تعمیر ، فروش ، خدمات دستگاه های UPS در توانهای مختلف
تعمیر--فروش--خدمات-دستگاه-های-ups-در-توانهای-مختلف این شرکت فعال در زمینه الکترونیک، بلاخص دستگاه های UPS (مخفف عبارت Uninterruptible power supply ، به معناي منبع تغذيه بدون وقفه است.
یوپی اس یک منبع تغذیه الکترونیکی است که وظیفه اصلی آن، تامین بدون وقفه ی توان مورد نیاز بار مصرفی می باشد، این سیستم بین برق شهر و دستگاه مصرف کننده قرار گرفته علاوه بر تثبیت و تنظیم برق شبکه مانع از نفوذ نویز و اختلالات شبکه به تجهیزات حساس مصرف کننده می گردد. همچنین یوپی اس به عنوان منبع توان بدون وقفه با استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری، برق مورد نیاز تجهیزات مصرف کننده را تامین می نماید.
درحقیقت استفاده از یک انرژی پشتیبان مانند سیستم تامین انرژی بدون وقفه (UPS) شما را قادرمیسازد که بربیشترمشکلات ناشی ازبرق شهرفائق آیید وهمچنین محافظت دربرابرقطع کلی برق را نیز بدست آورید.) فروش، خدمات پس از فروش، نصب، راه اندازی و تعمیر در توانها و مدلهای مختلف با سابقه 15 ساله میتواند یاری دهنده شما باشیم.
وهمچنین این شرکت با توجه به بهرمندی از مهندسان جوان خلاق و پویا در زمینه برق و الکترونیک میتواند یاری دهنده شما جهت طراحی، ساخت، مهندسی معکوس انواع برد های الکترونیک و انواع پروژه های الکترونیکی و توسعه، خدمات برقی باشد.
از ما به روشنی یاد کنید!

اطلاعات آگهی دهنده

نام: محمد نعیم رحیمی مشاهده اطلاعات آگهی دهنده


موبایل: 09127543786


تلفن: 77616369


زمان تماس: 8 صبح تا 5 بعدازظهر


ایمیل:


یاهو: ----


آدرس: پیچ شمیران خیابان بهار جنوبی برج بهار طبقه دوم تجاری 349

اطلاعات آگهی

کد آگهی: 29774


دسته بندی: خدماتي » فنی و مهندسی


موقعیت آگهی:همه استان ها


وبسایت: -----


تعداد بازدید: 745


قیمت: ----


تاریخ درج: ۱۳۹۶/۱۰/۱۷


تاریخ بروز رسانی: ۱۳۹۶/۱۰/۱۷

تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۱۰ - ۱۴:۴۴:۶ رسانه تبلیغاتی آگهی 90 www.agahi90.ir