5 نکته جذاب بازاریابی از راه دور و افزایش فروش (2024)
▪صفحات وب: تبلیغات در محیط وب اکنون به روش رایجی تبدیل شده است. آگهی و تبلیغ در محیط وب به تجهیزات و تخصص ویژه نیاز دارد که از جمله آنها میتوان به دسترسی به کامپیوتر، داشتن سرویس اینترنتی، انتخاب نام سایت، ثبتنام برای دامنه، طراحی گرافیک و در نظر گرفتن امکان فروش آنلاین اشاره کرد. تبلیغ وبسایت و مطرح ساختن آن از طریق موتورهای جستوجو و نیز روزآمد نگاه داشتن سایت از جمله مواردی است که در این عرصه باید به آن توجه داشت.
▪تبلیغات تلویزیونی: خیلیها به دلیل گران بودن تبلیغات تلویزیونی، استفاده از آن را
در دستور کار خود قرار نمیدهند. تبلیغات تلویزیونی از انواع دیگر تبلیغات
گرانتر است. مبنای محاسبه نرخ آگهی در تلویزیون هم همان موارد مطرح در
رادیو است.
▪راهنمای تلفن مشاغل: اگر شغل شما در ردیف مناسب خودش وارد شود، آنگاه میتوان آگهی
دادن در راهنمای تلفن مشاغل را مؤثر دانست. نکته مهم دیگر در این زمینه
این است که نام شرکت شما هم بالاخره باید به خوبی گویای نوع محصولات
و خدمات شما باشد.
فعالیت تبلیغی از طریق رسانهها (خبرنگاران، گزارشگران و غیره)
▪مقالاتی که مینویسید: آیا چیزی در شرکت و فعالیت شما هست که تأثیری قوی داشته باشد.
اگر پاسخ مثبت است، نشریات محلی را تجربه کنید و در مقالهتان چیزهایی
را بیاورید که حول همان تأثیر قوی باشد و با مخاطب رابطه برقرار کند.
پوشه حاوی اطلاعات شغلی: استفاده از پوشه حاوی اطلاعات شغلی برای
در اختیار رسانهها قرار دادن یک روش مفید تبلیغاتی است. این پوشهها غالباً
حاوی اطلاعات و تصاویر مربوط به یک شغل است که محصولات و خدمات شرکت
را معرفی میکند و با اظهارنظرهای مشتریان راضی از محصولات یا خدمات
همراه است.
▪بیانیههای خبری: بیانیههای خبری راجع به یک رویداد به رسانهها نوعی هشدار میدهند
تا نظر آنان برای پوشش خبری رویداد مربوطه جلب شود. عناصر خبری نظیر که،
چه، کجا، چرا و چه وقت غالباً در این بیانیهها وجود دارد و بعضی وقتها
هم به همراه عکس به روزنامهها فرستاده میشوند تا کار پوشش خبری آسانتر
صورت گیرد.
با سپاسی بیکران
..