فروش کفش رانینگ (پیاده روی) اسکیچرز
فروش-کفش-رانینگ-(پیاده-روی)-اسکیچرز کفش های رانینگ(پیاده روی) اسکیچرزبه گواه مدارک وجوایزی که در سایت های رسمی ارائه شده باید طبی ترین کفش پیاده روی دنیا دانست.حال اگر زیبایی،نوآوری وتوانایی مراقبت وحفاظت از پا هارا نیز به این قابلیت مهم اضافه کنیم قطعا انتظارات از یک کفش ایده آل برآورده خواهد شد.
شاید به جرات بتوان گفت افرادی که مدت هااز اسکیچرز استفاده نموده اند دیگر نتوانند به راحتی لذت پیاده روی و دویدن با این کفش ها را فراموش یا به نمونه های دیگر روی آورند. اسکیچرز با تنوع بسیار محصولات تولیدی و عدم اصرار بر استفاده از یک قالب خاص برای کفش های خود سلیقه همه افراد را پوشش داده وتوقعات را از یک کفش استثنایی برآورده می کند.
اما مانند همه برندهای معروف ومحبوب کفش های پیاده روی اسکیچرز نیز با نمونه های تقلبی وکپی در بازارهای خود مواجه بوده وشاید تشخیص نمونه ای اصلی واوریجینال برای هر کس مقدور نباشد.والبته نمونه های اصلی را باید با قیمت های گزاف از دیگر فروشگاه ها تهیه کرد.
با توجه به این توضیحات فروشگاه اینترنتی سیلور اسپرت کفش های رانینگ (پیاده روی)اسکیچرز اوریجینال را با قیمت های استثنایی یکی از انتخاب های خود برای ارائه به شما عزیزان دانسته و آنها از معتبرترین مراکز فروش تهیه کرده است ودرصورت تمایل شما عزیزان به خرید آنها را به صورت رایگان به هر نقطه ایران خدمت شما ارسال خواهد کرد.
ما سود خود را در استقبال بیشتر شما عزیزان می دانیم وامیدواریم که بتوانیم خدمتگزارشایسته شما باشیم. خرید یه کفش اوریجینال ومطمئن را هزینه اضافه ندانید شما برای مراقبت از قلب دوم خود سرمایه گذاری می کنید.

اطلاعات آگهی دهنده

نام: پژمان پرویزی مشاهده اطلاعات آگهی دهنده


موبایل: 09171211304


تلفن: ----


زمان تماس: 8 صبح تا 10 بعدازظهر


ایمیل:


یاهو: pejman.parvizi@yahoo.com


آدرس: شیراز-بلوارپاسداران

اطلاعات آگهی

کد آگهی: 29328


دسته بندی: لوازم » لوازم ورزشي


موقعیت آگهی:همه استان ها


وبسایت: -----


تعداد بازدید: 701


قیمت: 0


تاریخ درج: ۱۳۹۶/۱۰/۱۲


تاریخ بروز رسانی: ۱۳۹۶/۱۰/۱۲

تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۶ - ۲۲:۲۲:۴۷ رسانه تبلیغاتی آگهی 90 www.agahi90.ir