1. معرفی مشتریان؛ ثبت مشحصات کلی اعم از آدرس، تلفن، کد اقتصادی، افراد مرتبط، راس اسناد دریافتنی و... و ثبت گردش کار.
2. تعریف بازاریاب،کنترل پورسانت آن وکلیه امور مربوطه.
3. تعریف و تعیین سقف اعتبار مشتری (نقدی و اعتباری) و ارتباط با سیستم خزانه داری.
4. ثبت پیش فاکتور و رزرو کالاهای مربوطه.
5. صدور فاکتور فروش.
6. کنترل چک های دریافتی از مشتریان بر اساس زمان دریافت.
7. اعلام مانده حساب بدهکاری یا بستانکاری طرف های حساب.
8. ثبت برگشت از فروش کالا و عملیات مربوطه.
9. امکان ارسال SMS پس از ثبت فاکتور برای مشتری.
10. ثبت گردش کالا به هنگام صدور فاکتور برای چندین انبار (بر اساس دسترسی کاربران به انبارهای مختلف).
11. معرفی تخفیف های ثابت به نسبت تعداد برای کالا.
12. ارتباط با سیستم های حسابداری و انبار و انجام عملیات به صورت خودکار.
13. تهیه گزارشات جامع، تخصصی و تحلیلی ویژه مدیران.
14. گزارش ساز 3 بعدی.
15. امکان ارائه گزارشات بر روی تلفن های همراه هوشمند و تبلت (Android Service).
16. ارسال و دریافت اطلاعات از نرم افزارهایی همچون Excel و ...