاهي در ذهن مخاطبان ايجاد كند. روي روش های كار كنيد كه در آنها قوي و یکه تاز هستيد. بايد خدماتي را كه شما يا محصولاتتان ارائه مي كند به اطلاع مشتري ها برسانيد تا فرصت فكر كردن و انتخاب را داشته باشد. حقيقت اين است كه تبليغات زيبا و جالب و جذاب فراواني ساخته مي شوند ولي در ارائه برتري هاي كالا يا خدمات عاجز اند و نتيجه آن يك شكست تبليغاتي است. که بغیر از هزینه های هنگفت برای مالکان آنها چیز دیگری نخواهد داشت.

برتر


- سعي کنید افراط نکنید:

 هيچ محصول يا خدماتي وجود ندارد كه به درد همه كس از هر قشری بخورد. بسياري از صاحبان مشاغل به خصوص مديران شرکت ها سعي مي كنند به همه بازارها دست پيدا كنند. اما حقيقت اين است كه اين روش دیگر كارساز نيست. و براي كسب كارهاي كوچك مي تواند فاجعه آميز و پرهزینه باشد. بنابراين به جاي اينكه فقط سعي كنيد تبليغات پر تيراژ میلیونی راه بيندازيد ابتدا بايد مخاطبان واقعي خود را پيدا كنيد!

افراط


- يك برند داشته باشيد و آن را انتشار دهید:

 وقتي كه در جاده در حال رانندگي هستيد بدون اينكه تمركز خود را از دست بدهيد مي توانيد نشان شرکت های بزرگ را به خاطر بياوريد همينطور شرکت ها و محصولات بسياري وجود دارند كه آنها را با برند و لوگويشان به ياد مي آوريم. بسياري از شرکت ها هنگام تبليغ يك آرم مناسب به عنوان نماد ندارند. تا با يك نگاه تصويري مناسب در ذهن مشتريان به جا بگذارند. علامت اختصاری که یونیک و جذاب باشد.

آگهی آنلاین


- در مکان مناسب تبليغات كنيد:

 ابتدا بايد بدانيد كجا و در چه مکانهای در دنیای واقعی و بخصوص دنیای مجازی تبليغ كنيد و از چه رسانه ها و چه امکاناتی استفاده كنيد بدانيد كه برنامه تلويزيوني يا راديويي  مورد علاقه شما لزوماً برنامه مورد علاقه مشتريان شما نيست. بنابراين بايد علاقه مشتريان خود را بسنجید و بدانيد آيا از اينترنت استفاده مي كنند؟ چه مجله و روزنامه ای مي خوانند؟  يا اهل تماشاي تلويزيون هستند؟ براي اينكه از كسب و كار خود درآمد خوبي داشته باشيد بايد خوب هم خرج كنيد ولي ابتدا بدانيد كجا پول خرج كنيد؟ و اینها سوالاتی هستند که باید به آنها پاسخی واقعی و نه تخیلی پیدا کنید.

آگهی90,Agahi90

- تبلیغات خرج دارد:

 شما مي توايند از روش هاي گوناگون براي شركت و کسب و کار خود صرفه جويي كنيد و به سرمايه خود بيفزاييد ولي تبليغات جايي نيست كه از هزينه هاي آن کاسته و صرف نظر نمایید. چون تبليغات سبب افزايش فروش محصولات و خدمات مي شود.بطور کلی در دوران های مختلف تبليغات حرف آخر را مي زند. يك تبليغات موفق هر چند براي شما هزينه دارد ولي تأثير آن بسيار بيشتر از حدی ست که تصور نمایید.


والا


- متفاوت و جدید:

 بسياري از صاحبان کسب و کار به دنبال بهترين محل ها براي تبليغات خودشان مي گردند تا با كمترين هزينه بيشترين نتيجه و راندمان را بگيرند. بايد بگويم تبليغات هم مانند سرمايه گذاري است يك سرمايه گذار ریز بین هرگز تمام سرمايه خود را روي سهام يك شركت سرمايه گذاري نمي كند و داخل یک سبد قرار نمیدهد. در تبليغات هم اين گونه است بهتر است بودجه تبليغات خود را روي روش هاي مختلف و متفاوت هزينه نمایید تا بیشترین بازخورد را داشته باشید.

جدید


- به نظر مشتریان اهمیت دهید :

 بسادگي مي توانيد از مشتريان خودتان بپرسيد چگونه با شما آشنا شده اند با همين راه های ساده بسياري از اين مشتريان پاسخ های گوناگونی به شما خواهند داد. شاید عده ای میز به شما پاسخ ندهند ولي شما دلسرد نشود همان عده اي كه به اين پرسش ها پاسخ مي دهند مي توانند اطلاعات ارزشمندي در اختيار شما قرار دهند.

بازخورد


- بازخورد تبليغ هاي خود را آنالیز كنيد:

 اگر به آنچه تاكنون بیان شد عمل نمایید گروه هايي از مردم را كه مشتري شما هستند شناسايي كرده ايد. و بايد بدانيد تأثير هر تبليغ شما بر روي آن گروه ها چگونه بوده است؟ آيا آنها پيغام تبليغاتی شما را فهميده اند؟ آيا اصلاً متوجه آن شده اند؟ حتي مي توانيد پرسشنامه هايي تهيه كنيد و به صورت اتفاقي بين مخاطبین خود پخش كنيد و بخواهيد به آنها پاسخ دهند روش هاي مختلفي براي اين كار وجود درد كه مي تواند به شما كمك كند از نتايج تبليغ خود باخبر شويد به اين ترتيب عاقلانه و با زيركي تبليغ  كنيد.


 اگر تصمیم دارید در اينترنت تبليغات نمایید بايد بگويم با كمي سعی و خطا به راحتي مي توانيد نتايج تبليغات اينترنتي خود را بررسي كنيد. و به فروش بیشتر و موفق دست پیدا کنید.

با سپاسی بیکران
رسانه تبلیغاتی آگهی90
...

آگهی

آگهی

..
ثبت نام



ارسال نظر

[ نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود ]
درج آگهی رایگان

سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.

اینمادSSL

تماس با ما

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.
ایمیل: info [@] agahi90.ir

طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع برعهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شتاب دهنده تبلیغاتی آگهی90 محفوظ است
تصویر آیکن بگراند