7 نکته درج آگهی به صورت بهینه (2024)

7 نکته درج آگهی به صورت بهینه (2024)

بازدید: 3615    انتشار: 1403/05/12    کد مطلب: 12422    دسته بندی: لیست آموزش


7 نکته درج آگهی به صورت بهینه (2024)

آموزش درج يک آگهي مناسب درج يک آگهي خوب مستلزم رعايت نکاتي است که به صورت خلاصه در زير به آن اشاره شده است.
رعايت اين نکات باعث افزايش بازديد آگهی شما و همچنين بالا رفتن رتبه آگهي در موتورهاي جستجو ميشود.
تبلیغات پربازدید + تبلیغات در گوگلتبلیغ در صفحه اول گوگل
عنوان آگهي عنوان (TITLE) آگهي را مناسب متن آن انتخاب کنيد:
عنواني را انتخاب کنيد که بالاترين و بهترين معني درباره مطالب داخل صفحه را ارائه دهد. عنوان را به صورت جمله معني دار بنويسيد نه کلمات پشت سر هم. کلمات کليدي و مهم خود را در عنوان به صورت هوشمندانه و با ميزان چگالي 30% استفاده کنيد. عنوان بايد بين 6 تا 12 کلمه و حداکثر 60 کاراکتر باشد. از کلمات تعريفي مانند: "بهترين"، برترين"، "زيباترين" و... استفاده نکنيد. سعي کنيد عنوان تکراري انتخاب نکنيد.

درج آگهی رایگان

عناوين نامناسب :...

- بهترين فرصت | فرصت طلايي | استفاده کنيد
- جالب توجه | بسيار زيبا | قابل توجه
- فروش | فروش فوري | خريد | خريدار
- زير قيمت | قيمت مناسب | ارزان قيمت
- انجام پروژه | انجام کار
- استخدام | کاريابي | آماده به کار
- بازاريابي | نمايندگي | 
همانطور که مشاهده مي‌کنيد، عناوين بالا بسيار کلي بوده و آگهي مي‌تواند شامل همه چيز باشد، بنابراين خواننده وقت خود را صرف کليک کردن روي عنواني که نمي داند متن آن چيست، نخواهد کرد.
درج آگهی رایگان
عناوين مناسب :
- فروش آپارتمان 79 متري در سعادت آباد
- خريدار پژوی قسطي با 1 ميليون پيش
- استخدام مترجم زبان انگليسي با 2 سال سابقه
- مشاوره پروژه برق صنعتي
- خريد ضايعات آهني 10 تن به بالا
- ليسانس فيزيک با 2 سال سابقه، جوياي کار...
.
اين عناونين يا عناوين مشابه به آن، اطلاعات نسبتا کاملي در اختيار بيننده قرار مي‌دهد و مخاطب براي کسب اطلاعات دقيقتر روي آن کليک مي‌کند. بنابراين توصيه اصلي اينست که از عناوين شعارگونه و يا نامشخص خودداري فرماييد .
توضيح کوتاه متن توضيح کوتاه بايد با عنوان آگهي متفاوت باشد. اين توضيح بايد در يک جمله 100 تا 150 کاراکتري خلاصه آگهي را معرفي کند. از کلمات کليدي در اين توضيح استفاده کنيد.

انتخاب گروه مرتبط بورس کالا و خدمات زماني ايجاد مي‌شود که يک دسته از کالا و يا خدمات مشخص در يک جاي مشخص براي مشتري قابل دستيابي باشد. اين محل مي‌تواند فيزيکي باشد مثل بورس قطعات کامپيوتر بازار X و يا مجازي باشد مثل گروه‌هاي معرفي شده در سايت.
بنابراين شما با درج آگهي خود در گروه کاملا مرتبط با آگهي، شانس بهتري براي ديده شدن داريد. اگر کسي قصد خريد آپارتمان داشته باشد، مطمئنا به گروه خدمات ساختماني مراجعه نخواهد کرد. تقريبا همه خريداران بالقوه آپارتمان، آگهي‌هاي قسمت املاک-> آپارتمان را انتخاب خواهند کرد.

