10 نکته طلایی در مورد قدرت رسانه در تبلیغات اینترنتی (2024)

10 نکته طلایی در مورد قدرت رسانه در تبلیغات اینترنتی (2024)

بازدید: 20944    انتشار: 1402/11/26    کد مطلب: 21335    دسته بندی: لیست آموزش

10 نکته طلایی در مورد قدرت رسانه در تبلیغات اینترنتی (2023)


رسانه ها در مورد برجسته سازی که نوعی تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی است می گویند : به چه چیزی باید فکر کرد نه اینکه چگونه فکر کنیم.

در برجسته سازی ، کوشش زیاد خبری و همسوئی رسانه ها با هم یک تفکر را برجسته می کند و تحمیل می کند و نهایت اینکه ارتباط در تغییر نگرش و قانع سازی به یک امر مهم دیگری نیز مربوط است و آن پیام دهنده است که می بایستی هم قابل اعتماد باشد و هم منطق و استدلال داشته باشد و هم احساسات و اعتقادات مخاطبان را درک کند .


تبلیغات,آگهی90,Agahi90

1. رسانه‌های اجتماعی به عنوان یکی از قدرتمندترین رسانه‌های تبلیغاتی اینترنتی شناخته می‌شوند. با استفاده از این رسانه‌ها، می‌توان به طور موثری با مخاطبان در ارتباط بوده و به آن‌ها پیام‌های تبلیغاتی را ارسال کرد.


2. تولید محتوای اصیل و جذاب از دیگر نکات طلایی در تبلیغات اینترنتی است. تولید محتوایی که مخاطبان را جذب کند و بتواند به آن‌ها ارزش افزوده بدهد، می‌تواند به شدت تأثیرگذار باشد.


3. هدفمندسازی تبلیغات نیز از دیگر نکات طلایی در تبلیغات اینترنتی است. با استفاده از اطلاعات کاربران، می‌توان تبلیغات را به صورت هدفمند برای گروه‌های خاصی از مخاطبان نمایش داد.


4. تجربه کاربری بالا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. تعامل مناسب با کاربران و ارائه تجربه کاربری خوب، می‌تواند به عنوان یکی از عوامل موثر در جذب مخاطبان و افزایش فروش و درآمد باشد.


5. استفاده از ابزارهای تحلیل داده و اطلاعات نیز از دیگر نکات طلایی در تبلیغات اینترنتی است. با استفاده از این ابزارها، می‌توان به طور دقیق تر درک کاربران و نیازهای آن‌ها را داشته و بهترین راهبردهای تبلیغاتی را انتخاب کرد.


6. تحلیل رقبا و بازار نیز از دیگر نکات طلایی در تبلیغات اینترنتی است. با بررسی رقبای رقابتی و بازار، می‌توان بهترین راهبردها را برای تبلیغات و بازاریابی پیدا کرد.


7. استفاده از روش‌های جدید تبلیغاتی مانند تبلیغات ویدیویی و تبلیغات بنری هوشمند نیز می‌تواند به عنوان یکی از نکات طلایی در تبلیغات اینترنتی محسوب شود. این روش‌ها می‌توانند به عنوان روش‌های جذاب و مؤثر در تبلیغات اینترنتی شناخته شوند.


8. نظارت بر کیفیت تبلیغات و ارائه پشتیبانی بهتر نیز از دیگر نکات طلایی در تبلیغات اینترنتی است. ارائه پشتیبانی به مشتریان و رفع مشکلات آن‌ها می‌تواند به شدت موثر باشد.


9. استفاده از روش‌های پرداخت مختلف به عنوان یکی از نکات طلایی در تبلیغات اینترنتی محسوب می‌شود. با ارائه روش‌های پرداخت مختلف، مشتریان به راحتی می‌توانند از خدمات شما استفاده کنند.


10. استفاده از روش‌های تبلیغاتی متنوع و تنوع در کانال‌های تبلیغاتی نیز از دیگر نکات طلایی در تبلیغات اینترنتی است. با استفاده از تنوع در روش‌های تبلیغاتی و کانال‌های تبلیغاتی، می‌توان بهترین رویکردها را برای تبلیغات پیدا کرد و بازدهی بالاتری را برای تبلیغات داشت.

