کار، به شما کمک کنیم تا با خلاقیت خود کاربرد ویژه پیام صوتی در حرفه خود را بیابید و آن را با اهداف مورد نظر منطبق سازید.
چرا پیام صوتی (پیامک صوتی) ؟
ابداع شیوه های نوین و بکارگیری فناوری روز همواره باعث پیشرفت و استفاده بهینه از امکانات و فناوری می شود. مقایسه پیام صوتی و پیام متنی نشان می دهد که پیام های متنی در بسیاری از موارد، دیگر ابزار تبلیغاتی و اطلاع رسانی موثر به شمار نمی روند.
چرا که در پیام صوتی
• کاربر از دریافت پیام توسط مشتری اطمینان حاصل می کند ومیزان گوش دادن به کل پیام یا بخشی از آن از طریق گزارش گیری قابل مشاهده است
• امکان انتقال احساس به مخاطب وجود دارد
• ارسال پیام باگویش هاولهجه های دلخواه به مردم محلی
• می توانید پیام خود را با صدای خودتان ارسال نمایید
• صدای خود را با طنین موسیقی تلفیق کنید
• هزینه قابل قبول، کیفیت بالا ، تاثیرگذاری بیشتر و بیان احساس
• امکان ارسال پیام به تمام شماره های تلفن ثابت و همراه
• کاربر از مشاهده پیامک توسط مخاطب آن مطلع نمی گردد
از نوآوری نیک طنین استفاده کنید
نیک طنین دارای گویندگان و صداپیشگانی است که علاوه بر زبان فارسی می توانند پیام های شما را به گویش ها و لهجه های متفاوت بخوانند. گویش های قرائت شده، گویش های مادری گویندگان می باشد و به طور مناسب و با لهجه صحیح قرائت می شود.نیک طنین دارای گویندگان مسلط به زبان های خارجی نیز می باشد که برای کاربردهای ویژه نظیر موسسات خارجی که متقاضیان و ارباب رجوع خارجی دارند و همچنین موسسات آموزش زبان های خارجی، سفارت و … مناسب می باشد.