7 فعالیت جالب تبلیغاتی در پیشرفت کسب کار (2024)
▪گزارشهای سالیانه: گزارشهای سالیانه بیشتر برای سهامداران منتشر و توزیع میشوند
و غالباً با مرور فعالیتهای سالیانه، چالشها و موقعیت مالی شرکت همراه
هستند.
▪همکاری یا بازسازی استراتژیک: اگر شرکت شما درگیر همکاری با شرکتی دیگر است و یا در حال بازسازی
استراتژیک خود میباشد، حتماً آن را صریحاً اعلام و تبلیغ کنید.
▪شبکهسازی: اگر با همنسلها، سازمانهای حرفه و کسانی نظیر آموزشگرها، مشاوران،
عرضهکنندگان و کسانی در خارج از شرکت خود در ارتباط هستید، آن را اعلام
و تبلیغ کنید.
▪استثناییها: دیدهاید خیلیها بر روی قلمها و تیشرتها و فنجانهای قهوه و
غیره تبلیغات میکنند. این تبلیغات هنگامی مؤثر واقع میشود که مشتریهای
استثنایی و ویژهای داشته باشند البته هزینه تولید و ارسال برای این مشتریان
استثنایی هم، هزینهای قابل اعتنا خواهد بود.
▪معرفی: شما احتمالاً در رشتهای تخصص دارید. راههایی پیدا کنید که بتوانید
در سمینارها ولو به صورتی مختصر فعالیت و تخصصتان را ارایه کنید. معرفی
در عرصههایی چون نمایشگاههای تجاری، سمینارها، نشستهای اتاق بازرگانی
و گردهمایی مناسب است. حتی اگر پانصد بروشور توزیع کرده باشید و فقط پنج
نفر با شما ارتباط بگیرند، کارتان موفق بوده است، هر چند ممکن است خودتان
را به ۳۰ نفر معرفی کیند و از پانزده نفر آنها جواب بگیرید.
▪ارتباط با طرفهای اصلی: سعی کنید از هر بخشی که با آنها سروکار دارید، دست کم با یک
نفر در تماس باشید و او را فقط سالی یک بار به ناهار دعوت کنید. ارتباطات
غیررسمی گاهی بسیار پرقدرت عمل میکند.
..
با سپاسی بیکران