لیست سایت های تبلیغات رایگان

متن آگهي متن و مشخصات آگهي قبل از ثبت آگهي خود در سايت، يک بار آن را با صداي بلند براي خود و اطرافيانتان بخوانيد. توجه کنيد که شما به عنوان بازديد کننده، و مشتري آيا همه اطلاعات مفيد را بصورت خلاصه و دقيق دريافت کرده‌ايد؟
سئوالات زير را از خود بپرسيد و پس از آنکه پاسخ را راضي کننده يافتيد، آگهي خود را درج کنيد.
.
- آيا خواندن آگهي روان و ساده است؟
از جملات طولاني و نامفهوم پرهيز کنيد.
اطلاعات را به صورت جمله به جمله و با ترتيب مشخص ارائه کنيد.
از ارائه جملات کليشه‌اي خودداري کرده و ارزشي که مشتري از ارتباط و استفاده از خدمات شما ميبرد را ذکر کنيد. به بيان ديگر عناصر اصلي که موجب تفاوت عرضه خدمات و يا کالاي شما با ديگران مي‌شود و براي مشتري ارزش دارد را به صورت واقعي و خلاصه بيان کنيد.
- آيا به کليه سئوالات اساسي و اوليه پاسخ داده شده است؟
به عنوان مثال براي درج آگهي فروش آپارتمان، متراژ- قيمت – طبقه – تعداد اتاق خواب – موقعيت فيزيکي ( خيابان و محله ) – سن ساختمان – امکانات اوليه تلفن گاز شوفاژ و پارکينگ بسيار مهم است.
با ارائه اطلاعات اوليه، خواننده به سرعت تصميم خود را مي‌گيرد و شما در وقت خود براي پاسخگويي به مراجعين صرفه جويي زيادي خواهيد کرد.
انتخاب دقيق تک تک کلمه هاي آگهي، براي جلب توجه بازديد کنندگان بسيار حساس است. توجه کنيد که بازديدکنندگان شما بسيار باهوش هستند و قبل از آنکه به عناوين شعار گونه و تبليغاتي توجه کنند، به اطلاعات مشخصي که ارائه شده است توجه خواهند کرد.
با توجه به حجم بالاي آگهي در اين سايت، بازديدکنندگان فرصت مقايسه و انتخاب زيادي دارند. بنابراين هرگز از متن و عکس آگهي‌هاي ديگر کپي برداري نکنيد. ارائه اطلاعات خلاصه و دقيق موجب جلب توجه مشتري خواهد شد. آگهي در اينترنت تفاوت عمده‌اي با تبليغات تلوزيوني، راديويي و روزنامه‌اي دارد. در اين جا بازديدکنندگان فرصت بيشتري براي بررسي دارند و مهمتر از هرچيزي براي آنها اطلاعات دقيق و خلاصه مي باشد.

متن آگهي شما نبايد تکراري باشد. اگر آگهي خود را در سايت ديگري درج کرده ايد، براي درج آن آگهي در آگهی90، متن آگهي را تغيير دهيد. متن هاي تکراري توسط موتورهاي جستجوي اسپم شناسايي مي شوند و آگهي شما ايندکس نميشودآگهي هايي با متن تکراري تاييد نمي شوند.
...
کلمات کليدي انتخاب کلمات کليدي در افزايش بازديد آگهي تاثير بسياري دارد. کلمات کليدي را به ترتيب اهميت آنها بنويسيد. از تکرار کلمات کليدي بپرهيزيد. براي يک کلمه کليدي ميتوانيد هم فرم مفرد و هم فرم جمع آن را بنويسيد.

