10 ترفند تبلیغات خلاق در افزایش فروش (2024)

10 ترفند تبلیغات خلاق در افزایش فروش (2024)

بازدید: 28325    انتشار: 1403/05/12    کد مطلب: 21271    دسته بندی: لیست آموزش

10 ترفند تبلیغات خلاق در افزایش فروش (2024)

 

1. استفاده از تصاویر خلاقانه: تصاویر خلاقانه می‌توانند توجه مخاطبان را جلب کنند و باعث افزایش بازدید صفحه یا افزایش فروش شوند.


2. ارائه تخفیف‌های ویژه: ارائه تخفیف‌های ویژه و محدود به مدت زمان معین می‌تواند مشتریان را به خرید ترغیب کند.

تبلیغات

3. استفاده از ارزش افزوده: ارائه ارزش افزوده به مشتریان به عنوان بخشی از تبلیغات خود، می‌تواند باعث افزایش فروش شود.


4. تبلیغات بازی‌های رایگان: ایجاد بازی‌های رایگان برای مشتریان و ایجاد تبلیغات برای آنها می‌تواند باعث افزایش فروش شود.


5. استفاده از تبلیغات طنز: استفاده از تبلیغات طنز می‌تواند باعث جذب توجه مخاطبان و افزایش فروش شود.


6. ترویج محصولات در شبکه‌های اجتماعی: تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند باعث افزایش فروش و شناخت محصولات شما در بین مخاطبان شود.


7. استفاده از تبلیغات ویدیویی: ایجاد تبلیغات ویدیویی می‌تواند باعث جلب توجه مخاطبان و افزایش فروش شود.


8. ایجاد تبلیغات در محیط‌های محلی: تبلیغات در محیط‌های محلی مانند رسانه‌های محلی، رادیوها و اعلانات محلی می‌تواند باعث افزایش فروش شود.


9. تبلیغات تلویزیونی: ایجاد تبلیغات تلویزیونی می‌تواند باعث جذب توجه مخاطبان و افزایش فروش شود.


10. برگزاری رویدادهای تبلیغاتی: برگزاری رویدادهای تبلیغاتی مانند نمایشگاه‌ها و رویدادهای محلی، می‌تواند باعث افزایش فروش شود.

چند نکته برای فروش:

 

- کار مشتری را تا آنجا که می توانید بیاموزید. از کارخانه بازدید کنید با نحوه تولید آشنا شوید به اندازه کافی راجع به آنها مطالعه کنید . شرط اساسی شناخت مشتری، مصرف کننده ، محصول و بازار است.

لویی پاستور‌: (شانس همراه کسی است که همیشه حاضر است)

 

- مصرف کننده محصول را بشناسید : در مورد آنها مطالعه کنید آنها را حس کنید. در دنیای آنها غوطه ور شوید .

 

- جایگاه کنونی محصول را بررسی کنید: نویسنده کتاب به جایگاه سازی معتقد است در مغز هر مصرف کننده برای یادآوری میزان محدودی حافظه وجود دارد. آنها احتمال می دهند برای هر محصول سه نام در ذهن باقی می ماند.

اگر روی محصولی کار کنید که یکی از سه نام نیست باید یکی از رقیبان را از میدان به در کنید. جایگاه خود را بین رقبا شناسایی کنید. در کدام عرصه ها به دفاع مانده اید؟ تا جای ممکن در مورد محصول و نام تجاری خود ادعا کنید. پرچم خود را در بلندترین قله بکوبید.

 

- دقت کنید چیزی که می گویید مهم باشد. پیام باید توجه افراد را به خود جلب کند. باید خواسته مصرف کننده باشد و در جهت رفع مشکل باشد.

 

- تبلیغات رقبای خود را بررسی کنید. استراتژی نام های تجاری موفق را شناسایی کنید.

خلق آگهی: گفتن حرفی درست به شکلی درست!


- برای تعیین یک استراتژی قوی پافشاری کنید.

استراتژی واضح و روشن می تواند امید بخش باشد. استراتژی های مبهم دست و پای شما را می بندند. استراتژی باید ساده باشد.

 

تبلیغات خلاق

 

فراموش نکنید که با دو مشکل روبرو هستید: مشکل مشتری و مشکل خودتان

 

مشکل مشتری: بیان واقعیت هاست که با گفتن حرف راست حل میشود.

 

مشکل شما: گفتن آن حرف به شکلی درست و جذاب

 

 

مشکل را به عنوان سوال مطرح کنید:

تبلیغ فولکس واگن ۱۹۶۰: جهت اثبات این امر که در شرایط سخت برف و یخ بندان هم قابل اطمینان است این سوال مطرح شد‌: هیچ فکر کرده اید راننده ماشین راه بازکن چگونه به ماشین خود می رسد؟

 

- واقعیت اساسی را درباره محصول پیدا کنید: رنگ مو برای جوان تر به نظر رسیدن نیست بلکه برای این است که خود را بیشتر بپسندیم.

 

روی فواید محصول تاکید کنید:

خصوصیات محصول مهم نیست بلکه فوایدی که این خصوصیات ایجاد می کنند مهم است. دقت کنید که انسانها مته شش میلیمتری نمی خرند بلکه آنها به دنبال سوراخ ۶ هستند.

 

روی مد تاکید نداشته باشید:

مدها دائما تغییر می کنند. به جای تلف کردن وقت روی موضوع های گذرا و قول زننده فعالیت خود را روی نیازهای اساسی انسان متمرکز کنید.


محصول رقیب را امتحان کنید:

نقطه ضعف پیشتاز را بیابید و از آنجا به او حمله کنید.در بازار اتومبیل کرایه آمریکا شرکت (اویس Avis) ‌از هرتز عقب تر بود به مشتریان خود گفت در شرکت ما با صف های کوتاه تری مواجه خواهید شد.

 

آفلاین


 

حرف راست را بگو و راهت را ادامه بده:

شرکت Avis : ما دومین هستیم و به این دلیل بیشتر فعالیت می کنیم.

 

ساده = خوب:

اگر از این متن خواستید چیزی یاد بگیرید بگذارید آن یک چیز این باشد: ساده بودن در هر زمان بهترین روش است.

آگهی

آگهی

..
ثبت نام


 با سپاسی بیکران

رسانه تبلیغاتی آگهی90




ارسال نظر

[ نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود ]
درج آگهی رایگان

سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.

اینمادSSL

تماس با ما

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.
ایمیل: info [@] agahi90.ir

طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع برعهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شتاب دهنده تبلیغاتی آگهی90 محفوظ است
تصویر آیکن بگراند