10 نکته کارآفرینی و رونق کسب وکار و افزایش فروش (2024)
رسانه تبلیغاتی آگهی90 : نمیدونم الان تو کدوم کشور, تو کدوم شهر و کجا نشستی
و دارای این آموزش رو میخونی اما قبلش باید چند تا سوال از خودت بپرسی و یه
جورایی جوابی منطقی برای این سوالات پیدا کنی و نمیخواد این جواب ها رو به
ما بدی فقط به خودت جواب بده :
الان تو کدون کشوری ؟
تو کدوم شهری ؟
کسب و کارت کجاست؟
کسب و کارت چیه ؟
جایگاه کسب و کارت کجاست ؟
اندازه کسب و کارت چقدره ؟
چی تولید میکنی, چی میفروشی یا خدمات شما چیه ؟
کسب و کارت تو کدوم خیابانه ؟
مغازه داری یا کارگاه یا شایدم کارخونه؟
اگه مغازه داری مغازه ات تو کدوم خیابانه ؟
آیا اون خیابان شلوغه یا خلوت؟
بقول قدیمی های بازار, پاخوره یا نه ؟
محصولات یا خدماتت بدرد چه کسانی میخوره؟
آیا برای اینکه محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کنی چاره ای اندیشیده ای؟
در هر صورت, هر کجا که باشی و هر چی که تولید میکنی یا میفروشی دیگه مهم نیست, مهم اینه که چقدر میتونی خودت و محصولاتت و یا خدماتت رو به دیگران معرفی کنی, البته که تولید خوبه, فروش خوبه !!! ولی تو دنیای واقعی هر کجا که باشی هر شهر یا کشوری که باشی حتی تو شلوغ ترین خیابان دنیا که باشی ,گران قیمت ترین مغازه دنیا رو هم که داشته باشی بازم محدودیت های فیزیکی - ترافیکی برای کسب و کارت وجود داره ولی فضای اینترنت هیچ محدودیتی نداره فقط کافیه یه سری قوانین و استفادشو یاد بگیری و شروع کنی از قدرت و پتانسیل این فضای چند میلیارد نفری در راستای بهبود کسب و کار خودت استفاده کنی مطمئنا در سراسر دنیا کسانی هستند که به تولید شما – فروش شما – خدمات شما نیاز دارند ولی شما که تو یه کشور دیگه یه شهر دیگه و یه خیابون دیگه هستی و خدمات خودت رو محدود کردی به اونجا ! ! !
در کشور عزیزمان ایران روزانه حدود 45 میلیون جستجو انجام میشه و کاربران کالا, محصولات و خدمات خود را از این فضا تامین و تهیه میکنند البته نگفتم از جمعیت 80 میلیون نفری 45 میلیون نفر از اینترنت استفاده میکنند گفتم حدود 45 میلیون جستجو انجام میشه ممکنه شما در طول شبانه روز بارها و بارها به اینترنت متصل بشید و هر لحظه از آن بدنبال محصول, کالا و یا خدماتی باشید. این موضوع اهمیت حضور کسب و کارهای مختلف را در فضای وب بخوبی نمایان میسازه.
خوب حالا باید چیکار کرد؟ یه راحش اینه که برای کسب و کارتون یه سایت داشته باشید یا یه وبلاگ. آیا باید فقط به همین بسنده کرد؟ اون سایت یا وبلاگ مثل یه سوزن میمونه تو انبار کاه. بله خوبه که یه سایت یا یه وبلاگ داشت اما کافی نیست.
شبکه های اجتماعی؟ بله شبکه های اجتماعی جایگاه خوبی برای رد و بدل کردن انواع نیاز هاست اما بازم کافی نیست. باید دید که چند نفر رو میتونی فالو (follow) کنی و اینکه چند نفر حاضرمیشن شما رو فالو (follow) کنند.
چون اگه فالوتون نکنند هر پستی که قرار میدید رو خیلی ها نخواهند دید. این رو برای کسانی میگم که تازه میخوان کسب و کارشون رو تو فضای مجازی اینترنت راه اندازی و پیگیری نمایند. "فالو (follow) به معنی دنبال کردنه"
یعنی اگه تو هر شبکه اجتماعی شروع کنی الکی فقط به پست گذاشتن باید بهت بگم کسی پست های شما رو نمیبینه وقت و هزینه هات به هدر میره. پس چیکار باید کرد؟ قبل از هر اقدامی در هر شبکه اجتماعی باید قوانین و مواردی رو که سایت مربوطه منتشر کرده رو یاد گرفت و در جهت بیشتر دیده شدن بکار بست و هر شبکه اجتماعی ممکنه سیاست های مخصوص خودش رو داشته باشه و شما باید کم کم یاد بگیری و هیچ وقت به یک شبکه اجتماعی بسنده نکنی. چرا ؟ چون اگه یه روز جلوی حساب کاربری شما رو بست همه چیز یه شبه به باد میره . . . پس شبکه اجتماعی هم خوبه ولی کافی نیست.
میخوام یه راهکار خوب از هزاران راهکاری که ممکنه وجود داشته باشه رو بگم: یکی از این راهکارها سایت های معتبر تبلیغاتی هستند که دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن تجارت رو داشته باشند این سایتها هم برای کسب و کارهای که سایت ندارن مفید اند و هم برای کسب و کارهای که سایت دارند. چطور برای کسایی که سایت دارند هم مفیداند؟
عجله نکنید الان میگم... کسانی که برای کسب و کارشون سایت دارند باید هفت خان رستم رو طی کنند تا سایتشون رو روزی حداقل 1000 نفر فقط ببینند. نمیخوام اینجا به وبمسترها درس سئو بدم چون هر وبمستری یا بقول معروف هر مدیر محترم سایتی کم و بیش اطلاع دارند اینو فقط عمومی عرض میکنم, که برای زنده موندن کسب و کار تو این جمعیت میلیاردی فقط باید اطلاعاتت رو افزایش بدی و بقولی آپدیت (update) باشی.