ويژگي پيام دهنده: مورد اعتماد بودن


 در تبليغ يك كنش يك سويه مطرح است يعني خواست و نياز و منافع تبليغ كننده مورد نظر است درحالي كه در ترغيب يك كنش دو سويه مطرح است يعني نيازها ، خواسته ها و انگيزه هاي مخاطب نيز در نظر گرفته مي شود.

 متغيرهايي كه مربوط به مخاطب است شرايط روحي و رواني جامعه بايد سنجيده شود. بعد منفي تبليغات اين است كه اوقات فراغت افراد را مي گيرد.

اقنا يك كنش دو سويه است بين پيام دهنده و پيام گيرنده و براي اينكه اين اقنا واقع شود بايد دليل بياورد.

ارسطو مي گويد منبع خبر با احساس مخاطبان بايد جور باشد.


پيام دهنده چه ويژگي بايد داشته باشد؟

مورد اعتماد باشد

گروههاي مرجع و داوري

قشري از مردم هستند كه ما در مقايسه منزلت اجتماعي خودمون با آنها ، آنها را مورد مرجع و داوري قرار مي دهيم.

آيا فقط افراد مي توانند گروههاي مرجع و داوري قرار بگيرند؟

خير رسانه ها هم مي توانند گروه مرجع و يا داوري باشند

اقناع اولين شرطي است كه تبليغ به كار مي برد

ارسطو مي گويد:

 پيام دهنده بايد خودش را قابل اعتماد نشان دهد

هم بايد مورد قبول باشد و هم خودش را مورد قبول قرار دهد

با تبليغ مي شود ذائقه فرهنگي مردم را عوض كرد.


آگهی رایگان


تفاوت تبليغ و ترغيب:

تبليغ يك كنش يك سويه است ولي ترغيب اول در مورد نيازهاي مخاطب بررسي مي كند و براساس نيازهاي مخاطب تبليغ مي كند

ترغيب يك كنش دو سويه است مثل اقناع

 سه نوع تبليغ داريم :

1-خاكستري               2- سياه                  3-سفيد

اعتدال يك مبناي فكري مي باشد

پيام در مشخصه هاي اقناع بايد ادله داشته باشد

 ويژگي هاي قناع :

1-     كنش دو سويه است

2-     گذشته مخاطبان در اقناع بايد رعايت شود

3-     ادله داشته باشد

 ساختار قدرت

آناتومي قدرت   وقتي بتوانيم ايجاد قبول در يك فرد بكنيم ديگر حضور فيزيكي لازم نيست

سازمان قدرت

 يك اقناع زماني موفق است كه بر پنهاني ترين انگيزه هاي افراد اثر بگذارد

 ماكس وبر , قدرت يعني چه ؟

 چند نوع قدرت داريم ؟ كدام يك بيشتر در تبليغ است نه ترغيب اما مورد قبول مي باشد؟

قدرت كاريزمائي

 آيا قدرت في نفسه فساد آور مي باشد يا خير؟

از نظر علماي غرب قدرت في نفسه فساد مي آورد اگر حرارت را از آتش نمي توان گرفت فساد را نيز از قدرت نمي توان گرفت اما علماي اسلامي مي گويند قدرت ماهيتاً فساد آور نيست آنچه كه فساد آور است سوء استفاده از قدرت مي باشد

 اگر قدرت به كسي داده مي شود:

1-  محدود به زمان شود

2- اهرم هاي نظارتي روي اعمال و رفتار باشد

تبلیغات کلیکی

   انواع قدرت:

- قدرت كاريزمائيك : قدرتي كه منشا قدرت خداست يعني دستورات الهي . انسانها هم مي توانند قدرت كاريزمائي داشته باشند

-  قدرت شخصي :‌قدرت اخلاقيات و نفسانيات مي باشد.

-  قدرت سنتي : به سنت افراد مسن قدرتمند ترند.

-  قدرت دانش (تخصصي): قدرتي كه از دانش منشا مي گيرد.


 سنت قدرتمند تر است يا قانون ؟ بله سنت قدرتمند تر است.


با سپاسی بیکران

رسانه تبلیغاتی آگهی90



آگهی

آگهی

..
ثبت نام





ارسال نظر

[ نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود ]
درج آگهی رایگان

سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.

اینمادSSL

تماس با ما

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.
ایمیل: info [@] agahi90.ir

طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع برعهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شتاب دهنده تبلیغاتی آگهی90 محفوظ است
تصویر آیکن بگراند