مشخصات تماس درج شماره تلفن و آدرس در سايت ضرروي نيست. ولي شخص بايد بداند با چه کسي و از چه طريقي ارتباط برقرار مي‌کند. به هنگام ثبت نام درسايت نام دقيق و ايميل خود را وارد مي‌کنيد که به صورت پيش فرض زير کليه آگهي‌ها قرار مي‌گيرد.
چنانچه لازم است از طريقي غير از ايميل با شما تماس گرفته شود، آنرا در متن آگهي ذکر کنيد.

آگهي ويژه با توجه به اينکه درج آگهي عادی در آگهی90 رايگان مي باشد، اکثر بازديدکنندگان اعتماد بيشتري به آگهي‌هاي ويژه مي کنند.
درج آگهي ويژه به معناي آن است که آگهي دهنده از خدمات و کالاي خود اطمينان کافي دارد و براي جلب نظر بازديدکنندگان و مشتريان واقعي حاضر به پرداخت وجه آگهي خود شده است.
علاوه بر اين موضوع، آگهي‌هاي ويژه همانطور که در بخش مربوطه توضيح داده شده است، در صفحه اول سايت، گروه اصلي و زيرگروه مربوطه به مدت يک ماه نمايش داده مي‌شود و شانس ديده شدن آن بسيار بالاتر خواهد بود.

درج عکس براي آگهي
 - يک تصوير بهتر از صدها نوشته منظور شما را مي‌رساند
- تصاوير را با دقت و کاملا مرتبط با متن آگهي انتخاب کنيد
- از يک تصوير نمي‌توانيد براي 2 آگهي استفاده کنيد
- درج تصاوير عمومي مانند پرچم، منظره، پرتره، عکسهاي غير مرتبط و يا عکس چهره اشخاص مورد پذيرش قرار نمي‌گيرند.
- براي فروش لوازم و اموال مانند آپارتمان، اتومبيل، کامپيوتر، پوشاک و ... شخصا از آنها عکس ديجيتال تهيه کنيد. ارسال عکسهايي که منحصرا براي يک آگهي تهيه شده است، تاثير بسيار بيشتري از عکسهاي آماده دارد. بطور مثال شخصي براي آگهي دارالترجمه خود، عکسي از تابلو و در ورودي تهيه کرده بود که باعث جلب توجه بازديدکنندگان شده بود...
- تبلیغات خود را به سایتهای بسپارید که دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت باشند.
- تمام سعی خود را برای بیشتر معرفی کردن محصولات و خدمات خود انجام دهید.
تبلیغات رایگان,100 راه و روش تبلیغات رایگان برای کسب و کار شما در اینترنت - 1397

با سپاسی بیکران
رسانه تبلیغاتی آگهی90
موفق و پیروز باشید.
---------------------------------------------------------------
کلید واژه ها :
آگهی,نيازمنديها,درج آگهي رايگان,آگهی هفت ستاره,سایت تبلیغاتی,استخدام
,بازاریاب,تجارت الكترونيك,تبليغات رايگان,آگهی 90,آگهی90,ملت,همشهری,اخبار ایران,بنر
,مجانی,تخت گاز,درج آگهی بدون ثبت نام,ایران تجارت,بزرگترين سايت نيازمنديها در ايران
,آگهي نود,agahi90,کتاب آگهی ,آگهی 7 ستاره,درج آگهی 7 ستاره,اخبار روز,قیمت روز سکه و طلا,قیمت خودرو,آگهی رایگان,آگهی 7,قیمت ارز,موبایل,تبلت,کاردرمنزل
,ایران,آپارات,لوازم

آگهی

آگهی

..
ثبت نام



ارسال نظر

[ نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود ]
درج آگهی رایگان

سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.

اینمادSSL

تماس با ما

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.
ایمیل: info [@] agahi90.ir

طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع برعهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شتاب دهنده تبلیغاتی آگهی90 محفوظ است
تصویر آیکن بگراند