نرم افزار گزارشات سانترال (پاناپیام)
این نرم افزار از طریق ارتباط با مراکز تلفن پاناسونیک ، امکان مشاهده و تحلیل تماس های سانترال ، محاسبه هزینه و مانیتورینگ تماس ها را فراهم میکند .
جهت اطلاع از مدت تماس های داخلی ، هزینه تماس های واحدهای مختلف شرکت یا سازمان و دریافت اطلاعات آماری از تماس ها ، نرم افزار پاناپیام به شما کمک خواهد نمود . همچنین به کمک این نرم افزار شما می توانید شماره تماس گیرنده (CallerID) را در هنگام تماس ورودی ، قبل از برداشتن گوشی تلفن روی صفحه مانیتور مشاهده نمائید ، عملیات شماره گیری تلفن را از داخل نرم افزار انجام دهید و حتی تماس های از دست رفته (بدون پاسخ) را بصورت ایمیل دریافت نمایید. 
گزارش تماس ها و هزینه ها
•	گزارش تماس های ورودی و خروجی با ذکر شماره داخلی ، مدت تماس و شماره تماس
•	گزارش نموداری از تماس ها شامل گزارش ترافیک ساعات تماس ، مدت تماس ها و ...
•	گزارش هزینه تماس های خروجی با امکان ویرایش تعرفه مکالمات
•	گزارش آماری از وضعیت پاسخگویی هر داخلی و تعداد تماس های پاسخ داده شده ، عدم پاسخ و مشغولی
نمایش شماره تماس گیرنده  CallerID  
•	نمایش شماره تماس گیرنده (CallerID) بر روی کامپیوتر به صورت Popup برای داخلی مربوطه
•	امکان کنترل خط تلفن از طریق نرم افزار مانند قطع تماس و پاسخگویی به تماس
•	نمایش نام و مشخصات فرد تماس گیرنده از دفترچه تلفن
•	دارای دفترچه تلفن کامل به امکان تعریف فیلدهای دلخواه
مانیتورینگ کلیه خطوط
•	نمایش گرافیکی خطوط شهری و داخلی ها
•	نمایش وضعیت خطوط ، شماره تماس گیرنده و مدت تماس به صورت آنلاین
•	نمایش خطوط مشغول با رنگ متمایز روی صفحه
•	نمایش تماس های فعال
•	هشدار در صورت بروز شرایط خاص مانند تماس با شماره تلفن خاص ، طولانی شدن مدت مکالمه از مقدار تعریف شده ، تماس با خارج از کشور و ...
________________________________________
شماره گیری از طریق نرم افزار
•	امکان شماره گیری از شماره گیر داخل نرم افزار
•	تغییر حالت گوشی به sp-phone و شماره گیری خودکار به محض فشردن کلید داخل نرم افزار
•	شماره گیری خودکار از داخل دفترچه تلفن
•	امکان copy و paste شماره از داخل سایر نرم افزار ها
•	ارائه  SDK جهت ایجاد امکان شماره گیری از داخل سایر نرم افزارهای مشتریان
ارسال پیامک و ایمیل از تماس ها
•	ارسال پیامک بعد از پایان تماس
•	ارسال ایمیل از آمار تماس های روزانه شامل تعداد کل تماس ها ، تعداد تماس های پاسخ داده نشده، متوسط کل تماس ها و ...
•	ارسال پیامک از تماس های بدون پاسخ و آمار تماس ها (ماژول پیامک)
________________________________________
ارتباط با نرم افزارهای   CRM 
•	امکان ارتباط با نرم افزارهای CRM جهت نمایش مشخصات تماس گیرنده در داخل نرم افزار CRM
•	ثبت اطلاعات تماس ها در سایر نرم افزارهای CRM
•	ارائه ی SDK جهت دریافت کلیۀ اطلاعات مرکز تلفن توسط سایر نرم افزارها
سایر امکانات نرم افزار
•	نمایش سوابق تماسهای ورودی و خروجی برای هر داخلی
•	ویرایش تعرفه مکالمات و بروزرسانی از طریق اینترنت
•	ثبت کلیه عملیات سیستم (Log)
•	قابلیت اتصال به مرکز تلفن از طریق پورت سریال و شبکه
•	تعریف سطوح دسترسی کاربران بصورت پویا
•	ارائه نرم افزار در دو نسخۀ عادی و پیشرفته
https://www.tibasamaneh.com/ivr