10 نکته جالب اينترنت و تبليغات در سال (2024)

10 نکته جالب اينترنت و تبليغات در سال (2024)

بازدید: 27204    انتشار: 1403/05/12    کد مطلب: 21339    دسته بندی: لیست آموزش

10 نکته جالب اينترنت و تبليغات در سال (2024)


كارآمدي و قدرت هر رسانه از نظر پوشش مخاطبان و تاثيرگذاري هميشه از ابعاد گوناگون مد نظر بوده است. بي ترديد اينترنت مي تواند كارآمدترين رسانه با توجه به ابعاد باشد.

كافيست به اين مطلب توجه كنيد كه رسانه اي چون تلفن 74سال طول كشيد تا 50ميليون نفر را زير پوشش قرار دهد.

راديو 36سال اما اينترنت فقط4سال .

از نظر اطلاع رساني به كنش دو سويه تعاملي بيشتر در اينترنت مشاهده مي شود.رسانه ايستا،يك طرفه است. حتي در مبادله اطلاعات اما اينترنت يك تعامل دو سويه مي باشد و در تبليغ نيز اين امر مشاهده مي شود.كسترش روز افزون در صحنه سياست،تجارت و حتي مسائل اعتقادي نشان مي دهد كه وجود تعامل دو طرفه تاثيرگذاري بيشتري هم دارد.


اینترنت و تبلیغات,آگهی90

1. افزایش استفاده از تبلیغات فیلم‌های کوتاه: با توجه به افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی و مصرف کنندگانی که بیشتر از تبلیغات بر اساس ویدیو استفاده می‌کنند، اینترنت و تبلیغات فیلم‌های کوتاه به جای تبلیغات متنی و تصویری به طور گسترده‌تری به کار گرفته می‌شوند.


2. استفاده از هوش مصنوعی در تبلیغات: استفاده از هوش مصنوعی برای تبلیغات هدفمند و بر اساس رفتارهای مصرف‌کنندگان، در سال ۲۰۲۳ به طور گسترده‌تری صورت خواهد گرفت.


3. افزایش استفاده از تبلیغات پرداخت به اندازه‌ی کلیک: با افزایش استفاده از تبلیغات در اینترنت، تبلیغات پرداخت به اندازه‌ی کلیک به طور گسترده‌تری به کار گرفته می‌شوند.


4. افزایش استفاده از تبلیغات محتوایی: تبلیغات محتوایی که محتوای خود را با محتوای سایت‌ها و وبلاگ‌ها ترکیب می‌کنند، به طور گسترده‌تری در سال ۲۰۲۳ به کار گرفته خواهند شد.


5. افزایش استفاده از تبلیغات تعاملی: تبلیغات تعاملی که به مصرف‌کننده‌ها اجازه می‌دهند تا با آنها ارتباط برقرار کنند، در سال ۲۰۲۳ به طور گسترده‌تری به کار گرفته خواهند شد.


6. تبلیغات ویدیویی بر اساس داده‌های تحلیلی: با استفاده از داده‌های تحلیلی، تبلیغات ویدیویی بر اساس علاقه‌ها و رفتارهای مصرف‌کنندگان در سال ۲۰۲۳ به طور گسترده‌تری به کار گرفته خواهند شد.


7. استفاده از تبلیغات تلگرامی: با رشد کاربران تلگرام در سال ۲۰۲۳، تبلیغات تلگرامی به طور گسترده‌تری به کار گرفته خواهند شد.


8. تبلیغات محتوایی که محتوای خود را با اکانت های معتبر اشتراک می‌گذارد: با افزایش اعتماد به برندها و افراد معتبر، تبلیغاتی که محتوای خود را با اکانت‌های معتبر اشتراک می‌گذارند، در سال ۲۰۲۳ به طور گسترده‌تری به کار گرفته خواهند شد.


9. استفاده از تبلیغات قابلیت نمایش در ایمیل: تبلیغاتی که قابلیت نمایش در ایمیل را دارند، در سال ۲۰۲۳ به طور گسترده‌تری به کار گرفته خواهند شد.


10. استفاده از تبلیغات با صدای خودکار: تبلیغاتی که با صدای خودکار اجرا می‌شوند، در سال ۲۰۲۳ به طور گسترده‌تری به کار گرفته خواهند شد.


پيامدهاي تبليغات:

اگر تاثيرات تبليغ را از نظر مثبت و منفي بودن آن را بررسي كنيم هر دو جنبه در تبليغات مشاهده مي شود.


از بعد مثبت:

مي توان به پذيرش انديشه هاي جديد، آموزش مخاطبان، رشد پژوهش، گردش چرخه اقتصادي كشور و حتي نوآوري پيشرفت اشاره كرد.


از بعد منفي :

عوام فريبي يك نوع عكس العمل رواني در فرد ايجاد مي كند كه ممكن است به ناهنجاري رواني منجر شود. همچنين موضوع ايجاد فاصله زياد بين توانايي مالي وبدست آوردن آنچه كه تبليغ مي شود،از پيامدهاي منفي است.

از نظر اجتماعي، بمباران تبليغاتي ، يك نوع معارضه است.همچنين منفي بودن تبليغات موجب عوارض جسماني قلبي و عروقي مي شود.

عجب


نماد و نشانه در تبليغات:

مفهوم نماد به معناي پنهان كه در ظاهر اشيا نيست بكار مي رود. بسياري از نمادها مفهوم بين المللي دارد و بسياري براي يك كشور گاهي اوقات يك نماد مفهوم قومي و منطقه اي دارد. در طراحي يك آرم تبيليغاتي استفاده از نماد و نشانه با توجه به اينكه در چه منطقه اي زندگي مي كنيم در موفقيت محصول مؤثر است. بايستي توجه كرد كه بكارگيري اين نماد بايد به گونه اي باشد كه مخاطبان نيازهاي خود رادر آن ببينند.

با سپاسی بیکران
رسانه تبلیغاتی آگهی90

آگهی






ارسال نظر

[ نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود ]
درج آگهی رایگان

سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.

اینمادSSL

تماس با ما

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.
ایمیل: info [@] agahi90.ir

طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع برعهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شتاب دهنده تبلیغاتی آگهی90 محفوظ است
تصویر آیکن بگراند