فروش کفش رانینگ (پیاده روی) اسیکس
فروش-کفش-رانینگ-(پیاده-روی)-اسیکس امروزه اهمیت مراقبت ونگه داری از قلب دوم یا همان پا ها بر هیچ کس پوشیده نبوده و وظیفه مهم محافظت از پاها در هنگام پیاده روی های روزمره،ورزش کردن ودویدن به عهده کفش ها می باشد.اما نه هر کفشی.
یک کفش مناسب علاوه بر زیبایی وشیک بودن باید مشخصات وکاراکتر حفاظت از پاها را دارا بوده ودر هنگام صدمات احتمالی توانایی عکس العمل های به موقع جهت جلوگیری از خطرات داشته باشد.
یک کفش مناسب مخصوصا از نوع کفش های رانینگ(پیاده روی)با احساس راحتی که هنگام پیاده روی به شخص القا می کند او را به فعالیت بیشتر تشویق کرده وسلامت وتناسب اندا م او را تضمین می کند.
شرکت بزرگ اسیکس سالهاست که با تجربه وتحقیق فراوان تخصصی وحرفه ای ترین نمونه های کفش های رانینگ را با ظاهری بسیارزیبا به دنیا ارائه داده است.محبوبیت کفش های رانینگ(پیاده روی)اسیکس امروزه برهیچ کس پوشیده نیست.
اما همه میدانیم که بازار امروز از نمونه های تقلبی برند محبوبی مانند اسیکس پر شده یا نمونه های اورجینال ان با قیمت های گزافی در سایت ها یا فروشگاه های مربوطه به فروش می رسد.
لذا فروشگاه اینترنتی سیلور اسپرت با هدف ارائه بهترین ها با قیمت های مناسب واستثنایی تاسیس گردیده وسود خود را در استقبال بیشتر شما عزیزان می داند.تضمین اصالت واصل بودن کالا وظیفه ما و مقایسه قیمت بادیگر سایت وفروشگاه ها را به عهده شما می گذاریم.
فروشگاه اینترنتی سیلور اسپرت کفش های رانینگ (پیاده روی) موردنظرشما را به هرنقطه ایران به صورت رایگان ارسال و شما عزیزان درب منزل تحویل خواهید گرفت.امیدواریم که بتوانیم خدمت گذار شایسته شما مشتریان عزیز باشیم.
با تشکر فروشگاه اینترنتی سیلور اسپرت.(خریدکفش های رانینگ اوریجینال را هزینه اضافه ندایددر واقع این یک نوع سرمایه گذاری است)

اطلاعات آگهی دهنده

نام: پژمان پرویزی مشاهده اطلاعات آگهی دهنده


موبایل: 09171211304


تلفن: ----


زمان تماس: 8 صبح تا 2 بعدازظهر


ایمیل:


یاهو: pejman.parvizi@yahoo.com


آدرس: شیراز- بلوارپاسداران

اطلاعات آگهی

کد آگهی: 29327


دسته بندی: لوازم » لوازم ورزشي


موقعیت آگهی:همه استان ها


وبسایت: -----


تعداد بازدید: 1972


قیمت: از 263000 تومان تا 364000 تومان


تاریخ درج: ۱۳۹۶/۱۰/۱۲


تاریخ بروز رسانی: ۱۳۹۶/۱۰/۱۲

تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۷:۲۵:۱۸ رسانه تبلیغاتی آگهی 90 www.agahi90.ir