لوله پنج لایه مستر پایپ
لوله-پنج-لایه-مستر-پایپ ساختار مستر پایپ :
لوله پنج لایه مستر پایپ ، از دو لایه پلیمر ، دولایه چسپ و یک لایه آلومنیوم تشکیل شده است . لایه درونی و بیرونی از پلیمر خاص بر پایه پلی اتیلن (بسته به نوع کاربرد) تشکیل شده که مقاومت لوله در برابر خوردگی و رسوب پذیری تضمین می کند . لایه میانی که فلز آلومینیوم می باشد به روش Overlap به صورت طولی با تکنولوژی اولتراسونیک جوش می شود . از چسپ برای تلفیق دو لایه درونی و بیرونی پلیمر به آلومینیوم استفاده می شود که نقش مهمی در یکپارچگی و مقاومت لوله دارد .
سیستم گرمایش از کف :
سیستم گرمایش از کف یکی از مدرن ترین و جدیدترین سیستم گرمایشی دنیاست که در بسیاری از کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد این روش باعث حذف سیستم رادیاتور و حذف فضای اشغال شده توسط آن می شود . دیوارها دوده نمی گیرد. راندمان سیستم حرارتی بالا می رود و در مصرف سوخت به طور قابل توجهی صرفه جویی می شود به طوری که طی چند سال هزینه خود را مستهلک می نماید . یکی دیگر از موارد مصرف لوله های پنج لایه استفاده آن در سیستم گرمایش از کف می باشد. لوله پنج لایه مستر پایپ به دلیل دارا بودن ساختار و ویژگیهای منحصر به فرد بهترین گزینه برای استفاده در این سیستم می باشد . عمر بالا ، مقاومت در برابر خوردگی ، عدم رسوب گیری ، ضریب انتقال حرارت مطلوب و در نهایت عدم نفوذ پذیری اکسیژن که همواره یکی از مشکلات لوله های پلیمری به شمار می آید ، مستر پایپ را مناسب ترین گزینه برای رکن اصلی سیستم گرمایش از کف قرار می دهد .
مزایای سیستم گرمایش از کف :
محیطی که در آن از سیستم گرمایش از کف استفاده شده باشد به جهت حذف رادیاتود وسایل گرمایش دیگر فضاهای مفید ساختمان افزایش می یابد و موجب حذف دوده ناشی از آنها می شود . گرما در تمامی ساختمان به طور یکنواخت توزیع می گردد به طوری که گرما از کف ، از جایی که به ان نیاز است منشاء می گیرد ، هوای سرد را به تدریج گرم کرده و به بالا می راند در نتیجه گرمای مطلوب در تمامی محیط ( ارتفاع زیستگاهی ) به صورت یکسان توزیع می گردد. ازمزایای سیستم گرمایش از کف می توان صرفه جویی در مصرف انرژی تا میزان50 درصد ، گرمای بسیار مطلوب ناشی از انرژی تابشی ، عدم گردش ذرات در هوا ، هزینه نگهداری ناچیز و در نهایت عمر بسیار طولانی سیستم را نام برد
کاربرد های سیستم گرمایش از کف :
مزایا :
طول عمر مفیدحدود صدسال
مقاومت بالا در دمای 95+تا 40- درجه سانتیگراد
وزن بسیار کم
نصب سریع وآسان
حملو نقل آسان به دلیل حجم کم
انعطاف پذیری و خاصیت نگهداری فرم برای مصارف روکار
عدم خوردگی و رسوب پذیری و زنگ زدگی
ضریب انبساط طولی بسیار کم
افت فشار ناچیزبه دلیل سطوح صاف و صیقلی
عدم نفوذ اکسیژن به دلیل وجود لایه آلومینیوم
قابلیت ردیابی با دستگاه
مقاومت در برابر اغلب مواد شیمیایی
عدم انتقال آتش
افزایش ارزش ساختمان
ضریب انتقال حرارت ایده آل

اطلاعات آگهی دهنده

نام: داود بنی باهر مشاهده اطلاعات آگهی دهنده


موبایل: 09141151450


تلفن: 041-35258800


زمان تماس: 8 صبح تا 2 بعدازظهر


ایمیل:


یاهو: yahoo.com


آدرس: تبریز- خیابان دانشسرا سی متر مانده به خروجی چایکنار پلاک 66 فروشگاه بنی باهر

اطلاعات آگهی

کد آگهی: 28167


دسته بندی: صنعتي » لوله و اتصالات


موقعیت آگهی:آذربایجان شرقی » تبریز


وبسایت: -----


تعداد بازدید: 786


قیمت: ----


تاریخ درج: ۱۳۹۶/۱۱/۲۶


تاریخ بروز رسانی: ۱۳۹۶/۱۱/۲۶

تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۱۰ - ۱۷:۱۷:۳ رسانه تبلیغاتی آگهی 90 www.agahi90.ir