فروش انواع لوله کاروگیت
فروش-انواع-لوله-کاروگیت بازرگانی لوله ها مرکز فروش و تامین انواع لوله های پلی اتیلن دو جداره آمادگی خود را جهت تأمین و پذیرش سفارش تولید انواع لوله کاروگیت اعلام می دارد.
این لوله ها می توانند بنابر سفارش شما از سایز 110-800 به صورت کوپلر سرخود و لوله های با سایز 1000-1500 به صورت جوشی و یا کمربند حرارتی و به صورت مسلح و غیر مسلح باشند که دارای کلیه استانداردهای لازم هستند. لوله های دو جداره پلی اتیلن یا همان لوله های کاروگیت همانطور که در تصویر می بینید به لوله های دو جداره ای گفته می شود که دارای یک لایه بیرونی با ظاهر موجدار یا اسپییرال(حلقه حلقه) و یک لایه درونی با سطح صاف هستند و جهت عبور سیالات با ماهیت های فاضلابی، اسید و بازی و پساب های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. لوله های کاروگیت فشار بار داخلی ندارند یعنی سیال در حال عبور از داخل این لوله ها دارای فشار بار داخلی نیست و این لوله ها عملا به عنوان یک جوی زیر زمینی وظیفه انتقال سیالات مایع را به عهده دارند. لایه بیرونی لوله های کاروگیت نیز دارای استحکام بالایی می باشند و کلیه فشارهای سطحی و زیر سطحی اعم از بار زنده و مرده را در زیر سطح زمین متحمل می شوند و علت این حلقه حلقه شدن سطح لوله هم به دلیل استحکام بخشی به لوله می باشند. لوله های کاروگیت در سه بخش فشاری دسته بندی میگردند (منظور از فشار، فشار بار خارجی است) که به ترتیب عبارتند از 16 -31.5- 64 کیلونیوتن که هر کدام مصرف خاصی به لحاظ نوع سطح خاک فشار بار سطحی و زیر سطحی دارند. امروزه ما لوله های کاروگیت را به این صورت در خیابانها و کوچه ها می بینیم با سطح داخلی زرد رنگ و سطح خارجی مشکی رنگ.
سفارشات خود را به بازرگانی لوله ها بسپارید تا با بهترین کیفیت و در کوتاهترین زمان به هر نقطه ای از کشور که پروژه شما قرار دارد ارسال شود

اطلاعات آگهی دهنده

نام: بازرگانی لوله ها مشاهده اطلاعات آگهی دهنده


موبایل: 09125968689


تلفن: 02188197756


زمان تماس: 8 صبح تا 8 شب


ایمیل:


یاهو: ----


آدرس: جردن- نبش خیابان ظفر- پلاک 120

اطلاعات آگهی

کد آگهی: 33958


دسته بندی: صنعتي » لوله و اتصالات


موقعیت آگهی:همه استان ها


وبسایت: -----


تعداد بازدید: 583


قیمت: ----


تاریخ درج: ۱۳۹۶/۱۱/۱۵


تاریخ بروز رسانی: ۱۳۹۶/۱۱/۱۵

تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۱۰ - ۴:۳۵:۲ رسانه تبلیغاتی آگهی 90 www.agahi90.ir