دستگاه فراری دهنده پرنده سونیک PIR
دستگاه-فراری-دهنده-پرنده-سونیک-pir سونیک
دستگاه فراری دهنده پرنده سونیک PIR
راهی بسیار طبیعی،موثر و محیط زیست دوستانه برای ترساندن و دور کردن پرندگان
طبیعت امر می کند که گونه های مختلف حیوانات شکار می شوند و طعمه حیوانات دیگر می شوند. از میان پرندگان، این عادت تغذیه به ویژه درعقاب ها و جغدها بر جسته تر است. بیشتر عقاب ها و جغدها موش های صحرایی، موشها، خرگوشها، پرندگان و دیگر حیوانات مهره دار را مورد طعمه قرار می دهند. از میان پرندگان، درنده خویی بیشتر در خانواده شاهین، عقاب وجغد است. دستگاه فراری دهنده پرنده صدای وحشتناکی از عقاب، شاهین و گونه هایی از جغد تولید می کند که باعث ترساندن پرندگانی از قبیل انواع گنجشک ها، توکاها،کبوترها، کلاغ ها، سارها و انواع پرندگان دیگر که در اطراف شما هستند، می شود. این روش انسانی و دوستانه، مشکل پرندگان مزاحم را بدون صدمه به بشر و دیگرموجودات برطرف می سازد. علاوه براین، این دستگاه از ورود جوندگان وخرگوش ها به زمین های باز نیزجلو گیری می کند. با عملکرد PIR ، دستگاه فراری دهنده پرنده می تواند مانند یک دستگاه امنیتی ویژه عمل کند. این دستگاه می تواند هرگونه حرکت مزاحم را احساس کند و دور کننده پرنده را فعال نماید. دکمه volume موجود نیز قابل تنظیم است.
طریقه نصب
دستگاه فراری دهنده پرنده را به صندوق پست یا دیواری که به نیروی برق نزدیک است متصل کنید.آداپتور را به سوکت وصل کنید و کلیدها و دکمه ها را طبق نیاز قراردهید.
زمانی که دستگاه را در حالت PIR قرار دادید، دستگاه فراری دهنده پرنده منطقه ۱۳۰° را در یک فاصله حداکثر ۳۰ پا تحت پوشش قرار می دهد. چراغ LED مدام چشمک می زند. زمانی که پرنده ای در منطقه تحت پوشش پرواز می کند، دستگاه تعقیب پرنده صدای پرندگان درنده خویی را که مزاحمان را می ترساند، تولید می کند. می توانید دکمه volume را روی درجه بلند تنظیم کنید. فاصله زمانی در حالت PIR عمل نمی کند.
زمانی که دستگاه را در حالت AUTO قرار دادید، نشانگر LED طبق سرعت زمان فلش می زند. هر چه فاصله زمانی طولانی تر باشد، به آرامی فلش می زند. فاصله زمانی را می توان از ۵ تا ۳۰ دقیقه با تنظیم کردن دکمه زمان تعیین کرد.به مانند آن، می توان volume را نیز تنظیم کرد. دستگاه تعقیب پرنده به صورت اتوماتیک در هر ۵ تا ۳۰ دقیقه صدا تولید می کند.
فتوسل داخل دستگاه زمانی که هوا تاریک می شود، بدلیل اینکه فعالیت های بیشتر پرندگان کاهش می یابد نمی تواند پرندگان را فراری دهد. شما می توانید با قراردادن کلید دستگاه روی off آن را خاموش کنید .
برای یک منطقه کوچک یا زمانی که برای اهداف امنیتی استفاده می شود، پیشنهاد می شود برای نتایج بهتر از حالت PIR استفاده کنید. دستگاه را ۱ تا ۲۵ متر بالاتر از زمین نصب کنید. ازعایق کردن منطقه اجرایی دستگاه بپرهیزید.
برای مناطق وسیع تر از قبیل مزارع، باغستان ها یا محوطه های بزرگ، توصیه شده است که دستگاه را در حالت AUTO قرار دهید و فاصله زمانی را طبق خواسته تان تنظیم کنید.
ونیزتوصیه شده است که با شرایط گوناگون دستگاه را آزمایش کنید تا موثرترین موقعیت نصب دستگاه فراری دهنده پرنده را بیابید.
تذکرات مهم
· هرگز دستگاه را درون آب یا مایعات دیگر فرو نبرید.
· هرگز اجزای داخلی دستگاه را تغییرندهید یا مرطوب نسازید.
· زمانیکه حیوانات خونگرم حرکت می کنند و می ایستند، سیستم ردیاب PIR روشن و خاموش می شود.
· از تمیزی لنزها مطمئن شوید. به لنزها دست نزنید. از یک پارچه مرطوب برای از بین بردن آلودگی استفاده کنید. از بنزین، الکل یا تینر نقاشی استفاده نکنید.
مشخصات
نیروی مصرفی(آداپتور): ۱۱۰-۱۲۰VAC,50/60cycls ۲۲۰-۲۴۰VAC,50/60cycls خروجی:۱۲VDC
صدا: صدای وحشتناکی از عقاب، شاهین و جغد
پوشش حفاظتی: حالت AUTO : حداکثر تاحدود ۴۰۴۷ متر مربع (زمانی که volumeروی زیاد است)
حالت PIR: منطقه ۱۳۰° در فاصله حداکثر ۱۰ متر

اطلاعات آگهی دهنده

نام: بهرامی مشاهده اطلاعات آگهی دهنده


موبایل: 09351007651


تلفن: 09158202289


زمان تماس: 8 صبح تا10 بعدازظهر


ایمیل:


یاهو: ----


آدرس: مشهد

اطلاعات آگهی

کد آگهی: 29576


دسته بندی: لوازم » سایر


موقعیت آگهی:خراسان رضوی » مشهد


وبسایت: -----


تعداد بازدید: 670


قیمت: 250.000 تومان


تاریخ درج: ۱۳۹۶/۱۰/۱۴


تاریخ بروز رسانی: ۱۳۹۶/۱۰/۱۴

تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۸:۴۷:۰ رسانه تبلیغاتی آگهی 90 www.agahi90.ir