مزاياي استفاده از پالايشگاه‌هاي جديد توليد قير
مزاياي-استفاده-از-پالايشگاه‌هاي-جديد-توليد-قير بـسـمـــه تـعــــالـي
مزاياي استفاده از پالايشگاه‌هاي جديد توليد انواع قيربا طراحي هاي نوين شرکت فناور گستر پيمان به شرح زير مي‌باشد:
با توجه به پيگيري‌هاي سازمان محيط زيست مبني بر رعايت شرايط زيست محيطي براي تمامي کارخانجات، اين شرکت، فرايند پالايش را به گونه اي طراحي و اجرا نموده است که شرايط زيست محيطي در آن رعايت شده باشد به اين صورت که بخارها و ترکيبات آروماتيک توليد شده در برج پخت قير در چند مخزن، به ترتيب تفکيک گرديده و در کندانسورهاي رابط، دماي آن کاهش يافته و گازهاي سبک در مخازن به مايع تبديل مي‌شود.
براي پالايش و افزايش دماي برج پخت قير احتياج به جذب انرژي زيادي نبوده چرا که اين انرژي از حرارت حاصل از واکنش‌هاي شيميايي تأمين گرديده و هرگونه گازهاي سبک حاصل از فرايند پالايش در کوره‌هاي گازسوز سوزانده نشده و به فرايند چرخه سوخت باز مي‌گردد.
با توجه به اينکه براي بالا رفتن دماي برج پخت قير، احتياجي به حرارت مستقيم نبوده و سيستم‌هاي جديد در اين فرايند مجهز به سوپاپ‌هاي ضد انفجار مي‌باشند و احتمال احتراق برج بسيار کاهش مي‌يابد.
اين سيستم، به کمترين ميزان سوخت جهت شروع به کار نياز دارد و در ضمن به علت وجود کندانسور براي کاهش دما، ميزان بالائي از گازهاي خروجي، مايع شده و سوخت مورد نياز واحد را تامين مي‌کند.
در فرايندهاي طراحي شده در واحدهاي جديد مي‌توان از تمامي خوراک‌هاي موجود در بازار چون وکيوم باتوم و مازوت و سلابس و ديگر خوراک‌ها استفاده نمود و با ترکيب آنها انواع قيرهاي مورد نياز را با بهترين کيفيت توليد کرد و قير توليد شده در اين واحد، به علت استفاده از مازوت به عنوان روغن نرم کننده و اصلاح کننده به جاي سلابس و وکيوم باتوم به عنوان چسب و خوراک پايه، مزاياي هر دو را داشته و عاري از معايب هر يک از آنها بوده و با تغيير نسبت ترکيب دو ماده اوليه مي‌توان براي صنعت عايق با پايه قير پليمري و دميده، قير مورد نياز را با کيفيت و قيمت مناسب توليد کرد.
با بالا رفتن دانش فني و عدم نياز و وابستگي به لوازم و ماشين آلات خارجي هزينه ساخت و راه اندازي واحد توليد قير به شدت کاهش مي‌يابد و همچنان توانايي توليد انواع قير با مصرف انواع خوراک‌هاي موجود در بازار به عنوان مزيت اين فرايند نوين مي‌باشد.
...
آدرس: تهران-فلکه سوم تهرانپارس– پلاک547 – طبقه4 – واحد7
تلفکس و همراه: 09128090057 و 77730245 (21-98+)
ساعت پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 17 به جز ایام تعطیل
تنها در ساعات کاری تعیین شده پاسخگوی شما هستیم

اطلاعات آگهی دهنده

نام: موسسه پژوهش گستر پیمان مشاهده اطلاعات آگهی دهنده


موبایل: 09128090057


تلفن: 021-77730245-77730238


زمان تماس: 8 صبح تا 17بعدازظهر


ایمیل:


یاهو: ----


آدرس: تهران-فلکه سوم تهرانپارس– پلاک547 – طبقه4 – واحد7

اطلاعات آگهی

کد آگهی: 29300


دسته بندی: خدماتي » صنعتي


موقعیت آگهی:همه استان ها


وبسایت: -----


تعداد بازدید: 322


قیمت: 0


تاریخ درج: ۱۳۹۶/۱۰/۱۲


تاریخ بروز رسانی: ۱۳۹۶/۱۰/۱۲

تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۲:۴۷:۷ رسانه تبلیغاتی آگهی 90 www.agahi90.ir