زنگ هوشمند مدرسه
زنگ-هوشمند-مدرسه زنگ هوشمند مدارس توانا (زنگ اتوماتیک مدارس)
زنگ خودکار مراکز آموزشی
نرم افزار مدیریت هوشمند مدرسه توانا دارای بخش ها و ماژول های مختلفی جهت هوشمندسازی و اتوماتیک سازی امور مدیریتی مدارس می باشد.
یکی از بخش های بسیار کاربردی نرم افزار بخش زنگ هوشمند مدارس می باشد. با یکبار تعریف زنگ (زمانبندی) در نرم افزار ،سیستم به صورت کاملاً اتوماتیک و هوشمند در ساعات و روزهای مشخص شده زنگ (آهنگ) مورد نظر شما را از طریق اسپیکرهای سالن به صدا در خواهد آورد. شما می توانید برای هر ورود یا خروج دانش آموزان آهنگ خاص موردنظر خود را در نرم افزار مشخص نمائید تا سیستم هوشمند بدون نیاز به نظارت شما کار خود را روزانه انجام دهد. همچنین در این بخش می توانید اذان ، آهنگ زنگ تفریح ،سرود ملی، پخش دعای صبحگاهی و قرآن و ... هر فایل مورد نظری را جهت پخش مشخص نمائید. کارایی فوق العاده نرم افزار و روان بودن کار با آن ، مدیران موفق مدارس را راغب به استفاده از نرم افزار توانا نموده است.
زنگ خودکار هوشمند مدرسه کاملاً نرم افزاری به اجرا در می آید و نیازی به نصب و راه اندازی هیچ گونه دستگاهی نمی باشد. به عبارتی شما فقط یکبار برنامه و آهنگ زنگ مدارس را به نرم افزار می دهید و کافی است یک اسپیکر در مدرسه داشته باشید تا سیستم هوشمند توانا در آن ساعت مقرر زنگ ها را به صدا دربیاورد. شما هیچگونه محدودیتی در دادن برنامه به نرم افزار و تعیین فایل مورد نظر خود ندارید.
دیگر بخش های اصلی نرم افزار توانا
1.نرم افزار طراحی / صدور / چاپ کارنامه های دبیرستان و توصیفی دانش آموزان
(بدون هیچگونه محدودیتی جهت ارائه کارنامه / گزارشات)21.نرم افزار هوشمند و اتوماتیک ارسال sms کارنامه های توصیفی و کمی دانش آموزان به موبایل والدین ( با قابلیت منحصربفرد شخصی سازی sms ها)
2.نرم افزار مدیریت امور اداری مدارس
3.نرم افزار حضور و غیاب هوشمند و کاملاً اتوماتیک دانش آموزان و پرسنل مبتنی بر کارت های هوشمند با ارسال خودکار sms ورود ، خروج ، تاخیر و غیبت دانش آموزان به موبایل والدین به محض نگه داشتن کارت مقابل دستگاه و همچنین ارسال sms ورود، خروج و غیبت و تاخیر دبیران به موبایل مدیران
4.وب سایت / پرتال مدارس هوشمند جهت آنلاین سازی اپلیکیشن مدرسه و نمایش کارنامه / تکالیف / وبلاگ دبیران / کتابخانه دیجیتال و ....
کلیه ماژول های مذکور به صورت کامل و منسجم در پکیج نرم افزاری مدیریتی توانا ارائه می گردد. گروه طلای نرم تنها ارائه دهنده نرم افزار حضور و غیاب کاملاً اتوماتیک و هوشمند مدارس می باشد که دانش آموزان می توانند با نگه داشتن کارت های هوشمند دانش آموزی خود از فاصله 5 تا 100 متری از دستگاه گزارشات ورود و خروج و تاخیر و غیبت خود را ثبت نمایند. به محض تشخیص دانش آموز از فاصله 5 تا 100 متری ازدستگاه sms ورود ، خروج و تاخیر و غیبت وی اتوماتیک و هوشمند به موبایل