برای کسانی که سایت دارند یا حتی وبلاگ به این درد میخوره که براشون بک لینک ایجاد میشه و وجود بک لینکهای زیاد برای رسیدن به صفحه اول موتور جستجوی ما که همون آقای گوگل هست خیلی مفیده میپرسی چرا؟ خوب بیشتر مردم کره زمین اسم یکی دو تا موتور جستجو را میتونند حفظ کنند. نمیتونند که آدرس هزار سایت رو به حافظه شون بدن. پس باید قبول کرد که هر سایتی و هر کسب و کاری از طریق موتورهای جستجو پیدا میشه که ما ایرانی ها بیشتر گوگل رو مورد پسند قرار دادیم این در بعضی از کشورها متفاوت هست.
در هر صورت باید بیشتر راه ها رو رفت و مجموع تمام این راه های موجود و راه های که ممکنه در آینده یاد بگیری میتونه به کسب و کارت کمک کنه, گروه رسانه تبلیغاتی آگهی90 نیز در این راستا توان کمک به تمام کسب و کارهای موجود رو در کنار دیگر همکاران محترمش داره, ماندگاری بالا, مخاطبان فراوان, قیمت مناسب از ویژگی های این گروه تبلیغاتی محسوب میشود. بعضی از سایت های غیر تبلیغاتی ممکنه با به رخ کشیدن رتبه ی آلکسای (alexa) خود برای جذب تبلیغات از این ابزار مفید اینترنت استفاده ببرند ولی شما باید به میزان ترافیک یا بازدید از سایت مورد نظر حتما توجه داشته باشید. بعضی از سایت ها با رتبه ی آلکسای (alexa) کمتر از هزار ممکنه در طول روز کمتر از 1000 بازدید داشته باشند.
در نهایت باید برای کسب و کار خود تبلیغ داشته باشید. سعی کنید در هر شبکه اجتماعی و هر سایت تبلیغاتی, ردی موثر و مفید از کسب و کارتان بجا بگذارید تا مجموع این روش ها بتواند به رونق فروش کالا, محصولات و خدمات شما کمک نماید.
در گروه تبلیغاتی آگهی90 شما میتوانید تعداد زیادی آگهی و تبلیغات برای کسب و کار خود قرار دهید. و سعی کنید از تصاویری گویا, متنی زیبا که حداقل دارای 250 کلمه مفید باشد استفاده کنید. این 250 کلمه برای رعایت یکی از صدها الگوریتم گوگل است. موتور جستجوی گوگل صفحاتی را که دارای کمتر از 250 کلمه میباشد را جزء صفحات زرد رنگ (YellowPage) و درنهایت ا.س.پ.م تلقی میکند. از کلید واژه ای مناسب و مربوط به کسب و کار خود برای بهتر و راحت تر پیدا شدن کسب و کارتان استفاده نمایید و در این کار زیاده روی ننمایید.
کارآفرینی و رونق کسب وکار موضوعاتی هستند که در هر زمانی برای شرکتها و کارآفرینان بسیار مهم هستند. در زیر 10 نکته مهم در مورد کارآفرینی و رونق کسب وکار و افزایش فروش را بررسی میکنیم:
1. شناخت بازار و رقبا: شناخت بازار و رقبای خود باعث میشود تا بتوانید بهترین راهکارها را برای کسب و کار خود انتخاب کنید و در نتیجه رونق کسب و کار خود را بیشتر کنید.
2. توسعه محصولات و خدمات: توسعه محصولات و خدمات جدید میتواند به افزایش فروش و رونق کسب و کار کمک کند.
3. استفاده از فناوری: استفاده از فناوری جدید میتواند به بهبود فرآیندهای کسب و کار و افزایش بهرهوری کمک کند.
4. ارتقای تجربه مشتریان: ارتقای تجربه مشتریان باعث میشود که مشتریان شما با کسب و کار شما ارتباط بهتری برقرار کنند و برای شما بازگشتی بیشتر داشته باشند.
5. بهبود روابط با مشتریان: روابط خوب با مشتریان باعث میشود که اعتماد مشتریان به کسب و کار شما افزایش پیدا کند و در نتیجه، فروش شما نیز افزایش پیدا میکند.
6. افزایش نفوذ در بازار: با افزایش نفوذ در بازار، میتوانید بازار خود را گسترش دهید و در نتیجه، فروش خود را افزایش دهید.
7. تبلیغات و بازاریابی: تبلیغات و بازاریابی مناسب میتواند به افزایش فروش و رونق کسب و کار کمک کند.
8. توسعه شبکه روابط عمومی: توسعه شبکه روابط عمومی باعث میشود که ارتباط شما با شرکای تجاری و مشتریان خود بهبود یابد و در نتیجه، فروش شما نیز افزایش پیدا میکند.
9. مدیریت بهینه منابع: با مدیریت بهینه منابع خود میتوانید هزینههای خود را کاهش دهید و در نتیجه، سود خود را افزایش دهید.
10. تلاش برای بهبود بهرهوری: با بهبود بهرهوری در فرآیندهای کسب و کار خود، میتوانید تولیدات خود را افزایش دهید و در نتیجه، فروش خود را نیز افزایش پیدا کنید.
فروش انواع جعبه ی فانتزی
نهالستان - فروش انواع نهال درختان سردسیر - نرک نهال (پایه پیوندی)
فروش انواع تخمه آفتابگردان و کدو
با سپاسی بیکران
رسانه تبلیغاتی آگهی90
Agahi90.ir
.