فروش فوق العاده يخچال فريزر دوقلو سامسونگ جديد
فروش-فوق-العاده-يخچال-فريزر-دوقلو-سامسونگ-جديد فروش فوق العاده يخچال فريزر دوقلو سامسونگ Samsungجديد .. سيلور و سفيد چرمي .. فروشگاه پولوشاپ
RZ28H6150 Samsung ................. قيمت مناسب ... مقايسه فرماييد .......
RR35H6610 Samsung
يک يخچال با بازده انرژي مطلوب که سرآمد تمامي مدل هاي مشابه است
يخچال تک درب و فريزر تک درب دوقلوي بلند جديد سامسونگ به لطف رتبه انرژي A+ اتحاديه اروپا از مواد غذايي و نوشيدني به نحو مطلوب محافظت به عمل مي آورد. سيستم «سنسور هوشمند» آن از تعدادي سنسور داخلي و خارجي براي بهينه سازي درجات دما و رطوبت و کاهش مصرف انرژي بهره مي برد. و مصرف انرژي کمپرسور اينورتر ديجيتال آن از کمپرسورهاي معمولي کمتر است، چراکه تنظيمات تعديل کننده را بر اساس الگوهاي مصرف شما انجام مي دهد. صرفه جويي در مصرف انرژي به معناي پرداخت مبلغ کمتر در قبض برق نيز مي باشد.
قابليت «جريان چندگانه» (Multi Flow) اين اطمينان را ايجاد مي کند که تمامي مواد در همه قفسه ها و همه کشوها به يک اندازه خنک مي شوند. دريچه هاي قرار گرفته در موقعيت هاي استراتژيک هواي خنک را در تمامي بخش هاي يخچال و فريزر به جريان مي اندازند تا دماي دستگاه هميشه بر روي يک مقدار ثابت و يکنواخت حفظ شود و مواد غذايي براي مدت زمان طولاني تري تازه بمانند. ضمن اينکه بوگير تعبيه شده در دستگاه نيز بوهاي شديد مانند فلفل چيلي غذاي شب گذشته را از بين مي برد.
ديگر نيازي نيست براي برفک زدايي مواد را از يخچال يا فريزر بيرون بياوريد، زيرا ديگر نيازي به اين قبيل برفک زدايي هاي معمول نخواهيد داشت. ويژگي «بدون برفک واقعي» سامسونگ امکان خنک کنندگي يکنواخت را تضمين مي نمايد که هر گونه برفک يا توده هاي يخي را از بين مي برد.
سيستم روشنايي «تاور ال اي دي» محفظه داخلي دستگاه را مملو از نور مي کند تا تمامي بخش هاي آن زيبا و دوست داشتني به نظر بيايند.
استيک ها و گوشت مرغ را طوري ترد و تازه نگهداري کنيد که گويي همين امروز آنها را خريداري کرده ايد. کشوي «انجماد سريع» اين امکان را براي شما فراهم مي سازد تا انواع گوشت را به سرعت فريز کنيد و تازگي، طعم و مواد مغذي آنها را حفظ نماييد. همچنين مي توانيد از محفظه براي خنک کردن نوشيدني ها ظرف 30 دقيقه استفاده کنيد - که براي پذيرايي هاي ناگهاني مناسب مي باشد.
حفاظ درب عميق (Deep Door Guard) کمک مي کند کارهاي بيشتري به غير از نگهداري مواد انجام دهيد. اين قسمت در واقع سردترين نقطه يخچال براي خنک کردن سريع مايعات است. در فريزر نيز، حفاظ درب انجماد ملايم (Soft Frost Door Guard) دماي بهينه براي جلوگيري از سفت شدن بيش از حد بستني يا تشکيل کريستال هاي يخ بر روي آن فراهم مي سازد.
دو نمايشگر ال اي دي لمسي که با درب هاي براق دستگاه مطابقت دارند، امکان کنترل کامل تنظيمات دستگاه را به راحتي براي شما فراهم مي سازند. تنظيمات دما را تغيير دهيد يا براي اينکه چيزهايي که تازه در يخچال گذاشتيد به سرعت خنک شوند، ويژگي «سرمايش قدرتمند» (Power Cool) را انتخاب کنيد.
يکي از نوآوري هايي که اين يخچال تک درب و فريزر تک درب دوقلوي بلند جديد را در مقايسه با دستگاه هاي سايد باي سايد معمول منحصر به فرد ساخته است، اين است که مي توانيد يخچال را به دلخواه در سمت راست يا چپ فريزر مستقل قرار دهيد. هر دو دستگاه داراي درب هاي معکوس شونده هستند که مي توانيد آنها را به نحوي تنظيم کنيد که از سمت راست يا چپ باز شوند.
دو کشوي بزرگ راحت امکان مرتب کردن بدون دردسر مواد غذايي را فراهم مي آورند و فضاي بيشتري در مقايسه با يخچال هاي معمولي در اختيار قرار مي دهند ...
اين مدل جديد سامسونگ آماده عرضه است و ميتوانيد با يک تماس ثبت سفارش نموده و در اسرع وقت در محل خود سالم تحويل گرفته و با آورنده تسويه حساب نماييد .
فروشگاه پولوشاپ دارنده نماد اعتماد ملي الکترونيک از وزارت صنعت ، معدن و تجارت ميباشد ..
فروشگاه پولوشاپ ، داراي نماد از ستاد ساماندهي پايگاههاي اينترنتي وزارت ارشاد اسلامي ميباشد .. با اطمينان خاطر خريد نماييد .
لطفا براي کسب اطلاعات بيشتر و ديدن مشخصات کامل فني و عکسهاي متنوع و بزرگ از وبسايت فروشگاه پولوشاپ ديدن فرماييد .
09381665564

اطلاعات آگهی دهنده

نام: فروشگاه پولوشاپ مشاهده اطلاعات آگهی دهنده


موبایل: 09148530821


تلفن: 09381665564


زمان تماس: 8 صبح تا 8 بعدازظهر


ایمیل:


یاهو: ----


آدرس: بلوار بلال حبشي ، ساختمان تک ستاره

اطلاعات آگهی

کد آگهی: 29617


دسته بندی: لوازم » برقي و گازي


موقعیت آگهی:تهران » تهران


وبسایت: -----


تعداد بازدید: 377


قیمت: 09381665564


تاریخ درج: ۱۳۹۶/۱۰/۱۴


تاریخ بروز رسانی: ۱۳۹۶/۱۰/۱۴

تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۱ - ۲:۱۸:۲۵ رسانه تبلیغاتی آگهی 90 www.agahi90.ir