4 نکته مهم طبقه بندي مخاطبان در تبليغات (2024)
در يك طبقه بندي كه از مخاطبان شده است و نقش اساسي در نوع تبليغ و محتواي آن دارد، منزلت هاي اجتماعي و سطح سواد افرادمورد بررسي قرار گرفت.
مثلا طبقات بالا به يك نوع موسيقي خاص و محصول خاص سلامتندند.
اما طبقات پايين بيشتر سر گرمي و تنوع را مد نظر دارند.
با توجه به اينكه هر نوع تبليغي مي بايستي مخاطب خاص خود را پيدا كند، بنابراين اين طبقه بندي كمك مي كند تا براي هر طبقه اجتماعي يك نوع تبليغ خاص صورت گيرد.
از جهت ديگر ، مخاطبان به كونه اي طبقه بندي شده اند كه مي بايستي همه تبليغات با توجه به نكات زير باشد:
-برنامه ريزي شده و سازمان دهي شده
-تخصصي بودن
-مردم پسندي
-محتواي عام پسند داشتن
با سپاسی بیکران
رسانه تبلیغاتی آگهی90
..