4 نکته مهم طبقه بندي مخاطبان در تبليغات (2024)

4 نکته مهم طبقه بندي مخاطبان در تبليغات (2024)

بازدید: 46257    انتشار: 1403/05/12    کد مطلب: 21341    دسته بندی: لیست آموزش

4 نکته مهم طبقه بندي مخاطبان در تبليغات (2024)


در يك طبقه بندي كه از مخاطبان شده است و نقش اساسي در نوع تبليغ و محتواي آن دارد، منزلت هاي اجتماعي و سطح سواد افرادمورد بررسي قرار گرفت. مثلا طبقات بالا به يك نوع موسيقي خاص و محصول خاص سلامتندند.

مخاطبان


اما طبقات پايين بيشتر سر گرمي و تنوع را مد نظر دارند. با توجه به اينكه هر نوع تبليغي مي بايستي مخاطب خاص خود را پيدا كند، بنابراين اين طبقه بندي كمك مي كند تا براي هر طبقه اجتماعي يك نوع تبليغ خاص صورت گيرد.


آگهی90,Agahi90

از جهت ديگر ، مخاطبان به كونه اي طبقه بندي شده اند كه مي بايستي همه تبليغات با توجه به نكات زير باشد:

-برنامه ريزي شده و سازمان دهي شده

-تخصصي بودن

-مردم پسندي

-محتواي عام پسند داشتن


با سپاسی بیکران
رسانه تبلیغاتی آگهی90


آگهی

آگهی

..
ثبت نام




ارسال نظر

[ نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود ]
درج آگهی رایگان

سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.

اینمادSSL

تماس با ما

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.
ایمیل: info [@] agahi90.ir

طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع برعهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شتاب دهنده تبلیغاتی آگهی90 محفوظ است
تصویر آیکن بگراند