والدین وی ارسال می گردد. این پروژه اولین بار توسط گروه طلای نرم در کشور و در شهر تبریز در مدارس علوی یک و دو تبریز با 700 دانش آموز و 100 پرسنل راه اندازی گردیده و رضایت تام مدیران ، کارمندان و والدین دانش آموزان مدارس را به خود جلب نموده است. همچنین این نرم افزار به دلیل بهره بردن از سیستم بسیار منسجم جهت مدیریت تمامی بخش های ضروری یک مدرسه به صورت آسان و اتوماتیک مورد تایید آموزش و پرورش تبریز نیز قرار گرفته است.
بخش مربوط به زنگ هوشمند بسیار روان و کامل برنامه نویسی شده که هر نیاز مدرسه را به راحتی پوشش خواهد داد. این بخش مربوط به برنامه های زمانبندی شده سیستم می باشد که این ماژول شامل ارسال sms خودکار جهت یادآوری ، ارسال sms خودکار جهت تبریک تولد دانش آموزان ، اجرای اتوماتیک هر گونه فایل ( مالتی مدیا مانند فیلم ، سرود ، آهنگ ،نمایش دانش آموزان برگزیده ، معرفی کتاب هفته و .... ) بر روی LCD سالن مدرسه ، ارسال هرگونه SMS دلخواه شما در زمان مشخص شده تا در آن زمان خود نرم افزار SMS ها را به افراد مورد نظر ارسال نماید بدون اینکه نیاز به نظارت شما به سیستم باشد. ماژول برنامه های زمانبندی شده از کاربردی ترین بخش های نرم افزار مدیریت مدرسه توانا می باشد که در هیچ یک از نرم افزار های مشابه نخواهید یافت.
همچنین تصاویر دانش آموزان و پرسنل هنگام عبور از دستگاه بر روی LCD سالن مدرسه ویا مانیتور موجود در اتاق معاونین نیز قابل مشاهده می باشد که این موضوع نیز تنها در سیستم توانا یافت می گردد. به عبارتی برعکس سایر دستگاه های حضور و غیاب که خروجی نمایش آنها صفحه کوچک دستگاه می باشد این پروژه توانا تهنها سیستم حضور و غیاب در کشور می باشد که قادر است تنها با کارت هوشمند دانش آموز از فاصله 5 تا 100 متری گزارش ورود ، خروج و تاخیر و غیبت افراد را به صورت اتوماتیک ،بدون هنگ دستگاه و بدون تاخیر و درحجم انبوه به والدین و در مورد پرسنل به مدیریت ارسال نماید.
مراجعه فرمائید. شماره تماس دفتر
02166435129
02166437508
09120339195
09120339196
سایت
www.softgold.ir
www.tarhandishan.com

اطلاعات آگهی دهنده

نام: گروه طلای نرم مشاهده اطلاعات آگهی دهنده


موبایل: 09120339195 - 09120339196


تلفن: 02166435129 - 02166437508


زمان تماس: 8 صبح تا 8 بعدازظهر


ایمیل:


یاهو: ----


آدرس: تهران جمهوری کوچه کریمی پور پ 17 واحد 1

اطلاعات آگهی

کد آگهی: 29431


دسته بندی: كامپيـوتر » نرم افزار


موقعیت آگهی:تهران » تهران


وبسایت: http://www.softgold.ir/page/show/14/%d8%b2%d9%86%da%af-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%b3


تعداد بازدید: 427


قیمت: لطفا با 09120339196 تماس بگیرید


تاریخ درج: ۱۳۹۷/۹/۱۳


تاریخ بروز رسانی: ۱۳۹۷/۹/۲۷

تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۴ - ۲۰:۴۶:۲۶ رسانه تبلیغاتی آگهی 90 www.agahi90.ir