10 نکته طلایی پيام تبليغاتي هدفمند (2024)

10 نکته طلایی پيام تبليغاتي هدفمند (2024)

بازدید: 56595    انتشار: 1403/05/12    کد مطلب: 21345    دسته بندی: لیست آموزش

10 نکته طلایی پيام تبليغاتي هدفمند (2024)


هر پيام تبليغاتي ممكن است در طي سه مرحله پردازش و پذيرفته شود:
-مرحله ثبت احساسات: در اين مرحله يك صدا يا تصوير يا نوشتار و خلاصه يك پيام چگونه با لحساسات انساني هماهنگي داشته باشد اي مرحله ، مرحله پردازش است .
-مرحله حافظه موقت: پيام بعد از پردازش و قضاوت اوليه با توجه به معنا دار بودن و مفيد بودن در حافظه موقت مي ماند.

-مرحله حافظه بلند مدت: زماني كه پيام بعد از پردازش و داشتن مهنا و مفيد بودن مورد ارزيابي قرار مي كيرد و در اثر تكرار به حافظه بلند مدت منتقل مي شود و مورد قبول قرار مي گيرد.

آگهی90

پیام تبلیغاتی هدفمند یکی از راه‌های مهم در بازاریابی است که می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند تا بازدیدکنندگان مشتریان شما شوند. در زیر 10 نکته طلایی برای پیام تبلیغاتی هدفمند در سال 2024 آورده شده است:

1. شناخت مخاطبان: شما باید با دقت مشخص کنید که مخاطبان شما چه کسانی هستند و نیازهای چه گروهی را دارند.

2. تبیین مزایا: در پیام تبلیغاتی شما باید مزایای محصولات یا خدمات خود را به وضوح تبیین کنید.

3. استفاده از زبان ساده: استفاده از زبان ساده و قابل فهم برای مخاطبان شما، می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند تا پیام تبلیغاتی خود را بهبود بخشد.

4. استفاده از شعارهای جذاب: استفاده از شعارهای جذاب و قابل یادآوری، می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند تا پیام تبلیغاتی خود را جذاب‌تر و موثرتر کند.

5. استفاده از رسانه‌های متنوع: استفاده از رسانه‌های متنوع مانند تصاویر، ویدئو و صدا می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند تا پیام تبلیغاتی خود را بهبود بخشد.

6. استفاده از شخصیت‌ها: استفاده از شخصیت‌های شناخته شده می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند تا پیام تبلیغاتی خود را جذاب‌تر کند.

7. تاکید بر نقاط قوت: در پیام تبلیغاتی شما باید بر نقاط قوت محصولات یا خدمات خود تاکید کنید.

8. استفاده از تصاویر موثر: استفاده از تصاویر موثر و جذاب می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند تا پیام تبلیغاتی خود را جذاب‌تر کند.

9. استفاده از جریان‌های اجتماعی: استفاده از جریان‌های اجتماعی می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند تا پیام تبلیغاتی خود را بهبود بخشد.

10. تمرکز بر استراتژی: شما باید استراتژی خود را برای پیام تبلیغاتی هدفمند خود بررسی کنید و تلاش کنید تا با استفاده از آن به مخاطبان خود پیام مناسبی منتقل کنید.


كودكان و پذيرش پيام تبليغاتي؛
انديشمندان ارتباطات جمعي زمينه هاي مختلف روان شناسي – جامعه شناسي و حتي مردم شناسي را در زمينه اثر گذاري تبيلغ بر كودكان مورد بررسي قرار داده اند.
مهم ترين نكته اين است كه چگونه اعتماد كودكان را نسبت به موضوع تبليغ بدست آورند.
بسياري از صحنه ها غير واقعي هستند ، اما نكته مهم اين است كه چگونه به كودكان ياد دهند كه مصرف كننده پيام تبليغي باشند ، يك بررسي ديگر نشان مي دهد هر چه سن كودكان كمتر باشد زمينه پذيرش بيشتر است .

ابر تبلیغات

براساس يافته هاي پژوهشي پيام تبليغي براي كودكان و نگرش آنان به موضوع به عوامل زير بستگي دارد:
-سن كودكان
- مدت زمان در معرض آگاهي قرار گرفتن كودكان: نكته جالب اين است كه كودكاني كه امكانات تفريحي و سرگرمي هاي متنوع تري دارند كمتر تحت تاثير پيام هاي تبليغي
 هستند.
-طبقه اجتماعي ، اقتصادي كودكان :، دامنه خواسته هاي كودكان زماني كه تحت تاثير پيام هاي تبليغاتي قرار مي گيرد ممكن است با توانايي اقتصادي والدين در تضاد باشد و اين امر خود يك چالش جدي در رفتار اجتماعي است.
-نحوه ارائه پيام به كودكان: معمولا با جاذبه هاي بصري از قبيل نور، رنگ، صدا ، تصوير ، روبرو است.

باحال

گرايش عمده كودكان به تبليغات تلويزيون استفاده از شخصيت هاي مشهور كارتوني است، كه مي تواند در پذيرش پيام مؤثرتر باشد.
مطلب ديگر اين است كه متاسفانه كودكان امروز، خود به عنوان يك ابزار تبليغ هم مورد بهره برداري هستند و نهايتا اينكه به نظر مي رسد ميبايستي قوانين و قواعد خاصي در تبليغات تلويزيون به كار گرفته شود تا اثرات زيان بار كمتري بر روي كودكان داشته باشد ، بخصوص در مورد تبليغات مربوطبه كالا و نوع خوراكيها از قبيل لباسهاي خاص ، پفك و استفاده از كالاهاي غير ضروري.
 
 
 

آگهی

آگهی

..
ثبت نام



ارسال نظر

[ نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود ]
درج آگهی رایگان

سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.

اینمادSSL

تماس با ما

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.
ایمیل: info [@] agahi90.ir

طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع برعهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شتاب دهنده تبلیغاتی آگهی90 محفوظ است
تصویر آیکن بگراند