10 تاثیر جالب شبکه های اجتماعی در تبلیغات (2024)

10 تاثیر جالب شبکه های اجتماعی در تبلیغات (2024)

بازدید: 28633    انتشار: 1403/05/12    کد مطلب: 21277    دسته بندی: لیست آموزش
10 تاثیر جالب شبکه های اجتماعی در تبلیغات (2024)


پس از گسترش کاربردي اینترنت در دنيا، استفاده از وب سایت ها و وبلاگ ها به عنوان رسانه هاي جدیدتبليغاتي، توجه بسياري از شرکت ها را به خود جلب کرد و بر اثر آن، روش ها و شيوه هاي جدیدي برايتبليغات در اینترنت ابداع شد. تبليغات اینترنتي اکنون مورد توجه بسياري از صاحبان کالا و خدمات است.

تبلیغات پایا

1. افزایش دسترسی به مخاطبین: با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، تبلیغ‌ها برای بیشتر مخاطبین قابل دسترسی هستند. این باعث می‌شود که تبلیغ‌ها بیشتر دیده شده و این امر می‌تواند باعث افزایش فروش و درآمد شرکت‌ها شود.

2. تنوع در فرمت تبلیغات: شبکه‌های اجتماعی به تبلیغ‌دهندگان اجازه می‌دهند که از فرمت‌های مختلفی برای تبلیغ کردن استفاده کنند، از جمله تبلیغات تصویری، ویدئویی و تبلیغات متنی.

3. هدف‌گیری دقیق: شبکه‌های اجتماعی به تبلیغ‌دهندگان اجازه می‌دهند که تبلیغات خود را به دقت به گروه‌های خاصی از مخاطبین هدف بزنند، که این باعث می‌شود که تبلیغات بازده بیشتری داشته باشند.

4. تبلیغات مستقیم: شبکه‌های اجتماعی به تبلیغ‌دهندگان اجازه می‌دهند که تبلیغات خود را به صورت مستقیم به مخاطبین خود نمایش دهند. این باعث می‌شود که تبلیغات بیشتر دیده شوند و نتیجه‌بخش‌تر باشند.

5. برندینگ: با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، شرکت‌ها می‌توانند برند خود را به نحوی تبلیغ کنند که باعث افزایش شناخت برند در میان مخاطبین شود.

6. بازخورد بهتر: شبکه‌های اجتماعی به تبلیغ‌دهندگان اجازه می‌دهند تا بازخورد مخاطبین خود را به تبلیغات خود ببینند و از آن بهره بگیرند تا تبلیغات خود را بهبود بخشند.

7. تبلیغات تعاملی: شبکه‌های اجتماعی به تبلیغ‌دهندگان اجازه می‌دهند تا تبلیغات تعاملی را برای مخاطبین خود راه‌اندازی کنند، به عنوان مثال، تبلیغاتی که به کاربران اجازه می‌دهد که با آنها تعامل کنند، بهبود درک کاربران از تبلیغات و افزایش بازدهی آنها را به همراه دارد.

8. تبلیغات ارزان‌تر: تبلیغ کردن در شبکه‌های اجتماعی معمولاً ارزان‌تر از روش‌های تبلیغات دیگر است، به خصوص برای کسب‌وکار‌های کوچک و متوسط.

9. افزایش ترافیک وب‌سایت: با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، تبلیغ‌دهندگان می‌توانند ترافیک وب‌سایت خود را افزایش دهند، به خصوص اگر تبلیغات خود را به صورت لینک درج کرده باشند.

10. افزایش اعتماد به برند: با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، شرکت‌ها می‌توانند اعتماد به برند خود را افزایش دهند، با نشر محتوای مفید و تاثیرگذار برای مخاطبین خود.

گستره ي اینترنت و نوع اثرگذاري آن باعث شده است که برخي از شرکت ها، تلاش هاي سنتي تبليغات
را فراموش کنند و صرفا با تبليغات مدرن، فعاليت هاي حرفه اي خود را به دیگران معرفي کنند.

در ادبيات جدید تبليغات، تعریف هایي نيز براي تبليغات اینترنتي ذکر شده است. براي نمونه،
از اولين کساني است که در زمينه ي تبليغات اینترنتي و چگونگي نگرش مصرف دوکافي «تبليغات» ارزش تبليغات و تبليغات در وب تحقيقاتي انجام داده است. وي در مقاله اي با عنوان اینترنتي را از نظر مصرف کنندگان، در بردارنده ي بسياري از مطالب و مضامين تجاري موجود در وب ميداند؛ از تبليغات الكترونيكي شبيه به تبليغات سنتي تابلوهاي تبليغاتي و بنرها ( گرفته، تا انواع دیگري که و دیگران ) مانند ایجاد پایگاه اینترنتي همچنين اینترنتي را هر نوع محتوا و مضمون تجاري موجود در اینترنت مي دانند که شرکت ها براي آگاه کردن. مصرف کنندگان در مورد کالاها و خدمات خود طراحي مي کنند، بعضي دیگر نظير پاتون و همكارش نيز تبليغات اینترنتي را به طور ساده، استفاده از اینترنت براي تبليغاتدانسته اند. 

آگهی90


بنابر این، با در نظر گرفتن بعد رسانه اي، اینترنت و با توجه به تعریف تبليغات تجاري، ميتوان تبليغات اینترنتي را چنين تعریف کرد: "به کارگيري اینترنت و فناوري هاي زیرمجموعه ي آن )مانندوب و پست الكترونيكي(در سازمان هاي تجاري، براي انجام دادن فعاليت هاي تبليغاتي مورد نظر

جهاد نرم افزاری


".تبليغات اینترنتي به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسيله ارتباطي براي ارسال تبليغات در محيط وب، اشاره دارد. در تعریفي دیگر، تبليغات اینترنتي را این گونه تعریف کرده اند: "نمایش دادن نام ها وعلایم تجاري، شعارها و تصویرهاي تبليغاتي در سایت هاي پر بيننده ي اینترنت، به نحوي که به تحققهدف هاي تبليغات کمک کند. تبليغات اینترنتي در مقایسه با تبليغات سنتي، از مزیت هاي قابل ملاحظهاي برخوردار است، که از آن جمله مي توان به این موارد اشاره کرد:
آگهی رایگان


- ایجاد ارتباط دوطرفه با مخاطب
- توانایي هدف گيري ایستا و پویاي مشتریان
- دسترس جهاني و شبانه روزي
- ارسال و نگهداري و به روز رساني آسان
- قابليت اندازه گيري و ردگيري بالا
- طراحي پيام آگهي و قابليت فروش
- هزینه ي کم تبليغ در اینترنت، نسبت به سایر رسانه ها
-دستيابي به بازار جدید در حال گسترش


با سپاسی بیکران
رسانه تبلیغاتی آگهی90

آگهی

آگهی

..
ثبت نام




ارسال نظر

[ نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود ]
درج آگهی رایگان

سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.

اینمادSSL

تماس با ما

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.
ایمیل: info [@] agahi90.ir

طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع برعهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شتاب دهنده تبلیغاتی آگهی90 محفوظ است
تصویر آیکن بگراند