اگرچه "تجربه مشتری" به طور فزاینده برای نامهای تجاری اهمیت یافته است، با این وجود هنوز شکاف قابل ملاحظهای بین ارائه خدمات به مشتریان و چیزی که مشتریان بدان فکر میکنند، وجود دارد. ما اعتقاد داریم که شرکتها میبایست سطح تفکر خود را در مورد مدلهای مشارکتدهی مشتری در جهان امروزی تغییر دهند. ماموریت ما با استفاده از راهکارهای مشارکتدهی هوشمند مشتری مایکروسافت داینامیک CRM، توانمندسازی شرکتها جهت ارائهی تجربیات مشتری از طریق مشارکتدهی هوشمندانهی مشتری است. ما راهکارهای مشارکتدهی مشتری کاملی را فراهم میکنیم تا شرکتها بتوانند تجربیات مشتری که شخصی، پیشفعال و قابل پیشبینی هستند را ارائه دهند. شرکتها میتوانند:
-تجارب مشتری را به طور پیوسته با مسیرهایی که مشتریان را در زمان و مکان مناسب با پیامهای درست مشارکت دهد شخصیسازی کنند.
-تجارب پیشفعال را با تعیین بهترین تعامل بعدی با مشتری براساس محتوا ایجاد کنند.
-مشارکتدهی مشتری قابل پیشبینی را با تجزیهو تحلیل دادههای درونی و بیرونی جهت تشخیص الگوها و پیشبینی نتایج ایجاد کنند.
Microsoft Dynamics CRM 2016 یک نرم افزار بینظیر است که به صورت آنلاین و on-premise به مشتریان ارائه میشود. خدمات آنلاین شامل: بهروزرسانی مایکروسافت داینامیک CRM 2016 آنلاین، بهروزرسانی مایکروسافت داینامیک بازاریابی 2016 و بهروز رسانی مشارکتدهی اجتماعی مایکروسافت 2016 به عنوان یک بهروز رسانی مشتریمحور ارائه میشود. قابلیتهایی از مایکروسافت داینامیک CRM 2016 که در این مستند تاکید میشود، هم برای مشتریانی که به صورت آنلاین از این نرم افزار استفاده میکنند و هم برای مشتریانی که به صورت on-premise استفاده میکنند، ارائه میشود.