4 نکته چالش واقعی تبلیغات (2024)
مزایای خدمات نامحسوس میتواند به طور مؤثری با مصرف کنندگان توسط مرتبط
ساختن خدمات با تجربه زندگی آنها ارتباط برقرار نماید.
بنابراین چالش
واقعی برای تبلیغات خدماتی چگونگی تسخیر و جذب این گونه تجربیات ذهنی و فردی
به طور موثر و اثربخش میباشد. بیان میکند که به منظور تسخیر مؤثر
تجربیات ذهنی، تبلیغات باید پر شور و نشاط, قوی، واقعی و نهایتاً ارزشمند باشد. منظور
از ارزشمند بودن این است که تجربیات زندگی بااهمیت، مثبت و انگیزشی میباشند.
تبلیغات یکی از مؤثرترین وسایلی است که میتوان به وسیلۀ آن گردشگران را جذب
کرد. بنا به توصیه "سازمان جهانی جهانگردی" سازمانهای ملی گردشگری باید ۴ تا 5
درصد از بودجۀ خود را به تبلیغات گردشگری اختصاص دهند.
...
تبلیغات، انتظارات مشتریان را با دادن وعده هایی در مورد محصوالت و خدمات بالا میبرد. زمانی که این وعدهها محقق نشوند مشتریان دارای تجربیات ضعیفی میباشند.
بنابراین زمانی که تبلیغات، انتظارات مشتریان را بالا میبرد به منظور ایجاد یک تجربه
نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش... 93
مشتری عالی، باید تجربه مشتری فراتر از انتظارات آنها باشد. یک تجربه خوب به وضوح
خالصه سادهای از روابط بین تبلیغات و تجربه مشتری را نشان میدهد...
اگر شرکت ها
برای تبلیغاتشان هزینه صرف نمایند و انتظارات مشتریان را افزایش دهند اما بر روی
تجربیات مشتری سرمایه گذاری نکنند، آنها باید ریسک سرمایه گذاری در ارائه یک تجربه
مشتری ضعیف را قبول نمایند.
با اینکه توجه به تبلیغات بهعنوان عاملی مهم در بالا بردن ارزش ویژه برند، کاملا متداول است.
در نظر داشتن این موضوع که مصرف کنندگان،
دریافت کنندگان انفعالی تبلیغات تصویری نیستند، ارزشمند میباشد. در واقعیت،
2 ارزشهای برند، ذهنی است و اسینگا
و دیگران بیان میکنند که "مصرف
کنندگان و عادت هایی آن ها میباشد که باعث شکلگیری تمایالتی میشود که منجر به
برندسازی میشود که برند سازی از توانایی انتخاب جدایی ناپذیر است که تبلیغات به
کنترل و تصاحب ارزش کمک مینماید و به آن سمت و سو میبخشد. اگر ما تبلیغات
انجام ندهیم محصوالتمان برند سازی خود را در ذهن مصرف کننده به دست میآورند، اما
ممکن است این برند سازی با آنچه مد نظر ما میباشد، متفاوت باشد". در تمامی سطوح
بازاریابی، تبلیغات تصویری و تخیلی به عنوان یکی از اجزای اصلی ایجاد تصویر از برند
۴ شناسایی شده است.